Minne 2 viikoksi?

*Matkalle syksyllä 08*

Itse olen käynyt Kreikan Kosilla,en muualla Kreikassa.

Mikä paikka Kreikassa olisi 2 lomaviikon arvoinen? Eli tekemistä riittäisi. Kosilla en olisi enää toista viikkoa jaksanut välttämättä olla.

Kiitos vinkeistä :)

4

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaa pelkät lennot ja kolua 4-5 saarta, siihen riittää hyvin kaksi viikkoa. Näet erilaisia paikkoja etkä ehdi kyllästyä. Itse olen harrastanut tätä lajia jo kahdeksana syksynä, kerran kolmen viikon reissu, loput kaksiviikkoisia. Syksy on erinomainen aika hyppelylle; ei ole liian kuuma, ei ole ruuhkaa ja majoitus löytyy helposti tingittyyn hintaan.

      • älä Kreikkaan

        Minkähänlaista tekemistä sen pitäisi olla? Voithan pestautua vaikka jonnekin maatilalle poimimaan tomaatteja tai keräämään oliiveja, kun osutst matkasi siihen aikaan.
        Pitääkö lomalla olla tekemistä? En ymmärrä, miksi sitten mennään Kreikkaan, kun ei niillä saarilla ole mitään tekemistä.
        Jos Kosillakaan ei saanut kuin yhden viikon kulumaan, niin enpä tiedä paikkaa missä saisi. Minulla siellä kyllä kuluu rattoisasti kuukausikin tekemättä mitään. Samoin on kulunut pienemmissäkin paikoissa, kuten nyt vaikka Karpathoksella, Skiathoksella tai Thassoksella. Niissä sinä varmaan tulisit hulluksi tekemisen puutteessasi.


      • *syksy 08*
        älä Kreikkaan kirjoitti:

        Minkähänlaista tekemistä sen pitäisi olla? Voithan pestautua vaikka jonnekin maatilalle poimimaan tomaatteja tai keräämään oliiveja, kun osutst matkasi siihen aikaan.
        Pitääkö lomalla olla tekemistä? En ymmärrä, miksi sitten mennään Kreikkaan, kun ei niillä saarilla ole mitään tekemistä.
        Jos Kosillakaan ei saanut kuin yhden viikon kulumaan, niin enpä tiedä paikkaa missä saisi. Minulla siellä kyllä kuluu rattoisasti kuukausikin tekemättä mitään. Samoin on kulunut pienemmissäkin paikoissa, kuten nyt vaikka Karpathoksella, Skiathoksella tai Thassoksella. Niissä sinä varmaan tulisit hulluksi tekemisen puutteessasi.

        Pitihän se arvata että joku puuttuu tuohon "tekeminen"-kohtaan. Ymmärrä sitten väärin jos haluat.


    • sinä sen ajan

      mahdoit okein viettää kun et olisi toista viikkoa jaksanut olla? Itse olin elokuussa kosilla viikon ja se oli todellakin liian lyhyt. Kosilla ei todellakaan tule aika pitkäksi, saarella riittää toden totta riittä ä tekemistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe