Seitsemäs päivä Champix-kuuria menossa. Neljäntenä päivänä, kun annos tuplattiin, iski melkoinen ihottuma, eikä lähde pois. Kumpikin kylki on täynnä pienenpientä punaista pistettä, samoin olkapäät ja käsivarret. Nahka on kuin kolmosen hiekkapaperia ja kutiaa pirusti. Mitään muita oireita ei ole ollut, ei edes turvotusta, piereskelyä tai painajaisia. Ja tupakkaa kuluu se samat 2 1/2 askia päivässä mitä on kulunut viimeiset 20 v. eikä tee mieli vähentää.
Champixista ikävä sivuvaikutus.
S. Tana
3591
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Tuollaiset oireet ei oo kauheen toivottavia.
Suosittelisin että HETI aamulla kilautat lekurille joka reseptin kirjoitti.
Tunnen jo kymmeniä jotka on syöneet kuurin, enkä ole tuollaisesta oireesta kuullut keneltäkään.
Tarkoitus olisi mennä huomenna työterveyshoitajan luo, lääkärillä ei ole aikaa. Nyt ihottuma on levinnyt jo olkapäihin, yläselkään, käsiin ja jalkoihin. Äsken otin kuitenkin vielä Champix-napin, mutta enpä taida ottaa enää aamulla.
..ihan selkeä allergiatyyppinen reaktio. Kuulin tutulta samanmoisesta..joutui jättämään rohdon..tupakoi edelleen. Minä en aloittanut lääkettä mut lopetin röökaamisen:)ei ollut tarkoitus pörhistellä, halusin vaan tsempata!