Kuka osaa neuvoa Suomi konepistoolista ?

johan1

Tarvin tietoa ja korjausohjeita Suomi Konepistooli m/31
Lähetä viesti jos osaat kyseisestä aseesta ja olet halukas auttamaan.

12

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johan1-
    • Polizist in Zivil

      Moro! Lukon pää ja piippuko on rikki ja pitäisi korjata?

    • FN03

      Rikki, niin tuskin löydät "apulaisia" kovin helposti. Jos taas on laillinen peli,niin melkein kuka tahansa aseseppä osaa tehdä vaadittavat korjaukset,asehan on hyvin yksinkertainen.

    • johan1-3

      heti työ pahinta luulette, siis kyseessähän on deaktivoitu suomi konepistooli jonka olen itse ottanut miljoonaan osaan useamman kerran mutta vikaa ei löydy.

      • FN03

        Sitä kun on kaikenlaista liikkeellä niin... anteeksi epäilykseni. Minkähänlaisesta viasta on kysymys?


      • johan1-3@
        FN03 kirjoitti:

        Sitä kun on kaikenlaista liikkeellä niin... anteeksi epäilykseni. Minkähänlaisesta viasta on kysymys?

        viretuki ja lukko ovat kontakti kohdasta kuluneet pahasti. Ei normaalia kulumisen jälkeä.


      • FN03
        johan1-3@ kirjoitti:

        viretuki ja lukko ovat kontakti kohdasta kuluneet pahasti. Ei normaalia kulumisen jälkeä.

        Että ase on toimivana ollessaan kulumisen johdosta ryöstäytynyt hillittömälle sarjatulelle. Siinä kulahtaa paikat aika nopeasti loppuun.Lukko ei siis jää viritettäessä taakse?Uuden virekynnen voisi löytää PJ-Waffen Gunsilta Haminasta,lukkokin voi löytyä,mutta sen dekoaminen maksaa ekstraa.


      • hillbergmounting
        FN03 kirjoitti:

        Että ase on toimivana ollessaan kulumisen johdosta ryöstäytynyt hillittömälle sarjatulelle. Siinä kulahtaa paikat aika nopeasti loppuun.Lukko ei siis jää viritettäessä taakse?Uuden virekynnen voisi löytää PJ-Waffen Gunsilta Haminasta,lukkokin voi löytyä,mutta sen dekoaminen maksaa ekstraa.

        mittee tuommosta ruunoo korjuuttammaa. Aseha onnii jo iha pilalla.


      • FN03
        hillbergmounting kirjoitti:

        mittee tuommosta ruunoo korjuuttammaa. Aseha onnii jo iha pilalla.

        Miksi ei voida vastata asiallisiin kysymyksiin ihan yleiskielellä. Tämä kun ei ole mikään murrepalsta. Olen kyllä itsekkin ihan puhdasverinen Pohjois-Savolainen, mutta kykenen kyllä ilmaisemaan itseäni myös siten,että kaikki suomalaiset sen helposti ymmärtävät.


      • Valley Vally
        FN03 kirjoitti:

        Miksi ei voida vastata asiallisiin kysymyksiin ihan yleiskielellä. Tämä kun ei ole mikään murrepalsta. Olen kyllä itsekkin ihan puhdasverinen Pohjois-Savolainen, mutta kykenen kyllä ilmaisemaan itseäni myös siten,että kaikki suomalaiset sen helposti ymmärtävät.

        viäntämistä ies Iisalamessakkaa.


      • johan1-3@p
        FN03 kirjoitti:

        Miksi ei voida vastata asiallisiin kysymyksiin ihan yleiskielellä. Tämä kun ei ole mikään murrepalsta. Olen kyllä itsekkin ihan puhdasverinen Pohjois-Savolainen, mutta kykenen kyllä ilmaisemaan itseäni myös siten,että kaikki suomalaiset sen helposti ymmärtävät.

        Kirjoitat FN03 kaikista järkevintä tekstiä mitä olen ikinä kuullu täällä. Olet koskettanut minua sanoillasi. Ärsyttää kun ihmiset ei osaa kirjottaa ja niitä turhia kommentteja. Kommentteja kirjottavien pitäs kirjautua niin vähenis paskan jauhaaminen. Hyi teitä! saitte minut kirjottamaan jonninjoutavia.


      • Ei suomi
        FN03 kirjoitti:

        Että ase on toimivana ollessaan kulumisen johdosta ryöstäytynyt hillittömälle sarjatulelle. Siinä kulahtaa paikat aika nopeasti loppuun.Lukko ei siis jää viritettäessä taakse?Uuden virekynnen voisi löytää PJ-Waffen Gunsilta Haminasta,lukkokin voi löytyä,mutta sen dekoaminen maksaa ekstraa.

        Kp, mihinkään kulu vaikka ryöstöytyisikin hillittömälle sarjatulelle. Lipas kun on maksimissaan 70ptr(72), ja itsekkin olen koopeellä työstänyt puolenkymmentä rumpua peräjälkeen. Ainoa minkä saa piloille on korkeintaan piippu ja senkin saa ampua punahehkuun, eikä mene siitäkään piloille. Ja jos piipun haluaa punahehkuun täytyy työntää 10 rumpua yhteen menoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe