Minulla on hyväkuntoinen ja vähän ajettu Volvo -99 vuodelta. Konepellissä on pari kiveniskemää ja takalokasuojassa n. 1-2 sentin ruostuma. Muuten pellit hyvässä kunnossa. Soitin korjaamolle ja hän "uhkasi" maalata koko konepellin ja takalokarin, hinta noin 500 e. Pidän hintaa korkeana pienehköistä vaurioista. Kaipaan neuvoja voinko itse tehdä jotain ruostekäsittelyhommia pilaamatta autoa? Tai onko olemassa edullisempia ja vähäisempiä korjauskeinoja kuin korjaamon ehdottama?
Volvo S40
kiveniskemiä
2
800
Vastaukset
- eikkari
ruostuneet kohdat pitäisi hiekkapuhaltaa puhtaaksi ja maalata..
Jos on noin pienistä alueista kyse niin käyt jossain firmassa puhalluttamassa laittavat samalla pohjamaalin ja itse maalaat vaikka pienellä pensselillä.- kiveniskemiä
Kiitos neuvosta. Kyselin asiasta myös vuosihuollon yhteydessä korjaamolta. Siellä sanottiin, että automaalaamot eivät käy tuhraamaan tällaisten pienten kiveniskemien kanssa, joten helpompi heille on vetää koko konepelti ja hinta on sen mukainen. Odottelen kevättä ja toimin sitten neuvojesi mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859