Ennen vanhaan Fazerin Parhaat olivat oikeasti parhaita. Miksi ihmeessä pusseihin nykyään tungetaan kaikenlaista ihmeellistä tuubaa? Kaikki varmaan tietävätkin mistä puhun. Makuelämyksen taso on kyllä todellakin laskenut. Kissakarkki, jääkarhukarkki, kahvikarkki, sinivihreä toffee, vaaleanpunainen karkki ja "isot" appelsiini- ja pähkinäkarkit olivat rautaa. Oliskos niitä muitakin?
Toiveeni olisikin, että Fazer palaisi parhaissa pusseissaan noin 10-20 -vuoden takaiseen settiin. Toki noita uusiakin karkkeja(vanhoja klassikkoja nekin) voisi ehkä edelleen olla jonkin verran mukana, mutta siinätapauksessa pussejä täytyisi hieman suurentaa.
Tämä on mielipiteeni, tämä on alku, yhtykää siihen. Toivottavasti tästä sukeutuu oikea kansanliike ja oikeus lopultakin voittaa vääryyden. Oma osuuteni hyvän asian puolesta on nyt tässä. Joku jolla on voimia ja viisautta voisi ehkä laittaa adressit.nettiinkin aloitteen.
Eläköön vallankumous ja Fazerin Parhaat!
Jippijaijei!
Fazerin Parhaat
Jippijaijei!
1
367
Vastaukset
- Minä kyllä
harrastan mielelläni yhdyntää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658