Ovulaatio keskenmenon jälkeen?

hanna

Hei! viime viikolla keskenmeno ja tehtiin kaavinta, nyt mua mietityttää koska seuraava ovulaatio tapahtuu..noin kahden viikon kuluttua?? eikö keskenmenon jälkeen helpompi tulla raskaaksi?
onko kenelläkään kokemusta tai tietoa asiasta?

5

13400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isi

Meidän perheessämme uusi perheenjäsen sai alkunsa vastaavassa tilanteessa heti seuraavien kuukautisten jälkeen. Raskaus alkoi siis helposti.

• anni

Jotkut sanovat ettei raskautta kannata yrittää ihan heti, ei ainakaan ennen ensimmäisiä kuukautisia. Elimistön on toivuttava hetken ennen uutta yritystä.Ja jos on kaavinta tehty, luulisi että kohtukin tarvitsee aika toipua.

• saanut

rv 17 ja keskenmeno, suru on suuri ja pettymys, niin minulla ja miehelläni kuin tulevallakummilla, JOKA OOTTI PRINSASSAA, joka kuoli sisääni ja jouduin kaavintaa. haluisin lapsen joten ajateltiin yrittää heti uudelleen, mietin samaa kuin sinäkin miten äkkiä se on mahdollista, olkaan kait vähän niinkuin kohtalotovereita.

• samassa tilanteessa

joka sai keskenmenon rv 11,olimme liian aikaisin liian iloisia...kaavinta täälläkin..sairaalassa kyselin miten nopeasti voi yrittää uudelleen ja vastauksena sain että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa välillä,ja sitten on tietenkin se jälkitarkastus mikä tehdään kuukauden päästä tapahtuneesta ettei ole jäänyt kohtuun mitään.eli tässä odotellaan nyt menkkoja ja kiinnostaisikin tietäöä miten muilla on keskenmenon jälkeen onnistunut uudelleen ja miten nopeasti on menkat yleensä tulleet tuon tilanteen jälkeen?

• Elämää myös keskenmenon jäl...
        samassa tilanteessa kirjoitti:

joka sai keskenmenon rv 11,olimme liian aikaisin liian iloisia...kaavinta täälläkin..sairaalassa kyselin miten nopeasti voi yrittää uudelleen ja vastauksena sain että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa välillä,ja sitten on tietenkin se jälkitarkastus mikä tehdään kuukauden päästä tapahtuneesta ettei ole jäänyt kohtuun mitään.eli tässä odotellaan nyt menkkoja ja kiinnostaisikin tietäöä miten muilla on keskenmenon jälkeen onnistunut uudelleen ja miten nopeasti on menkat yleensä tulleet tuon tilanteen jälkeen?

Heips, olin neljä viikkoa sitten kaavinnassa tai kahdessakin. Sikiö todettiin kuolleeksi alkuraskauden ultrassa. Ihan hirveä kokemus, mutta nyt elämä näyttää jo valoisammalta. Kuukautisia ei ole vielä tullut, ovulaation tunsin runsas pari viikkoa sitten ja olin mieheni kanssa siitä muutama päivä sen jälkeen. Nyt epäilen että saatan olla raskaana (vaikka testit miinusta näyttääkin) kaikkien tuntemuksien perusteella. Sairaalassa kyllä kehotettiin odottamaan yhdet tai kahdetkin kuukautiset, mutta oma gynekologini sanoi että tietää monien yrittävän heti ja ei siinä usein mitään ihmeellistä tapahdukaan vaikka tulisi kaavinnan jälkeen raskaaksi. Joten tässä odottelen alkaako kuukautiset vai ei, itse asiassa aika rasittavaa kun ei tiedä onko raskaana vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe