onko kellään kokemuksia kuopion in-tiimistä?
positiivisia ja negatiivisia? entä niitä parhaimpia, eli oletteko saaneet lapsenne alulle siellä?
kiitos!
In-Tiimi Kuopio?
8
659
Vastaukset
- Merkka
Moi!
Siellä minua justisa hoidettiin ja nyt raskaana ollaan.
Meille kyllä tapahtui siellä yksi iso möhläys, mutta se on oikeesti harvinainen ja siitä ei veloitettu mitään.
Kyllä siellä on mukava porukka ja pääsee hyvin aina lääkärille vaikka samana päivänä kun on kiire. Itse olen joudunut monesti turvautumaan siihen.
Ja meille tehtiin inseminaattio jopa pikkujoulun juhlissa, oli vaan matkustettava Jyväskylään asti.
Eli lääkäri on kyllä erittäin mukava .
Että kyllä suosittelen.
Muuden, lääkäri on mies, mutta oikein mukava sellainen...- tdcee
puhutko siis kuopiosta vai jyväskylästä?
ja minkalainenkahan möhläys, jos saa kysyä?:)
olet kuitenkin nyt raskaana, mikä on parasta. oikein paljon onnea nyt ja tulevaan!! ihanaa. kumpa mekin olisimme pian vastaavassa tilanteessa. meillä hoitomuoto icsi.
- pampulainen*
Itse olen samaisesta kaupungista :)
Me ollaan oltu julkisella hoidossa jo yli 2 vuotta, eikä yhtään onnistumista tapahtunut.
Mietinkin, että seuraavaksi suuntaamme varmaankin samaiselle klinikalle.
Oletteko te olleet julkisella hoidossa ?
Uskon että yksityiseltä saa paremman palvelun, henkilökohtaisen sellaisen eikä se ole vain pelkkää jonon lynennystä vaan tuloksia on saatava aikaan.
Tulehan kertomaan millainen paikka se on :)
Tsemiä !- Merkka
Meillä oli alussa lähete julkiselle puolelle mutta sieltä lähetetti pois. Kai ne jotain valikoivat kun resursseja ei riitä .
Jospa meille oli ikä tai mun ulkomaalaisuus tai mistä sitä tietää...
Mentiin sieltä suoraa In tiimiin ja siellä ei kysenalaistettu mitään, ei ikä, ei ulkomaalaisuuttaani. Pääsimme heti toimintaan.
Tietysti ei se raskaus vaan tullut heti sormea napsauttamalla. Meillä oli kolme inssia ja kolme mikrohedelmöitystä ennen kun tärppäsi.
Toivottavasti teillä mene asiat nopeammin , olete varmaan huomattavasti nuorempiakin kun me.
Onni matkaan! - babyböö
tosiaan suosittelen kyllä, vaikka itse täällä kyselenkin:) meitä ole hoidettu julkisella puolella ollenkaan, vain yksi icsi takana in-tiimissä.
kyselen uteliaisuuttani, koska itse en osaa vertailla paikkoja. tässä in-tiimissä asiat ovat tosiaan sujuneet ja palvelu on ollut hyvää, vaikka vauvaa ei ollakaan saatu alulle. olemme aloittelemassa siellä toista icsiä. ja ihan luottavaisin mielin! tsemppiä ja jaksamista, sitä tarvitaan näiden asioiden parissa!:) - tdcee
tosiaan suosittelen kyllä, vaikka itse täällä kyselenkin:) meitä ole hoidettu julkisella puolella ollenkaan, vain yksi icsi takana in-tiimissä.
kyselen uteliaisuuttani, koska itse en osaa vertailla paikkoja. tässä in-tiimissä asiat ovat tosiaan sujuneet ja palvelu on ollut hyvää, vaikka vauvaa ei ollakaan saatu alulle. olemme aloittelemassa siellä toista icsiä. ja ihan luottavaisin mielin! tsemppiä ja jaksamista, sitä tarvitaan näiden asioiden parissa!:) - tdcee
Merkka kirjoitti:
Meillä oli alussa lähete julkiselle puolelle mutta sieltä lähetetti pois. Kai ne jotain valikoivat kun resursseja ei riitä .
Jospa meille oli ikä tai mun ulkomaalaisuus tai mistä sitä tietää...
Mentiin sieltä suoraa In tiimiin ja siellä ei kysenalaistettu mitään, ei ikä, ei ulkomaalaisuuttaani. Pääsimme heti toimintaan.
Tietysti ei se raskaus vaan tullut heti sormea napsauttamalla. Meillä oli kolme inssia ja kolme mikrohedelmöitystä ennen kun tärppäsi.
Toivottavasti teillä mene asiat nopeammin , olete varmaan huomattavasti nuorempiakin kun me.
Onni matkaan!ollaan joo nuorempia varmaan... mut on kyllä hyvä paikka, juuri samaa sanottavaa mullakin on kuin sullakin.
ihana kuulla että teillä on onnistunut, toivon samaa meille nyt loppuvuodelle...
onnea vaan sinne kasvavan mahan johdosta ja kiitos onnen toivotuksista...:)
- Pandis
mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta sukulaislapsi sai alkunsa sieltä. Olivat olleet muutaman vuoden julkisella (mitään ei tapahtunut) ja hoitoja suositeltiin lopetettavaksi. Ottivat yhteyttä In-tiimiin ja tokalla tärppäsi. Sattumaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400