Kuka osaa neuvoa Suomi konepistoolista ?

johan1

Tarvin tietoa ja korjausohjeita Suomi Konepistooli m/31
Lähetä viesti jos osaat kyseisestä aseesta ja olet halukas auttamaan.

12

1978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johan1-
    • Polizist in Zivil

Moro! Lukon pää ja piippuko on rikki ja pitäisi korjata?

• FN03

Rikki, niin tuskin löydät "apulaisia" kovin helposti. Jos taas on laillinen peli,niin melkein kuka tahansa aseseppä osaa tehdä vaadittavat korjaukset,asehan on hyvin yksinkertainen.

• johan1-3

heti työ pahinta luulette, siis kyseessähän on deaktivoitu suomi konepistooli jonka olen itse ottanut miljoonaan osaan useamman kerran mutta vikaa ei löydy.

• FN03

Sitä kun on kaikenlaista liikkeellä niin... anteeksi epäilykseni. Minkähänlaisesta viasta on kysymys?

• johan1-3@
        FN03 kirjoitti:

Sitä kun on kaikenlaista liikkeellä niin... anteeksi epäilykseni. Minkähänlaisesta viasta on kysymys?

viretuki ja lukko ovat kontakti kohdasta kuluneet pahasti. Ei normaalia kulumisen jälkeä.

• FN03
        johan1-3@ kirjoitti:

viretuki ja lukko ovat kontakti kohdasta kuluneet pahasti. Ei normaalia kulumisen jälkeä.

Että ase on toimivana ollessaan kulumisen johdosta ryöstäytynyt hillittömälle sarjatulelle. Siinä kulahtaa paikat aika nopeasti loppuun.Lukko ei siis jää viritettäessä taakse?Uuden virekynnen voisi löytää PJ-Waffen Gunsilta Haminasta,lukkokin voi löytyä,mutta sen dekoaminen maksaa ekstraa.

• hillbergmounting
        FN03 kirjoitti:

Että ase on toimivana ollessaan kulumisen johdosta ryöstäytynyt hillittömälle sarjatulelle. Siinä kulahtaa paikat aika nopeasti loppuun.Lukko ei siis jää viritettäessä taakse?Uuden virekynnen voisi löytää PJ-Waffen Gunsilta Haminasta,lukkokin voi löytyä,mutta sen dekoaminen maksaa ekstraa.

mittee tuommosta ruunoo korjuuttammaa. Aseha onnii jo iha pilalla.

• FN03
        hillbergmounting kirjoitti:

mittee tuommosta ruunoo korjuuttammaa. Aseha onnii jo iha pilalla.

Miksi ei voida vastata asiallisiin kysymyksiin ihan yleiskielellä. Tämä kun ei ole mikään murrepalsta. Olen kyllä itsekkin ihan puhdasverinen Pohjois-Savolainen, mutta kykenen kyllä ilmaisemaan itseäni myös siten,että kaikki suomalaiset sen helposti ymmärtävät.

• Valley Vally
        FN03 kirjoitti:

Miksi ei voida vastata asiallisiin kysymyksiin ihan yleiskielellä. Tämä kun ei ole mikään murrepalsta. Olen kyllä itsekkin ihan puhdasverinen Pohjois-Savolainen, mutta kykenen kyllä ilmaisemaan itseäni myös siten,että kaikki suomalaiset sen helposti ymmärtävät.

viäntämistä ies Iisalamessakkaa.

• johan1-3@p
        FN03 kirjoitti:

Kirjoitat FN03 kaikista järkevintä tekstiä mitä olen ikinä kuullu täällä. Olet koskettanut minua sanoillasi. Ärsyttää kun ihmiset ei osaa kirjottaa ja niitä turhia kommentteja. Kommentteja kirjottavien pitäs kirjautua niin vähenis paskan jauhaaminen. Hyi teitä! saitte minut kirjottamaan jonninjoutavia.

• Ei suomi
        FN03 kirjoitti:

Kp, mihinkään kulu vaikka ryöstöytyisikin hillittömälle sarjatulelle. Lipas kun on maksimissaan 70ptr(72), ja itsekkin olen koopeellä työstänyt puolenkymmentä rumpua peräjälkeen. Ainoa minkä saa piloille on korkeintaan piippu ja senkin saa ampua punahehkuun, eikä mene siitäkään piloille. Ja jos piipun haluaa punahehkuun täytyy työntää 10 rumpua yhteen menoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      8086
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3782
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3289
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2541
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2175
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1970
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe