moi !
onko kellään kokemuksia etelästä päin lähinnä cagayan de oro/camiguin islandista
myös muu etelän seutu kiinnostaa
kaikki vinkit tervetulleita, reissussa olisin ainaski joulun ja uudenvuoden sielläpäin
etelään/mindanao
4
1017
Vastaukset
- OBS!
lueppa embassyn tiedote ko paikasta..älä ainakaan mene sinne myymään sianlihaa..
- monesti ollut
ko. saarella on muslimialueita, niihin kun ei mene, ei pitäisi olla ongelmia. Mutta mitä haet Filippiineiltä? Davao City on turvallinen yli miljoonan asukkaan kaupunki, mutta ei se ole rantapaikka. Olen itse lähdössä tammikuun lopulla sinne.
- kari-65
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
- Sabang
kari-65 kirjoitti:
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
Ei ole muualta lentoja kuin Davaosta. Laivoista en tiedä kai Samboangasta tai Davaosta jottain kelluvia ruumisarkkuja menee. Enpä lähtis yrittään kun tietää Indoneesian laiva onnettomuus tilastot ja sitten vielä matkan riskit esim Tawi Tawin saariston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016