moi !
onko kellään kokemuksia etelästä päin lähinnä cagayan de oro/camiguin islandista
myös muu etelän seutu kiinnostaa
kaikki vinkit tervetulleita, reissussa olisin ainaski joulun ja uudenvuoden sielläpäin
etelään/mindanao
4
1088
Vastaukset 4
- OBS!
lueppa embassyn tiedote ko paikasta..älä ainakaan mene sinne myymään sianlihaa..
- monesti ollut
ko. saarella on muslimialueita, niihin kun ei mene, ei pitäisi olla ongelmia. Mutta mitä haet Filippiineiltä? Davao City on turvallinen yli miljoonan asukkaan kaupunki, mutta ei se ole rantapaikka. Olen itse lähdössä tammikuun lopulla sinne.
- kari-65
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
- Sabang
kari-65 kirjoitti:
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
Ei ole muualta lentoja kuin Davaosta. Laivoista en tiedä kai Samboangasta tai Davaosta jottain kelluvia ruumisarkkuja menee. Enpä lähtis yrittään kun tietää Indoneesian laiva onnettomuus tilastot ja sitten vielä matkan riskit esim Tawi Tawin saariston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1072227- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561