Te, jotka käytätte jotain hormonilääkitystä/korvausta: onko teillä tullut mitään sivuvaikutuksia.
Luin tuossa juuri omien pilleretteni ohjeista, että oireena voi olla myös ruoasulatusongelmia.
Olen kärsinyt selvittämämistä vatsaoireista siitä saakka, kun aloitin hormonikorvauksen ja vasta (jo) nyt älysin yhdistää tuon vaivan hormonilääkitykseen. Vaan onko tuo mahdollista?
Syön Femoston 2/10 nimisiä pillereitä päivttäin; vallankin 2 ensimmäistä viikkoa on pahoja. Vatsa on melkoisen kuralla alituiseen. Loput kaksi viikkoa vatsa on hieman rauhallisempi, joskus jopa ummella.
Auttaisikohan lääkkeen otto vasta aamupalan jälkeen.
Minulla on myös todettu ärtynyt suoli, eli sekin varmaan altistaa lisää.
Onko teillä kokemusta asiasta.
Kiitollisena otan vastaan vinkit.
Luin tuossa juuri omien pilleretteni ohjeista, että oireena voi olla myös ruoasulatusongelmia.
Olen kärsinyt selvittämämistä vatsaoireista siitä saakka, kun aloitin hormonikorvauksen ja vasta (jo) nyt älysin yhdistää tuon vaivan hormonilääkitykseen. Vaan onko tuo mahdollista?
Syön Femoston 2/10 nimisiä pillereitä päivttäin; vallankin 2 ensimmäistä viikkoa on pahoja. Vatsa on melkoisen kuralla alituiseen. Loput kaksi viikkoa vatsa on hieman rauhallisempi, joskus jopa ummella.
Auttaisikohan lääkkeen otto vasta aamupalan jälkeen.
Minulla on myös todettu ärtynyt suoli, eli sekin varmaan altistaa lisää.
Onko teillä kokemusta asiasta.
Kiitollisena otan vastaan vinkit.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.