DNA:lla ei pelaa mikään

agadiri

hankin syyskuussa DNA kaapeli netin ja sain myös ilmaiseksi thomsonin langattoman modeemin. piti saada myös digiboxi, mutta olivat kulemma loppuneet.

DNA taltioi modeemin MAC-osoitteen omalle päätteelleen ja sanoivat että antenni kaapeli ja virtajohto kiinni niin yhteys alkaa toimimaan heti, toisin kuin ADSL.

menin kotiin ja laiton thomsonin kiinni mutta netti sivut eivät auenneet. tein vikailmoituksen ja kahden päivän päästä tuli asentaja katsomaan paikanpäälle.

hän mittasi singnaalin voimakkuuden ja sanoi että hyvä on, myös modeemin tehon hän tarkisti ja hyvä oli. asentaja ihmetteli todella että miksi ei nettiin voi päästä.

sitten asentaja kysyi minulta että saisikohan hän käyttää tietokonettani ja vastasin kyllä.

(operaattorin asentajat eivät saa käyttää tietokonetta ilman asiakkaan lupaa)

tietokone oli ok. sitten asentaja toi oman kannettavan ja kokeili sillä ja yllätys ei toiminut

sitten tapahtui jotain niin noloa että viitsiikö edes kertoa.

te lukijat saatte päättää että kerronko?

5

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 vuotta

kerro nyt ihmeessä

• agadiri

asentaja siis käytti omaa tietokonetta ja samalla hän käytti minun konetta, asentajalla oli kannettava pöydän reunalla ja hän pudotti sen vahingossa maahan. meni kannettavan näyttö rikki ja muutenkin taisi saada sen verran kipeätä että ei lähtenyt enää koko masina päälle.

asentaja oli aika nolona, mutta sanoi vaan ryhdikkäästi että kyllä se sinun netti alkaa toimimaan toisin kun minun kannettavani

• työkalu rikkoutui
        agadiri kirjoitti:

asentaja siis käytti omaa tietokonetta ja samalla hän käytti minun konetta, asentajalla oli kannettava pöydän reunalla ja hän pudotti sen vahingossa maahan. meni kannettavan näyttö rikki ja muutenkin taisi saada sen verran kipeätä että ei lähtenyt enää koko masina päälle.

asentaja oli aika nolona, mutta sanoi vaan ryhdikkäästi että kyllä se sinun netti alkaa toimimaan toisin kun minun kannettavani

varastosta uusi tai toimiva.

• kaikki mokaa joskus

Niin sinäkin 100% varmasti. joten toi otsikko on kyllä huonosti ja erittäin yleistäen tehty. Sopisit hyvin keltaisen lehdistön otsikkopäälliköksi!

Okei, jos dna on SUN kohdallasi mokannut, luuletko että mikään ei siksi toimisi dnalla? Kas kummaa, itelläni on dnan palvelut toimineet loistavasti!

Sanon ihan sen vertailun vuoks että kyllä Saunalahtikin mokaa, elisa mokaa, Sonera mokaa, Nebula mokaa, Welho mokaa ja monet muutkin mokaa joten ei ole mokat operaattorista kiinni. Ihmisiä noissa vaan on töissä ja ihmiset tekee virheitä, laitteet on ihmisten tekemiä, samoin softat joten nekin voi joskus mennä solmuun.

Luuletko ite olevas täydellinen ihminen joka ei koskaan tee virheitä?

• paikkakunta?

Eli missähän tämä sattui... kiinnostaa vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      138
      5104
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3376
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2684
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2358
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1791
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1729
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1546
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      19
      1281
    Aihe