apua!

riikariika

tyhmä kysymys...

Olen ollut ennenkin Riikassa ja tiedän, että bussiaseman ja vanhankaupungin välinen tie on vaikea ylittää.... jos ei tiedä missä on alikulkusilta, joka on vähän piilossa...

Eli nyt saavun riikaan ryanairilla ja menen keskustaan bussi numero 22... se vie stockmannin eteen. Mun hostelli on vanhassakaupungissa...

eli kun olen siellä keskiyöllä Riiassa kävellen, on vähän pelottavaa siinä rautatieasema / bussiasema linjalla...

Pääseekö siis stockmanilta helposti jotain alikulku siltaa pitkin vanhaan kaupunkiin heti suoraan?

Vai täytyy mun mennä bussiaseman edessa olevaan alikulkusiltaan?

aika tyhmä kysymys, kun on kyse muutamasta sadasta metristä, mutta kun olen siellä, en halua ruveta etsimään mitään narkkari alikulkua yöllä turhaan :)

4

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy helposti

      mutta jos pelottaa, nappaa taksi asemalta. Se vain tekee mahtavan kiepin Vanhaan kaupunkiin melkein Elisabeth ielan kautta, mutta tuleepahan jugend rakennukset vilastua.
      Asuimme Avalon Hotel 70/72 Kaleju iela. Mahtava aamupala ja ikkunasta näkyi Zeppelin hallien katot ja kattorerassilta vanha kaupunki, lyhyt matka Galleria ostoskeskukseen. http://www.hotelavalon.eu ja käytimme alikulkua suvereenisti mennessämme torille , Stockalle ja aseman Origo keskukseen.Nuo auki klo 22 asti, tori aina klo 9-18 paitsi joulu -ja juhannusaatto. Eli väkeä lappaa ratikkaan ja bussipysäkeille tuon alikulkukäytävän kautta. Tunnelissa pikkupuoti purtavaa auki läpi yön. http://www.svd.se/resor/nyheter/artikel_18522.svd

    • ZivjuLV

      Älä mene Stockmanille asti, vaan jää bussista pois heti ylitettyäsi Daugavan. Siitä pääset hyvin hätäseen vanhaan kaupunkiin.
      Stockan luota ne alikulkukäytävät lähtevät siitä ihan edestä. Ei siellä tuohon aikaan niin erityisen vaarallista ole.
      Vanhaan kaupunkiin pääset myös pienen kävelylenkin tekemällä. Origon edestä suojatietä pitkin yli ja sitten vasemmalle...

      • Vanhaan Kaupunkiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe