Itse olen käynyt Kreikan Kosilla,en muualla Kreikassa.
Mikä paikka Kreikassa olisi 2 lomaviikon arvoinen? Eli tekemistä riittäisi. Kosilla en olisi enää toista viikkoa jaksanut välttämättä olla.
Kiitos vinkeistä :)
Minne 2 viikoksi?
4
591
Vastaukset
Varaa pelkät lennot ja kolua 4-5 saarta, siihen riittää hyvin kaksi viikkoa. Näet erilaisia paikkoja etkä ehdi kyllästyä. Itse olen harrastanut tätä lajia jo kahdeksana syksynä, kerran kolmen viikon reissu, loput kaksiviikkoisia. Syksy on erinomainen aika hyppelylle; ei ole liian kuuma, ei ole ruuhkaa ja majoitus löytyy helposti tingittyyn hintaan.
- älä Kreikkaan
Minkähänlaista tekemistä sen pitäisi olla? Voithan pestautua vaikka jonnekin maatilalle poimimaan tomaatteja tai keräämään oliiveja, kun osutst matkasi siihen aikaan.
Pitääkö lomalla olla tekemistä? En ymmärrä, miksi sitten mennään Kreikkaan, kun ei niillä saarilla ole mitään tekemistä.
Jos Kosillakaan ei saanut kuin yhden viikon kulumaan, niin enpä tiedä paikkaa missä saisi. Minulla siellä kyllä kuluu rattoisasti kuukausikin tekemättä mitään. Samoin on kulunut pienemmissäkin paikoissa, kuten nyt vaikka Karpathoksella, Skiathoksella tai Thassoksella. Niissä sinä varmaan tulisit hulluksi tekemisen puutteessasi. - *syksy 08*
älä Kreikkaan kirjoitti:
Minkähänlaista tekemistä sen pitäisi olla? Voithan pestautua vaikka jonnekin maatilalle poimimaan tomaatteja tai keräämään oliiveja, kun osutst matkasi siihen aikaan.
Pitääkö lomalla olla tekemistä? En ymmärrä, miksi sitten mennään Kreikkaan, kun ei niillä saarilla ole mitään tekemistä.
Jos Kosillakaan ei saanut kuin yhden viikon kulumaan, niin enpä tiedä paikkaa missä saisi. Minulla siellä kyllä kuluu rattoisasti kuukausikin tekemättä mitään. Samoin on kulunut pienemmissäkin paikoissa, kuten nyt vaikka Karpathoksella, Skiathoksella tai Thassoksella. Niissä sinä varmaan tulisit hulluksi tekemisen puutteessasi.Pitihän se arvata että joku puuttuu tuohon "tekeminen"-kohtaan. Ymmärrä sitten väärin jos haluat.
- sinä sen ajan
mahdoit okein viettää kun et olisi toista viikkoa jaksanut olla? Itse olin elokuussa kosilla viikon ja se oli todellakin liian lyhyt. Kosilla ei todellakaan tule aika pitkäksi, saarella riittää toden totta riittä ä tekemistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261758Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121187- 881002
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701