Disflatyl pahensi

mahavaivoja

eli näinkin voi käydä.

Käytin vauvalle alusta asti 15 tippa 3 kertaa päivässä disflatyl tippoja yhteensä 7 viikkoa, ja sitten kun olin karsinut ruokavaliostani jo kaiken pois paitsi viljoja, joka oli jo seuraavana listalla, mutta sitten päätin kuitenkin ensin kokeilla disflatylin poisjättöä, ja ne mahavaivat olivat jo seuraavana päivänä poissa, maitotuotteita olen jo käyttänyt ja pizzaakin syönyt, eikä vauvalla ole enää mahavaivoja niinkuin ennen, tosi outoa, että pelkästään disflatyl olisi ne aiheuttanut, olisimpa tiennyt aikaisemmin. Nyt käytössä siis vain luontaistuotekaupan biolatte baby- maitohappobakteerijauhe jota annan aamuin illoin vähän lusikalla äidinmaitoon sekoitettuna.

Ja vielä se, että tavanomaista "huuto"koliikkia se ei ollut ja vauva vasta puolentoista kuukauden ikäinen, eli se kolmen kuukauden rajakaan ei ole vielä lähellä jotta voisi sen piikkiin laittaa sen paranemisen, uskon todellakin vain että meidän vaaville ei disflatyl sopinut.

5

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joandra83

      Hmm..kuulostaa oudolta että disflatyl olisi voinut olla syynä. Itse olen 4 kk ikäisen pojan äiti ja meillä ovat kovat ilmavaivat olleet vaivana alusta asti. Disflatylhän vaikuttaa niin että ylimääräiset ilmat tulevat helpommin pois mahasta, eli on helpompi piereskellä. Eli piereskely varmasti lisääntyy disflatylin käytön myötä.

      Myöskin koliikki voi loppua milloin tahansa. Se ei välttämättä kestä 3 kk:n ikään. Koliikkihan voi kestää myös vuoden ikään asti.

      Hyvä kuitenkin että teillä voidaan siellä jo paremmin :) Täällä on vielä tuskaista.

      • voivat aiheuttaa

        sellaisen ilmamöykyn kuulemma mahaan joka jää vain kiertämään sinne...näin terveydenhoitaja sanoi kun kerroin disflatylin aiheuttaneen vaivoja enemmän.

        Olen itse myös tarkalla ruokavaliolla ja vauvamme on aivan ihanan rauhallinen, ihana kun tiedän voivani helpottaa näin vauvamme mahakipuja, vaikka tekisi mieli kyllä herkutellakkin oikein kunnolla, mutta ajattelin että jouluna sitten viimeistään kyllä herkuttelen yhden päivän.

        Jaksamisia teille ; )


      • nimenomaan
        voivat aiheuttaa kirjoitti:

        sellaisen ilmamöykyn kuulemma mahaan joka jää vain kiertämään sinne...näin terveydenhoitaja sanoi kun kerroin disflatylin aiheuttaneen vaivoja enemmän.

        Olen itse myös tarkalla ruokavaliolla ja vauvamme on aivan ihanan rauhallinen, ihana kun tiedän voivani helpottaa näin vauvamme mahakipuja, vaikka tekisi mieli kyllä herkutellakkin oikein kunnolla, mutta ajattelin että jouluna sitten viimeistään kyllä herkuttelen yhden päivän.

        Jaksamisia teille ; )

        pilkkoo ne ilmat pienemmiksi kupliksi, jolloin ne lähtevät paremmin liikkeelle suolistossa, eivätkä jää isoina kuplina vellomaan suolenmutkaan.


      • ---------------------------...
        voivat aiheuttaa kirjoitti:

        sellaisen ilmamöykyn kuulemma mahaan joka jää vain kiertämään sinne...näin terveydenhoitaja sanoi kun kerroin disflatylin aiheuttaneen vaivoja enemmän.

        Olen itse myös tarkalla ruokavaliolla ja vauvamme on aivan ihanan rauhallinen, ihana kun tiedän voivani helpottaa näin vauvamme mahakipuja, vaikka tekisi mieli kyllä herkutellakkin oikein kunnolla, mutta ajattelin että jouluna sitten viimeistään kyllä herkuttelen yhden päivän.

        Jaksamisia teille ; )

        Ei se Disflatyl mitään ilmamöykkyä sinne suolistoon aiheuta. Se "rikkoo" kuplat, jotka venyttävät suolta, joka taasen aiheuttaa kivun tunnetta. Suoli on siitä jännää öllöä, että se aistii juuri venymisestä johtuvaa "kipua".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe