Yugioh-korttipakka - neuvoja pliis.

äityliinikkä

Moi.
Nyt ihana nuoriso, auttakaa.
Pojalla (6 v.) on pino Yugioh kortteja. Tähän asti niitä on vain selaitu ja katsottu kuvia. Pinkan mukana tuli ohjevihkonen, mutta en jaksa selvittää, miten korteilla voisi pelata. Voisiko joku ihana ihminen opastaa, mistä saisin suomenkielisen pikaopastuksen tähän lajiin.
Kortteja on eri värisiä, niissä on lukuja jne. Miten poika ja äiti voisivat niillä pelata jotenkin ymmärrettavästi.

87

10171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikekake

en tiedä onko se teistä yksinkertaista mutta yugioh pelissä on elämäpisteet ja niitä on neljätuhatta, vihreät kortit ovat loitsu kortteja ja jonkin verran pinkeiltä näyttävät kortit ovat ansakortteja ja vielä vaalean ruskeat kortit ovat hirviökortteja.
      kun sinä kutsut hirviön ja jos siinä on neljä tähteä voit kutsua sen tavallisesti jos sillä on 5-7 tähteä siihen pitää uhrata yhden kortin(jos on 7 niin pitää uhrata kaksi korttia) kutsuakseen sen ja jos on 8-12 sinun pitää uhrata kolme korttia.hirviöillä hyökkäys ja puolustus pisteet.jossain alapuolella lukee ATK ja DEF.ATK tarkoittaa hyökkäyspisteitä ja DEF tarkottaa puolustuspisteitä.jos sinulla ja toisella pelaajalla on hyökkäys asemassa(pystysuorassa)niin jos tulee taistelu toisen hirviö tuhoutuu jolla on vähemmän hyökkäyspisteitä.jos sinä kutsut puolustus asemaan (vaakasuoraan oikealle) hirviön ja tulee taistelu niin jos se olento tuhoutuu niin et menetä kun vain sen verran kun vihollisen olennolla on enemmän hyökkäyspisteitä.ja vielä yksi asia ANSAKORTIT VÄÄRINPÄIN ja ansakorteilla voit esim puolustaa hirviötäsi tai tuhota toisen pelaajan hirviöitä ja jne.

• RumaKurpitsa

Elämäpisteitä on 8000, ei 4000.. :)

• joo joo on
        RumaKurpitsa kirjoitti:

niit on 4000

• jallu
        joo joo on kirjoitti:

niit on 4000

elämäpisteitä on sarjassa 4000, mut säännöissä sanotaan et niit on 8000

• martido
        RumaKurpitsa kirjoitti:

vanhassa yugiohissa on 8000 mut uudessa on 4000

• Pelaaja93

Eli 1-4 tähtiset hirviöt voi kutsua normaalisti.

5-6 tähtiset tarttee yhden uhrauksen.

7- Tähtiset voi kutsua 2:lla uhrauksella.

Nämä siis pätee, ELLEI KORTISSA TOISIN SANOTA.

Voit kutsua vain kerran (ei päde erikoiskutsumisiin)

• yugioh peluri
        jallu kirjoitti:

elämäpisteitä on sarjassa 4000, mut säännöissä sanotaan et niit on 8000

Älä opetra väärin lue vaik 5d:n säänöt ja uhreja taietaan tarvita yks 5-6 tasosille ja siitä suuremille 2 en oo ihan varma. mut sääntöjen mukaan elmäpisteitä on 4000 vanhassa mangassa ja animessa oli 8000 ja on olemassa myös valkosia ja violetteja kortteja ne on synchroja ja fuusio kortteja. pelaaja kuitta!

• kisame
        joo joo on kirjoitti:

niit on 4000

niin tota niitä elämä pisteitä virallisessa pelissä on 8000 en 4000. tuo neljätuhatta elämä pistettä on animen/mangan määrittelemä piste määrä mutta virallisissa säänöissä lukee että se on kahdeksantuhatta

• peluri
        joo joo on kirjoitti:

niit on 4000

oikeesti elämä pisteit voiolla eri peleis yleensä on 4000 mut voi olla kans 8000 ja 2000

• minä vain
        RumaKurpitsa kirjoitti:

Itse asias elämä piste määrän saa päättää ite näistä 2000, 4000, ja 8000.

• Jukebox

1-4 leveliset olennot voi kutsua normaalisti.
        5-6 leveliset tarvitsevat yhden uhrin
        7 tai korkeampi levelinen olento tarvitsee kaksi uhria

• Jami Kivikko
        martido kirjoitti:

vanhassa yugiohissa on 8000 mut uudessa on 4000

elämä pisteitä on 8000, mutta animes on 4000 sen takia ettei sarja kestäis niin kauan... itte pelaan yugiohia ja olen ollu monissa seinäjoella järjestettävis turnauksis paikat ovat : pelikeidas ja fantasia linna. Jos jollakin on ongelmia niin sanoo tänne päin... jos ei menny perille niin ota yhteyttä.

Hotmail: [email protected]

• TOe

hei, toi ei oo harrastelija säännöt! noi on ammattilaisille! >:( kertokaa muuten jos tiiätte joitain linkkejä joista sais kattoo kortteja. KIITOS! (jos kerrotte)

• pakko korjata :D

ei kun jos on 5 tai 6 niin yks. ja 7,8,9 nii kaks en oo sit taas varma mite 10 , 11 , 12 kolme, toisaalta joissain lukee että uhraa kolme hirviötä erikseen ni en sitte tiiä noist 10,11,12.

• Yu-gi-oh_pelaaja
        RumaKurpitsa kirjoitti:

Niitä voi olla kummin vain
        12 vuotta kokemusta!

• Yu-Gi-Oh!rulez

Etsi Google-hausta 'yugioh card'. valitse ylimmäinen vaihtoehto. Valitse Finland kieleksi. Sieltä sitten löytyy säännöt, kielletyt kortit (ei saa käyttää julkisissa turnauksissa ylivoimaisuuden takia),Rajoitetut kortit (turnauksissa vain joko 1 (restricted) tai 2 (semi-restricted))ja paljon muuta. Ai, entä muut kortit? Niitten maksimi määrä on 3. Sitä tietoa ei muistaakseni löydy sieltä...

Onnea peleihin! Kuten TV-sarjassa sanotaan, Get your game on!

T: Yu-Gi-Oh-hullu lahdesta.

Ps: Löytyykö yhtään hyviä kortteja? Multa lötyy pari harvinaista, jos kinnostaa vaihdella...

• Nimetön

hei
        kyllä mitä harvinaisuuksi sulla on, onko sulla blue eys wite dragoni montaa minä olen kesälahdelta ja kiinnostaa vaihdella
        t:yuugi44

• db-man
        Nimetön kirjoitti:

hei
        kyllä mitä harvinaisuuksi sulla on, onko sulla blue eys wite dragoni montaa minä olen kesälahdelta ja kiinnostaa vaihdella

on 2 blue eye... korttii jinizo taimikälieni black eye b dragon ja muita

• Yu-Gi-Oh!rulez
        Nimetön kirjoitti:

hei

Mulla on muutama niin kutsuttu 'Hyper rare' mutta Blue-eyesia ei löydy... vielä. Yritän löytää jostain Kaiba evolution starter deckin.

Mulla on...

Hyper Raret Nimi ATK DEF Erikoiskyky

Destiny He- 3400 2400 Voi kutsua
        ro Dogma vain uhraam-
        alla 3 hirvi-
        ötä ja ainakin
        yhden pitäisi
        olla Destiny he
        ro. Kutsut-
        taessa vihol-
        inen menettää
        nostovaiheen jäl-
        keen puolet elämä
        pisteistä.

Felgrand 2800 2800 Tätä hiviötä
        Dragon ei voi eri-
        koiskutsua pai-
        si hautaus-
        maalta jos se
        lähetetään sin-
        ne kentältä.Kun
        tämä hirviö eri-
        koiskutsutaan,
        voit valita yhden hir-
        viön hautasmaalta ja
        ja Felgrand Dragon saa
        kaksisataa kertaa va-
        litun hirviön tason ver-
        ran hyökkäuspisteitä.

Kaiser 2400 2200 Jos tämä kortti
        Glider taistelee yhtä vah-
        van kortin kanssa,
        se ei tuhoudu tais-
        telussa. kun se lä-
        hetetään pois ken-
        tältä, laita yksi
        hirviö vihollisen
        kentältä takaisin
        käteen.

Lisääkin Ultria olis, muttei jaksanu laittaa...

Secret Raret Nimi ATK DEF Erikoiskyky

Marsh- 300 500 Ei voi tuhota
        mallon taistelussa.
        Jos se on ku-
        vapuoli alaspäin,
        sen kimppuun hyö-
        känneen hiviön o-
        mistaja menettää
        1000 elämäpistet-
        tä.

Dark Ma- Loitsu
        gic curta- Maksa puolet elämä
        in pisteistä. kutsu Dark Magic-
        ian pakasta.

Black Magic Tätä korttia voi käyttää
        Ritual Magician of Black Chaosin
        kutsumiseen. Sinun täytyy
        myös uhrata kahdeksan tason
        verran hiviöitä kädestä tai
        kentältä.

Magician of 2800 2600 Tämän kortin voi
        Black Chaos kutsua vain Black
        Magic Ritualilla.

Secrettejäkin on enemmän mm. Red-eyes metal dragon, return zombie, gemini imps, shield crush...

Raret

Niin julmetusti etten jaksa luetella. Osaa niistä en juurikaan tarvitse.

Commonit (normaalit, enimmäkseen loitsuja, niitäkin oniin paljon etten jaksa luetella)

Joo ja mä olen lahdesta, kärpänen, metsäkangas.

• Yu-Gi-Oh!rulez
        Yu-Gi-Oh!rulez kirjoitti:

Mulla on muutama niin kutsuttu 'Hyper rare' mutta Blue-eyesia ei löydy... vielä. Yritän löytää jostain Kaiba evolution starter deckin.

Mulla on...

ro Dogma vain uhraam-
        alla 3 hirvi-
        ötä ja ainakin
        yhden pitäisi
        olla Destiny he
        ro. Kutsut-
        taessa vihol-
        inen menettää
        nostovaiheen jäl-
        keen puolet elämä
        pisteistä.

Dragon ei voi eri-
        koiskutsua pai-
        si hautaus-
        maalta jos se
        lähetetään sin-
        ne kentältä.Kun
        tämä hirviö eri-
        koiskutsutaan,
        voit valita yhden hir-
        viön hautasmaalta ja
        ja Felgrand Dragon saa
        kaksisataa kertaa va-
        litun hirviön tason ver-
        ran hyökkäuspisteitä.

van kortin kanssa,
        se ei tuhoudu tais-
        telussa. kun se lä-
        hetetään pois ken-
        tältä, laita yksi
        hirviö vihollisen
        kentältä takaisin
        käteen.

mallon taistelussa.
        Jos se on ku-
        vapuoli alaspäin,
        sen kimppuun hyö-
        känneen hiviön o-
        mistaja menettää
        1000 elämäpistet-
        tä.

Dark Ma- Loitsu
        ian pakasta.

kentältä.

Magic Ritualilla.

Secrettejäkin on enemmän mm. Red-eyes metal dragon, return zombie, gemini imps, shield crush...

Raret

Commonit (normaalit, enimmäkseen loitsuja, niitäkin oniin paljon etten jaksa luetella)

Tein pari mokaa kun tein tota yhtä viestiä ne nimet on Destiny hero dogma, Felgrand dragon, Kaiser Glider, Marshmallon, Dark Magic Curtain, Black magic Ritual, Magician of Black Chaos.

Pahoitteluni jos jouduin vaivaamaan päätäsi hullulla viestilläni mutta mä vain yritin pistää ne luetteloksi. Anteex vielä kerran.

• yogioh pelaaja

Mulla on...

ro Dogma vain uhraam-
        alla 3 hirvi-
        ötä ja ainakin
        yhden pitäisi
        olla Destiny he
        ro. Kutsut-
        taessa vihol-
        inen menettää
        nostovaiheen jäl-
        keen puolet elämä
        pisteistä.

Dragon ei voi eri-
        koiskutsua pai-
        si hautaus-
        maalta jos se
        lähetetään sin-
        ne kentältä.Kun
        tämä hirviö eri-
        koiskutsutaan,
        voit valita yhden hir-
        viön hautasmaalta ja
        ja Felgrand Dragon saa
        kaksisataa kertaa va-
        litun hirviön tason ver-
        ran hyökkäuspisteitä.

van kortin kanssa,
        se ei tuhoudu tais-
        telussa. kun se lä-
        hetetään pois ken-
        tältä, laita yksi
        hirviö vihollisen
        kentältä takaisin
        käteen.

mallon taistelussa.
        Jos se on ku-
        vapuoli alaspäin,
        sen kimppuun hyö-
        känneen hiviön o-
        mistaja menettää
        1000 elämäpistet-
        tä.

Dark Ma- Loitsu
        ian pakasta.

kentältä.

Magic Ritualilla.

Raret

mulla on blue-eys white dragon.voiko joku kertoa mitä tyrant dragon voi tehdä taidollaan?

• Yu-Gi-Oh!rulez
        yogioh pelaaja kirjoitti:

mulla on blue-eys white dragon.voiko joku kertoa mitä tyrant dragon voi tehdä taidollaan?

*penkoo tiettyä korttia miljoonien joukosta* Aah! tässä! Jos vastustajallasi on hirviö kentällä kun tyrant dragon hyökkää, voit hyökätä uudelleen.Tähän korttiin eivät tepsi ansat. Jos tämä kortti kutsutaan hautausmaalta, on uhrattava yksi draon tyypin hirviö.(lisäksi mainitsen, että tällä ja Decoy Dragonilla saa ihan mahtavan combon aikaan!!)

• Nimetön

*penkoo tiettyä korttia miljoonien joukosta* Aah! tässä! Jos vastustajallasi on hirviö kentällä kun tyrant dragon hyökkää, voit hyökätä uudelleen.Tähän korttiin eivät tepsi ansat. Jos tämä kortti kutsutaan hautausmaalta, on uhrattava yksi draon tyypin hirviö.(lisäksi mainitsen, että tällä ja Decoy Dragonilla saa ihan mahtavan combon aikaan!!)

ei varmasti noil saa hyvää comboo tyrant dragon on
        8 tähen hirvijö!!!!

• Pelaaja93
        Nimetön kirjoitti:

8 tähen hirvijö!!!!

-.-

Kaikista korteista voi tehdä combon...

Esim.
        Chainsaw Insect 2400 ATK/ 0 DEF

[Monsteri/Effekti:] kun hyökkäät tällä kortilla, vahinkoportaan jälkeen vastustajasi nostaa yhden kortin.

Kun Vastustajalla on yli 5 korttii kädes, ja sinulla on Card Destruction kädessä, on sun aika käyttää se:

Card Destruction
        [Taika] Sinä ja vastustajasi poistatte kaikki kortit kädestänne. Sen jälkeen nostatte saman verran kortteja, kun teillä oli äsken.

Eikä siinä vielä kaikki! Morphing Jarin Flippi vielä, niin vastustajan korteille voi sanoa hyvästi, kun sinä taas saat 5 ilmaista korttia.

Morphing Jar 700 ATK/ 600 DEF
        [Monster/Effekti:] Sinä ja vastustajasi poistavat kaikki korttinsa kädestään. Sen jälkeen Nostakaa 5 korttia.

Vai muka comboa ei voi tehdä suurista korteista?
        Kerro mulle mistä EI voi saada comboa?
        ...
        ...
        Niin, ei muka melkein MISTÄÄN kortista saa comboa...

T_T

• evilbatterys
        db-man kirjoitti:

on 2 blue eye... korttii jinizo taimikälieni black eye b dragon ja muita

onks kennelläkään batterymaneja tai/ja evil heroja

• minä vain
        Nimetön kirjoitti:

hei

joo onha niitä kaikki 3 jumala korttii eli : slifer the sky dragon, winged dragon of ra, obelisk the tormentor, ja blue eye white dragoneit 3 tai 4 et onha iit :D

• KAIBA
        Nimetön kirjoitti:

hei

mulla on 3/4 mun pakasta täynnä harvinaisuuksiii LOPUT tosi hyviä kortteja myös 3 blue eyes white dragonii ja niii PS:turha vinkuu en vaiha TULLIIIIN VAAAAN ÄRSYTTÄMÄÄN HIHHIII

• YGO-Ammattilainen.
        Nimetön kirjoitti:

8 tähen hirvijö!!!!

Elämäpisteitä on HARRASTELIJAPELISSÄ 8000, ammattilaisilla 4000. Ja mulla on aukoton sky dragon murskakombo.

• cr3ator
        KAIBA kirjoitti:

mulla on 3/4 mun pakasta täynnä harvinaisuuksiii LOPUT tosi hyviä kortteja myös 3 blue eyes white dragonii ja niii PS:turha vinkuu en vaiha TULLIIIIN VAAAAN ÄRSYTTÄMÄÄN HIHHIII

mulla on yks kortti nimeltä:Slate of light creator. sill on 11 tähtee.
        onks se harvinainen?

mä pelaan yu gi oh! korttipeliä ja mä oon big fan!

• joo o
        minä vain kirjoitti:

joo onha niitä kaikki 3 jumala korttii eli : slifer the sky dragon, winged dragon of ra, obelisk the tormentor, ja blue eye white dragoneit 3 tai 4 et onha iit :D

mul on 2 jumalakorttii ja kaveril yks mut se vaihto sen souleateriin vaik sil on defense 0.mut tietääkö kukaan mitä tarkottaa jos kortis lukee et def tai atk on loputon?

• YuGi-Oh! Maztar!
        Nimetön kirjoitti:

8 tähen hirvijö!!!!

oletko aloittelija tai oletko aloittelija? decoy dragonin effect: kun tämä kortti targetoidaan, eli valitaan hyökkäyksen kohteeksi, spessuta eli erikois kutsu level 7 tai korkeampi dragon haudasta, ja vastustajan hirviö ottaa sen targetiksi. itse pelaan dragon pakkaa, minulta voit kysyä dragon comboja. jos et itse tiedä mitään oleellista yu-gi-oh'sta, niin voisin sanoa ettei kannata kyseen alaistaa muitten kommentteja. eli DECOY DRAGONISTA ja TYRANT DRAGONISTA saa hyvän combon, kuten myös DECOY DRAGON FELGRAND DRAGON on hyvä combo, jos saat esim. uhrattua felgrandin omalta kentältäsi hautaan.

• Joo o
        minä vain kirjoitti:

mite niit jumal kortteja voi kunnolla ees käyttää ku ei niissä lue ees mitä ne voi tehä...mut voiha niil tietyst käyttää niit sillai mitä ne tekee animessaki ja niissä mangoissakin :P

• Dumm ass...
        KAIBA kirjoitti:

vittuuks siitä, ittelläki on red eyes b. dragon ja blue-eyes white dragon jotka sain iha vaa tavallisest dragons collide valmiista kortti kokoelmasta, et ei oo oikeesti nekää mitekää hirvee harvinaisii :P

• :0...

Decoy dragonilla ja red eyes black metal dragonilla saa tosi hyvän combon myös.(tämmöne pin lisäys :D)

• pegiR6

R-kioskista voisi löytyä suomenkielinen ohje.
      Kiinnostaisi tietää,montako korttia pojallanne on.
      On pakko sanoa,että poikanne on hiukan liian nuori pelaamaan yugiohia, säänöt on vähän monimutkaiset. Mutta toivon, että poikanne harjoitelee pelaamaan, koska meitä yugioh-pelaajia on niin vähän.

• RumaKurpitsa

Aivan, meitä ON vähän. Itse aloin vasta joskus kuukausi takaperin tutustua Yu-Gi-Ohiin, ja suurimman osan opin katsomalla itse animea. Kaikki säännöt ja kikat eivät toki ole kuten pelissä, mutta kutakuinkin. Vieläkään, pitkällisen harjoittelun jälkeen en hallitse kaikkia sääntöjä pikkutarkasti.

• Yu-Gi-Oh!rulez
        RumaKurpitsa kirjoitti:

Aivan, meitä ON vähän. Itse aloin vasta joskus kuukausi takaperin tutustua Yu-Gi-Ohiin, ja suurimman osan opin katsomalla itse animea. Kaikki säännöt ja kikat eivät toki ole kuten pelissä, mutta kutakuinkin. Vieläkään, pitkällisen harjoittelun jälkeen en hallitse kaikkia sääntöjä pikkutarkasti.

Mä oon kohta 14 ja oon harrastanu yugiohin keräilyä ja pelaamista jo 2 vuotta. Se oli ensin sekavaa ja outoa mutta sitten menin sellaiselle sivulle kuin upperdeckentertainment. Koska (vaikka itse sanonkin) olin niiiiin hyvä englannissa, katsoin tutorial videon joka kertoi mulle miten sitä pelataan. Vasta noin pari kuukautta sitten ostin semmoisen englanninkielisen lehden nimeltä YUGIOH WORLD GX. siiinä oli semmoinen osio kuin Otteluakatemi-
        an oppitunti (Academy Training) siinä kerrottiin erilaisista vaiheista pelissä, miten jotkut kortit ovat parempia mutta silti huonompia jne. siellä oli myös osio mihin englantilaiset oli lähettäneet pakkoja arviotavikseen, ja lehti neuvoi miten niitä voidaan parannella. koska mullakin oli usea noista korteista, sain pakastani noin 15% paremman! Lisäksi Leheden mukana tuli juliste ja ilmainen kortti. kannattaa ostaa YGO world GXää jos sitä myydään lähikaupoissa.

• jep.
        RumaKurpitsa kirjoitti:

Itse meinasin mennä etsimään jonku paikan joku päivä japanista, samalla ku käyn siellä muutenkin ku oon aina pitäny japanista. Ku tuntuu ettei suomessakaa pahemmi ole yugiohin pelaajii, tuskin kukaa ketä tunnen edes tietää koko yugiohia :P

• Nimetön

hei
      ensinnäkin kerron mikä kortti on mikäkin vihreät ovat loitsuja,violetit ovat ansoja ja viimeiseä ovat olennot ne ovat joko vaalean ruskeita tai tumman ruskeita olentoja voi ensin kutsua neljän tai kolmen tai heikompia jos haluaa kutsua viiden tai kuuden tähden olentoja pitää uhrata neljän tähden tai alempi tasoinen, sitten jos haluaa kutsua seitsemäm tähden tai vahvemman pitää pitää uhrata viiden tai kuuden tähden olento sitten loitsut niitä voi käyttää kaiken laiseen esim vastustajan olennon tuhoamisaan. Sitten ansat niitä voi esim käyttää vastustajan hyökkäiksen torjumiseen.Mutta jos haluaa saada lisää tietoa kannattaa kirjoitta googleen yugioh suomen kielisemä ja myös katsoa yugioh ohjelmaa sud juniorilta maanantaina kello 19:00 torstaina kello 19:00 ja viikonloppuna kello 16:00 tai 19:00

• torkkutron

niitä olentoja on myös sinisiä eli rituaali oloentoja joihin tarvitsee tietyn taika kortin ja purppurita eli fuusio kortteja eli pitää yhdistää hirviöitä

• yogioh pelaaja

kannattaa kokeilla mennä googleen ja kirjoittaa yogioh (huomio: vain suemenkielisiltä sivuilta) mää ainakin katon sillee ohjeita
      huam kortteja pitää olla joka pakassa 40 tai yli

• Teemu hautala

Moi vai on ogelmia no mä opin jotain ainakin yugioh pelin sivuilta eli mä kirjoitin googleen yugioh gx ja otin ylimmän vaihtoehdon jos se ei auta olen pahoillani ja en voi autaa enempää.T:Teemu hautala sähköposti:[email protected] Ps voin antaa henkilö kohtaista valmennusta jos mitään ei löydy joten lähettäkää ihmeessä pyyntö jos haluutte.

• nessi

eli korttien pelaamiseen on tarkat säännöt. kortteja on mm.pinkin värisiä,vihreitä sekä itse hirviö kortit(ruskeita).hirviökorttien ala reunassa on vaikka 1600/1300 .1600 tarkoittaa hirviön hyökkäys pisteitä ja 1300 tarkoittaa puolustus pisteitä.mutta jos toisella hirviöllä on taas 1900/1600 niin se voi tuhota sen toisen.
      sitten on loitsu ja ansa kortteja.niillä pystyy yhditämään hirviötä ja ansakortella taas torjumaan hyökkäyksen .enemmän tietoa saatte kun laitatte googleen hauksi yugioh tai katsomalla yugioh ohjelmaa sub juniorilta tai yugioh tulee myö mtv3 lauantaisin noin klo 9.50 .toivottavasti tästä oli edes vähän apua!

• pelimerkki25senttiä

kirjoitat www.google.fi:n yugioh suomenkieliseltä sivuilta ja ensimmäisenä lukee Yu-Gi-Oh!korttipelin. klikkaatte siitä ja sieltä valitsette pelipakka ja harjoittelua.

• yamino

• hunkalabukala

jakakaa kortit ja siiten se missä lukee def on puolustus pisteet ja atk hyökkäys pistee
      voitte vaikka pelata sillee et kummalta loppuu eka kortit ni se hävii eli jos vaikka on toisella 300 def ja toisella 500 atk ni se tuhoutuu se jolla on def huonompi kuin toise atk

• jesse121

nyt alotetaan vihreät kortit ovat lotsu kortteja melkei niiku punene on ansa kortti ja loput on hirviöitä ekana kummatki tekee pakan pakassa pitää olla 20 hiviötä 10 loitsuu ja 10 ansaa kummalki on 4000 elämäpisteit ja sit kummatki ottaa 5 korttia sitten ku on oma vuoro pitää vetää 1 kortti lisää ja joka vuoro pitää vetää 1 kortti ja kun toisella ei oo hirviöit ja sulla on kentällä niin voit hyökätä hänen kimppuunsa sitten hän menettää lämäpisteitä se voittaa kun sulla on elämä pisteit jo toisella on nii se kellä ei oo elämä pisteit häviää ole hyvä ja autan mielellä

• Pelaaja93

Mun Ohjeet täs:

1. Molemmat aloittaa 8000 elämäpisteellä.

2. Pakassa saa olla niin paljon kortteja kuin haluaa, mutta 40 on minimivaatimus.

3. Taustasta TAI ennen kortin pientä tekstiä on sen tyyppi:

Vihreä tausta: Spell (= taika)
        Violetti tausta: Trap (=ansa)
        Keltainen tausta: Normal Monster (=normaali monsteri)
        Oranssi tausta: Effect monster (=effekti monsteri)

4. Kummatkin nostavat 5 korttia alussa.

5. Jos Monsterin ATK on suurempi kuin vastustajan monsterin ATK, menettää vastustaja niiden erotuksen määrän elämäpisteitä ja hänen monsteri tuhoutuu. Jos taas vastustajasi monsterin ATK on Suurempi kuin sinun monsterisi ATK, SINÄ menetät niiden erotuksen määrään verran elämäpisteitä ja sinun monsterisi tuhoutuu.

6. Sama Pätee ATK vs. DEF, paitsi jos puolustava tuhoutuu, ei puolustavan monsterin omistaja menetä elämäpisteitä. Jos DEF on suurempi kuin ATK, niin hyökkäävän monsterin omistaja menettää niiden erotuksen verran elämäpisteitä.

7. Sinä voit joko kutsua monsterin hyökkäysasemaan, jolloin monsterin ATK pätee(hyökkää), TAI asettaa monsterin sivuttain väärinpäin, jolloin DEF pätee(puolustaa).

8. Ansat pitää asettaa ennen niiden aktivoimista, kun taas taikakorttien aktivoiminen ei tarvitse asettamista. Kun olet asettanut ansakortin, et pysty käyttämään sitä sillä vuorolla, kun laitoit sen. Tosin Taikakortit VOI asettaa, jos tahtoo...

9. Aloittaja päätetään kolikolla TAI kivi-sakset-paperi-menetelmällä.

10. Kun aloittaja on selvillä, hän nostaa ensin 5 korttia, ja sitten 1 kortin.

11. Aina kun päättää vuoronsa, pitää se sanoa ääneen.

12. Kun toinen päättää vuoronsa, toinen nostaa kortin ja aloittaa oman vuoronsa.

13. Monsterin voi kutsua vain kerran per vuoro.

14. 1-4 tähtiset monsterit voi kutsua normaalisti
        5-6 tähtiset tarttee 1 uhrauksen.
        7- tähtiset tarttee 2 uhrausta

ELLEI KORTISSA SANOTA TOISIN...

Eikös se olis siinä :)
        TOivottavast autto...

• ilk-751

Moi mä haluaisin paljon yugioh kortteja

• Pelaaja93

On oikeastansa vain jotkut fantasiakaupat (www.fantasialinna.com), R-kioskit ja jotkut elintarvikekaupat, joissa voi ostaa Yu-Gi-Oh!-kortteja...

Kts. huuto.netistä pakkauksia myös.

• yugi

lue yu-gi-oh kirjasto ja elämän pisteitä on jonkin mukaan 2000 yhe toisen mukaan 4000 mut 4000 on oikein

• Miharu-sama

mahtava combo :P

pikeru
        curran
        fire princess

gravity bind
        secret village of spellcaster
        royal degree

istut ja odotat että vastustajan pisteet loppuu

• zetuxtheking
        Miharu-sama kirjoitti:

mahtava combo :P

pikeru
        curran
        fire princess

gravity bind
        secret village of spellcaster
        royal degree

istut ja odotat että vastustajan pisteet loppuu

onhan se iha hyvä mutta ku toi gravity bind sattuu olemaan limited niin vastustaja negatoi/tuhoo sen nii noi combon heikot hirviöt on helposti voitettavissa

• megatorttu

mist näit kortteja saa????

• ,kökö

Fantasiapeleistä.

• Sky Dragon Combo.
        ,kökö kirjoitti:

Fantasiapeleistä.

Oon tän pelin, ammattilainen. Oon pelannut yugioh korteilla jo 3vuotta :) oon muutamia turnauksia voittanu. Te ette yhessäkään pärjää mulle...

• 6666666666666666
        Sky Dragon Combo. kirjoitti:

Oon tän pelin, ammattilainen. Oon pelannut yugioh korteilla jo 3vuotta :) oon muutamia turnauksia voittanu. Te ette yhessäkään pärjää mulle...

Säännöt

Haalean pinkit kortit (ansa) on laitettava kuva puoli alaspäin, ettei vastapelaaja näe sitä sen voi aktivoida vain silloin, kun kortin kyky niin sallii
        Vihreät kortit (taika) voi aktivoida milloin haluaa. Niillä yleensä vahvistetaan omia hirviökortteja.
        Ruskeat kortit (hirviö) voi pelata joko hyökkäys- tai puolustusasentoon. Jos ne tuhotaan puolustuksessa, pelaaja ei vahingoitu.
        [muokkaa]Perussäännöt
        40-60 korttia per pakka.
        Pelaajilla 4000 tai 8000 elämäpistettä, joiden pudotessa nollaan häviää.
        Aluksi kumpikin pelaaja nostaa pakan päältä viisi korttia käteensä.
        Jokaisen vuoron alussa pelaaja saa nostaa yhden kortin.
        Kerran per vuoro pelaaja voi kutsua yhden hirviön kädestään kentälle tavallisella kutsulla; erikoiskutsumisia voi tehdä vuoron aikana rajattomasti, mutta ne vaativat korttien vaikutuksien sallivan niiden tekemisen.
        7-12 tähden hirviöihin pitää uhrata 2 hirviötä, eli lähettää.
        5-6 tähden hirviöihin pitää uhrata 1 hirviö.
        1-4 tähden hirviöihin ei tarvitse uhrata lainkaan (voi laittaa suoraan kentälle).
        Uhrausmäärät pätevät vain tavallisiin kutusuihin, ei erikoiskutsuihin (niihin ei tarvitse uhrata).

• arvaa kuka
        Sky Dragon Combo. kirjoitti:

Sinä et ole pärjänny koska sinun pitää todistaa muille jotakin .. pelleä käytöstä. Peli säännöt vat pelaajan kunnan mukaan muokattavissa , eli ville 5v ei tarvitse tietää rulingseja taikka jtk judgen määräämiä sääntöjä .

• play3r
        6666666666666666 kirjoitti:

Säännöt

Haalean pinkit kortit (ansa) on laitettava kuva puoli alaspäin, ettei vastapelaaja näe sitä sen voi aktivoida vain silloin, kun kortin kyky niin sallii
        Vihreät kortit (taika) voi aktivoida milloin haluaa. Niillä yleensä vahvistetaan omia hirviökortteja.
        Ruskeat kortit (hirviö) voi pelata joko hyökkäys- tai puolustusasentoon. Jos ne tuhotaan puolustuksessa, pelaaja ei vahingoitu.
        [muokkaa]Perussäännöt
        40-60 korttia per pakka.
        Pelaajilla 4000 tai 8000 elämäpistettä, joiden pudotessa nollaan häviää.
        Aluksi kumpikin pelaaja nostaa pakan päältä viisi korttia käteensä.
        Jokaisen vuoron alussa pelaaja saa nostaa yhden kortin.
        Kerran per vuoro pelaaja voi kutsua yhden hirviön kädestään kentälle tavallisella kutsulla; erikoiskutsumisia voi tehdä vuoron aikana rajattomasti, mutta ne vaativat korttien vaikutuksien sallivan niiden tekemisen.
        7-12 tähden hirviöihin pitää uhrata 2 hirviötä, eli lähettää.
        5-6 tähden hirviöihin pitää uhrata 1 hirviö.
        1-4 tähden hirviöihin ei tarvitse uhrata lainkaan (voi laittaa suoraan kentälle).
        Uhrausmäärät pätevät vain tavallisiin kutusuihin, ei erikoiskutsuihin (niihin ei tarvitse uhrata).

on yks kysymys.
        mä en tajua miten peli voitetaan.jos joku haluu vastata vastaa.

pliiis

• Sky Dragon Combo. kirjoitti:

Sky Dragon Combo, katotaako :D Turnauksis en kyl oo käyny ja oppinu kaikki säännöt vaa kattomal animee mut en oo mitekää paska. :D Pakkaa pitäs kyl viel vähä hijoo :P

• santtu eskelinen

yu-gi-oh säännöt. molemmilla pelaajilla on 2000 elämäpisteitä. molemmat pelaaja nostavat 5 korttia ja peli alkaa. joka vuoro voi asettaa hirviön hyökkäämään tai puolustamaan. käännettyjä kortteja voi pelata 1-2 kerrallaan atk hyökkäys def puollustus. pelaaja häviää jos tämän elämä menee 0 tai pakkassa olevat kortit loppuun

• -_-

pari osotetta yugico.com ja yugiohcardguide.com

• YuGiOhhhhhhhhhhhhhh

Mistä saa niitä kortteja?

• agent fairy 77777

No niitä kortteja voi osttaa puolenkuun peleistä kouvolasta tai lahesta tai voi myös tilata. Ja yugioh pelissä on 8000 elämänpistettä.

• Yu gi ohia 10 vuotta

virallisis otteluis on se 8000. Se on pakko olla. MUTTA. jos haluaa nopsan ottelun nii 4000 pelataan :) ja JUMALAKORTIT tarttee 3 uhrausta. jos ette tiiä mitä ne on ni kato netist. Nimet on

-Slifer The Skydragon X000 X000 (käsikorteista tulee)
      -Obelix The Tormentor 4000 4000
      -The winged Dragon Of Ra ? ? (uhraushirviöiden voimat yhteensä puolet sun elämästä)

niil on lisääki kykyi kuten tuhoo kaikki hirviöt kentäl mut yhteistä on et loistsut ansat ja kyvyt toimii yhen vuoron paitsi sliferiin ei tehoo ollenkkaan.

Jumalakortit voi tuhota Valon Pyramidilla (Pyramid of Ligth) Teksi on eri kuin elokuvassa, eli se tekee eriä virallisesti. Mut ainahan eri juttua siitä voi käyttää epäreiluissa tappeluissa.

Ja jos tää ei oo viel epistä.

Jos uhraat muut jumalakortit obeliksille nii sen voimat nousee äärettömiin. (usko tai älä!)

Todistusaineisto sivuilta yu gi oh wiki ja Perinteinen yu gi oh manga ja mun kamun slifer jonka koira söi viikon kuluttua teksin tarkasta lukemisesta.

• Yu gi ohia 10 vuotta

Ja vieläpä että fuusioilla ei voi hyökätä sen kutsumisvuorolla ja et ekalla vuorollas et voi hyökätä kumpikaan

Nimim. Craveceeper ja dark world pakan sekoitus caius the shadow monarch ja Mazera DeVille :) (joitain puuttuu, kuten craveceeper guard ja dragon lord)

• Yu gi ohia 10 vuotta
        Yu gi ohia 10 vuotta kirjoitti:

Ja vieläpä että fuusioilla ei voi hyökätä sen kutsumisvuorolla ja et ekalla vuorollas et voi hyökätä kumpikaan

Nimim. Craveceeper ja dark world pakan sekoitus caius the shadow monarch ja Mazera DeVille :) (joitain puuttuu, kuten craveceeper guard ja dragon lord)

Mun combo et voin laskee hp.tä radikaalisti :D oli mun DARK pakassa

1. double summon
        2. craveceepers curse
        3 craveceepers cannonholder
        4 ansoja pelotteluun
        ---(opponent turn)---
        5. Full Salvo (jos ei hyviä, tuhoa sman tien kaikki :D)
        6. viser des
        7. bowganian
        8 dark room of nigthmare
        ---(opponent turn)---
        9. oota että hihu tekee jostiain hirviöstä hyvän ja sit ku se hyökkää käytä magic cylingeriä and 4000 hp pelis you are vinner... no, tulos voi olla eri mutta tätä käytän joskus.

• Not so good player

mun combo että voi tuhota vastustajan vahvankin hirviön

on aktivoinut vastustajan vuorolla pole positionin ja aktivoi mystical space typhoonin jolla tuhoaa sen.

pole positionin kyky antaa eniten hyökkäyspisteitä olevalle hirviölle immuniteetin spellejä vastaan mutta kun pole position tuhoutuu vahvin hirviö tuhoutuu samalla

• joku

Mää voitan yleensä koska laitan kentälle Majestic Dragonin Stardust Dragonin ja yhden Turner hirviön uhraan kaikki ja laitan Majestic Star Dagonin kentälle.

• Master Hyperion
        joku kirjoitti:

Mää voitan yleensä koska laitan kentälle Majestic Dragonin Stardust Dragonin ja yhden Turner hirviön uhraan kaikki ja laitan Majestic Star Dagonin kentälle.

OHJEITA SYNCHROIHIN

siis majestic stardustin kutsumiseen tarvitset yhen stardustin eli voit kutsua sen esimerkiksi näin:

lvl 4 tuner lvl 4 ei-tuner = synchro lvl 8 (tässä tapauksessa stardust)

sitten lvl 1 ei-tuner majestic dragon (lvl 1) stardust= majestic star dragon

eli synchro on tasojen yhdistämistä, eli voit käyttää myös näin:

lvl 1 tuner lvl 3 ei-tuner lvl 4 ei-tuner = stardust

vaan yhtä tuneria saa käyttäää, paitsi red nova dragonissa joka tarttee 2 mutta ei-tunereita voi käyttää niin monta ku voi

synchroja voi käyttää myös ei-tunereina, paitsi jotkut harvat tuner-synchrot joita voi käyttää mm. näin:

lvl 3 tuner lvl 2 ei-tuner= T.G. Hyper Libarian lvl 5

kutsu vielä toinen tason 5 synchro

sitten kutsu vaikka T.G firefly, ja nyt voit käyttää Accel Delta- Synchokutsumista (siis se ei eroa mitenkään tavallisesta synchrojutusta) eli

tason 5 synchro tason 5 synchro tason 2 tuner synchro= T.G. Halberd Cannon

siis noita Accel Synchroja varten tarvitaan synchroja Synchromateriaalina. Vaikuttaa kai vähän sekavalta... mutta ihan sama.

• Master Hyperion
        Master Hyperion kirjoitti:

OHJEITA SYNCHROIHIN

siis majestic stardustin kutsumiseen tarvitset yhen stardustin eli voit kutsua sen esimerkiksi näin:

lvl 4 tuner lvl 4 ei-tuner = synchro lvl 8 (tässä tapauksessa stardust)

sitten lvl 1 ei-tuner majestic dragon (lvl 1) stardust= majestic star dragon

eli synchro on tasojen yhdistämistä, eli voit käyttää myös näin:

lvl 1 tuner lvl 3 ei-tuner lvl 4 ei-tuner = stardust

vaan yhtä tuneria saa käyttäää, paitsi red nova dragonissa joka tarttee 2 mutta ei-tunereita voi käyttää niin monta ku voi

synchroja voi käyttää myös ei-tunereina, paitsi jotkut harvat tuner-synchrot joita voi käyttää mm. näin:

lvl 3 tuner lvl 2 ei-tuner= T.G. Hyper Libarian lvl 5

kutsu vielä toinen tason 5 synchro

sitten kutsu vaikka T.G firefly, ja nyt voit käyttää Accel Delta- Synchokutsumista (siis se ei eroa mitenkään tavallisesta synchrojutusta) eli

tason 5 synchro tason 5 synchro tason 2 tuner synchro= T.G. Halberd Cannon

siis noita Accel Synchroja varten tarvitaan synchroja Synchromateriaalina. Vaikuttaa kai vähän sekavalta... mutta ihan sama.

JA OHJEITA XYZ.HIRVIÖIHIN
        siis ne mustat hirviöt, kun synchrot ovat valkosia...

eli otetaan yksi. Kachi Kochi Dragon.

tekstin alussa lukee

2 lvl 4 monsters

eli sinulla pitää olla kuvapyoli ylöspäin 2 tason 4 hirviötä. Laita ne "päällekkäin", ja ja laita extra deckistäsi kachi kochi sen 'päälle'.

DETACH tarkoittaa että otat sen Xyz hirviön alta yhden hirviön. Jos sen alla ei ole yhtään xyz materiaalia, niin sitä kykyä ei voi käyttä, missä sitä poistetaan.

eli kachi kochi voi hyökätä toisen kerran poistamalla yhden xyz materiaalin. se kyky toimii vain kaksi kertaa.

Xyz hirviötä ei voi käyttää Xyz materiaalina, koska niillä ei ole Leveliä, vaan Rank. On kyllä joitain pikkeuksia, jotka ovat korttien kykyjä, esim. Number C39: Utopia Ray käyttää Number 39: Utopia.a Xyz materiaalina.

that's it.

• YUGIOHPLAYER

Kerääkö ja pelaako kukaan Yu-Gi-Ohia vuonna 2013? Minä ainakin :)

• qwerty

mie pelaan!

• PELKONNE

missä pelaatte ? liigassa vai omissa porukoissA ?

• tahtoisin otella

omissa porukoissa.
      Kertokaa missähän päin mahdatte asua jos pelaatte.

• Jokutäysinrandom

Blue-eyes white dragon X2
      Dark magician X3
      Relinquished X1
      Red-eyes black dragon X1
      Kaiser sea horse X1
      Black luster soldier X1
      Elemental hero bladedge X3
      Expressroid X1
      Vampire genesis X1
      Super conductor tyranno X2
      Exodia the forbidden one X1
      Monster reborn X1
      Magic jammer X3
      Seven tools of the bandit X2
      Summoned skull X1
      Mystical space typhoon X3
      Spellbinding circle X1
      Toon mermaid X1
      Toon summoned skull X1
      Call of the haunted X5
      Premature burial X2
      Card of safe return X1
      Dark necrofear X1
      Creature swap X1
      Guardian sphinx X1
      Dark paladin X1
      Luster dragon X4
      Paladin of white dragon X1
      Kaiser glider X1
      Black tyranno X1
      Dark magician of chaos X1
      Levia-dragon daedalus X3
      Dark magic attack X2
      Imperial order X1
      Vampire lord X3
      Cyber dragon X5
      Cyber twin dragon X1
      Cyber end dragon X1
      Uria lord of searing flames X2
      Hamon lord of striking thunder X2
      Raviel lord of phantasm X2
      Treeborn frog X1
      Elemental hero wildedge X1
      Elemental dark neos X1
      Allure queen LV7 X4
      Allure of darkness X1
      Bone crusher X1
      Lifeforce harmonizer X1

Siinä muutama omistuksessani oleva ultra harvinainen kortti.

• niko it

Mistä te ostatte niitä kortteja

• Tyhmää343

Mistä näitä kortteja saa vielä ?
      Yugioh

• .......

Mä ainaki ostan fantasia peleistä

• YugiohUltra1
        ....... kirjoitti:

Mä ainaki ostan fantasia peleistä

Jooh, no täs ois mun top 10 parasta korttia:
        10. Dark Magician
        9. Invader of Darkness
        8. Blue-Eyes White Dragon (ootteko muuten huomannu, että lähes kukaan ei osaa kirjoittaa blue-eyesin nimeä oikein :D)
        7. Black luster Soldier
        6. Ultimate Tyranno
        5. Ancient Gear Golem
        4. Ancient Gear Gadjiltron Dragon
        3. Masked Beast Des Gardius
        2. Cyber End Dragon (myös kolme cyber dragonii ja future fusion et voin kutsua sen
        1. Uria Lord of Searing Flames

• Anonyymi

Voisitko kertoa mistä olette ostaneet niitä yugioh kortteja? Koska itse en löydä juuri mistään paitsi gamestopista.

• Anonyymi

Hox Hox pakassa pitää olla vähintään 20 korttia enintään 60 onko hänellä niin paljon? Alkuun sekoitetaan pakat sitten nostetaan 4 korttia aloittaja määritetään kivi paperi saksilla kaikilla pitää olla olentoja paikassa myös spell ja trap kortteja kauheasti en muuta tiedä katsokaa netistä poromagia sivustolta

• Anonyymi

Pää pakassa täytyy olla 40 korttia ja maksimi määrä on 60. Sivupakassa 15 ja Extra pakassa 15.Pää pakasta nostetaan aloituksessa 5 korttia ja aloittelijan voi määrittä esimerkiksi nopanheitolla. Pakassa ei tarvitse olla jokaista korttityyppiä, esimerkiksi tällä hetkellä yhdessä pelin parhaista pakoista Superheavy Samuraissa ei ole yhtään spell tai trap korttia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe