ja taas ei pysty

ymmärtämään..

kuulostaa niin tutulta nää kaikki viestit mitä täällä on kirjoiteltu tosta on-off-jutusta. Tapasin rapujätkän kesällä ja vuodatti aivan kaikki tunteensa, toi ruusuja, oli todella kohtelias ja täysin ovet auki mulle ja parissa päivässä kaikki muuttui. ei halunnut nähdä, ei soitella ei mitään, liikaa kuulemma yhteensovitettavaa.. mitä hittoa?!! olin silloin itse jo todella ihastunut, enkä voinut käsittää takinkääntö-temppua. Siis alkuun olin todella välttetelevä ja skeptinen ja tää jätkä sai tehdä paljon että ihastuin ja sit kun lämpenin ei mitään. Ei edes mitään järkevää selitystä. Vaikutti aivan uskomattomalta pelimieheltä. Asuttiin koko ajan eri paikkakunnilla. No nyt sattumalta oltiin vahingossa yhteydessä ja tää jätkä lupasi että soitellaan ja oli itseasias viel tulossa samalla paikkakunnallekin, joten nähtiinkin. Hieman varauksellinen oli molemmilta puolilta ilmapiiri. en vaatinut selityksiä viime kertaiselle käytössä. tämän jälkeen rapu mies sanoi että soitellaan. ei soittanut, itse soitin. nyt on tulos taas samalle paikkakunnalla ja tarkoitus olisi nähdä. kysyi jo edellisellä kerralla että nähdäänkö, kun tulee seuraavalla kerralla ja sanoin et sopii. Hajottaa ja itkettää kun en tiedä miten tässä taas käy. Koko ton ajan kesästä lähtien tää jätkä on ollut mun mielessä lähes päivittäin ja vannoin että jos tilaisuus vielä tulee laitan kaiken peliin, mutta en tiedä miten tehdä niin etten ahdistaisi rapumiestä ja toisaalta pelottaa että heti jos olen itse "helppo" ja näytän tunteeni jätkä katoaa.. en sitä enää toistamiseen kestäisi. Haluaisin tosi paljon tehdä vaikutuksen tähän jätkään ja toisaalta haluaisin häätää pois koska en kestä toista hajoamista enkä sitä epävarmuutta että mistään ei tällä hetkellä ole takeita. näin pähkäilee vaakanainen...

4

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovettunut

      Elän ihan samanlaisessa suhteessa kunnes tajusin että ei hän mihinkään karkaa, mutta minulla on valta milloin tapaamme,on aina valmis, ei kyllä liian usein. Hän jotenkin pelkää haavoittuvansa jos suhde loppuisi tms. Aikaa, aikaa, aikaa ja hermoja vaaditaan. Epäilykset aina kuitenkin riivaa päässä, olen mustasukkainen, mutta kaikenkaikkiaan todella kasvattava suhde ja aika näyttää mihin se vie. Ei saa hätyytellä, hoputtaa. Pitää kehua paljon, on epävarma miehisyydestään ja siksi flirttailee muiden naisten kanssa hieman (jotka hänen kimpussaan jatkuvasti, vaikka minä vieressä). Vaikka kyllä minäkin flirttailen muiden miesten kanssa ja jotenkin tuntuu että takasin aina antaa tulla, tajuan sen aina jälkeenpäin.

    • murunen

      Näitä juttuja lukiessa tuntuu kuin me kaikki seurusteltais saman tyypin kanssa;) Ihan oikeesti. Voiko ne olla noin samanlaisia, ravut. Samaa vatkaamista, lupauksia, niiden pettämistä jne. On sanottu että rapuja pitää rakastaa vaan sinnikkäästi että ne alkaa luottaa et se rakkaus kestää. Mutta millä sen rakastamisen vie toteen, kun tyypit katoaa, eikä "rapuja saa ahistaa eikä hoputtaa", eikä niille sais näyttää liikaa tunteitaan ettei näytä liian varmalta nakilta, viestejä ei tule, puhelimeen ei vastata..

      Keinot on vähissä. Pako lienee paras vaihtoehto.

      • kuvastin hyvin

        just ihan samaa mietin et miten hemmetissä niitä voi käsitellä kun ei saa vaatia mitään, ei hoputtaa ei edes rakastaa ku ne juoksee karkuun ja sit jos karjahtaa niin sit ainakin pakenee. ihan säälittävää. itse ainakin ahdistun tosi paljon haluun et kaikilla on hyvä olla ja olen tottunut et asioista puhutaan suoraan mut tälläista venklaus suhdetta niin ei kiitos! ja täytyy todeta että ensimmäisen kerran kun kokee takin kääntötempun niin siitä ei helposti palaudu..tsempiä!! sitä ihmettelen että miten ravut kuvittelevat että ihmiset palautuvat jos vähän väliä saa turpaan ja niille ei sitten muka sais antaa ollenkaan..weird

        six toisex kyllä muutkin merkit pystyvät ikuiseen rakkauteen paitsi ravut ja sellaiseen rakkauteen missä ei oikeesti koko ajan kadota..

        t, aloittaja


      • Ravun kovettama
        kuvastin hyvin kirjoitti:

        just ihan samaa mietin et miten hemmetissä niitä voi käsitellä kun ei saa vaatia mitään, ei hoputtaa ei edes rakastaa ku ne juoksee karkuun ja sit jos karjahtaa niin sit ainakin pakenee. ihan säälittävää. itse ainakin ahdistun tosi paljon haluun et kaikilla on hyvä olla ja olen tottunut et asioista puhutaan suoraan mut tälläista venklaus suhdetta niin ei kiitos! ja täytyy todeta että ensimmäisen kerran kun kokee takin kääntötempun niin siitä ei helposti palaudu..tsempiä!! sitä ihmettelen että miten ravut kuvittelevat että ihmiset palautuvat jos vähän väliä saa turpaan ja niille ei sitten muka sais antaa ollenkaan..weird

        six toisex kyllä muutkin merkit pystyvät ikuiseen rakkauteen paitsi ravut ja sellaiseen rakkauteen missä ei oikeesti koko ajan kadota..

        t, aloittaja

        Ei ole totta siis kaikki kirjottatte kyllä samasta henkilöstä myöntäkää jo!!!Nyt keksin tehdään Ravuille samat temput mitä ne meille.Niin paljon antaa muiden kärsiä.Siis tollasia katoamisia ei toiselle saa tehdä.Niillä on aina syyt valmiina.Ne vaan hengailee täällä eikä ota mitään täysin tosissaan niinkuin me muut merkit.Itse olen joutunut sellaiseen pyöritykseen Ravun kanssa ja todella kovettunut ja kasvanut mikä kai sit plussaa.En kyl tajuu itteeni miten kestän tätä.Annas kun Rapuni lähtee mikä saakelin tuska iskee heti.Miten osaakin koukuttaa niin hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe