moi !
onko kellään kokemuksia etelästä päin lähinnä cagayan de oro/camiguin islandista
myös muu etelän seutu kiinnostaa
kaikki vinkit tervetulleita, reissussa olisin ainaski joulun ja uudenvuoden sielläpäin
etelään/mindanao
4
987
Vastaukset
- OBS!
lueppa embassyn tiedote ko paikasta..älä ainakaan mene sinne myymään sianlihaa..
- monesti ollut
ko. saarella on muslimialueita, niihin kun ei mene, ei pitäisi olla ongelmia. Mutta mitä haet Filippiineiltä? Davao City on turvallinen yli miljoonan asukkaan kaupunki, mutta ei se ole rantapaikka. Olen itse lähdössä tammikuun lopulla sinne.
- kari-65
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
- Sabang
kari-65 kirjoitti:
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
Ei ole muualta lentoja kuin Davaosta. Laivoista en tiedä kai Samboangasta tai Davaosta jottain kelluvia ruumisarkkuja menee. Enpä lähtis yrittään kun tietää Indoneesian laiva onnettomuus tilastot ja sitten vielä matkan riskit esim Tawi Tawin saariston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920