hankin syyskuussa DNA kaapeli netin ja sain myös ilmaiseksi thomsonin langattoman modeemin. piti saada myös digiboxi, mutta olivat kulemma loppuneet.
DNA taltioi modeemin MAC-osoitteen omalle päätteelleen ja sanoivat että antenni kaapeli ja virtajohto kiinni niin yhteys alkaa toimimaan heti, toisin kuin ADSL.
menin kotiin ja laiton thomsonin kiinni mutta netti sivut eivät auenneet. tein vikailmoituksen ja kahden päivän päästä tuli asentaja katsomaan paikanpäälle.
hän mittasi singnaalin voimakkuuden ja sanoi että hyvä on, myös modeemin tehon hän tarkisti ja hyvä oli. asentaja ihmetteli todella että miksi ei nettiin voi päästä.
sitten asentaja kysyi minulta että saisikohan hän käyttää tietokonettani ja vastasin kyllä.
(operaattorin asentajat eivät saa käyttää tietokonetta ilman asiakkaan lupaa)
tietokone oli ok. sitten asentaja toi oman kannettavan ja kokeili sillä ja yllätys ei toiminut
sitten tapahtui jotain niin noloa että viitsiikö edes kertoa.
te lukijat saatte päättää että kerronko?
DNA:lla ei pelaa mikään
5
431
Vastaukset
- 3 vuotta
kerro nyt ihmeessä
- agadiri
asentaja siis käytti omaa tietokonetta ja samalla hän käytti minun konetta, asentajalla oli kannettava pöydän reunalla ja hän pudotti sen vahingossa maahan. meni kannettavan näyttö rikki ja muutenkin taisi saada sen verran kipeätä että ei lähtenyt enää koko masina päälle.
asentaja oli aika nolona, mutta sanoi vaan ryhdikkäästi että kyllä se sinun netti alkaa toimimaan toisin kun minun kannettavani - työkalu rikkoutui
agadiri kirjoitti:
asentaja siis käytti omaa tietokonetta ja samalla hän käytti minun konetta, asentajalla oli kannettava pöydän reunalla ja hän pudotti sen vahingossa maahan. meni kannettavan näyttö rikki ja muutenkin taisi saada sen verran kipeätä että ei lähtenyt enää koko masina päälle.
asentaja oli aika nolona, mutta sanoi vaan ryhdikkäästi että kyllä se sinun netti alkaa toimimaan toisin kun minun kannettavanivarastosta uusi tai toimiva.
- kaikki mokaa joskus
Niin sinäkin 100% varmasti. joten toi otsikko on kyllä huonosti ja erittäin yleistäen tehty. Sopisit hyvin keltaisen lehdistön otsikkopäälliköksi!
Okei, jos dna on SUN kohdallasi mokannut, luuletko että mikään ei siksi toimisi dnalla? Kas kummaa, itelläni on dnan palvelut toimineet loistavasti!
Sanon ihan sen vertailun vuoks että kyllä Saunalahtikin mokaa, elisa mokaa, Sonera mokaa, Nebula mokaa, Welho mokaa ja monet muutkin mokaa joten ei ole mokat operaattorista kiinni. Ihmisiä noissa vaan on töissä ja ihmiset tekee virheitä, laitteet on ihmisten tekemiä, samoin softat joten nekin voi joskus mennä solmuun.
Luuletko ite olevas täydellinen ihminen joka ei koskaan tee virheitä? - paikkakunta?
Eli missähän tämä sattui... kiinnostaa vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281