Muutaman vuoden empiirinen tutkimus kotkan väestöstä on tuottanut minulle seuraavaa tutkimustietoa. Kotka, vanha satamakaupunki, koostuu perimältään pitkälti laivatyttöjen jälkeläisistä. Alkunsa ihmiset ovat saaneet merimihiehistä jotka saapuivat kaupunkiin. Tätä ennen saarta asuttivat lähinnä neuvostoystävälliset, erakoituneet punikit. Tämä näkyy selvästi väestönrakenteessa vieläkin. Merimiesten tyttäret makaavat kaiken liikkuvan kanssa kuten isänsä, ja levittävät tauteja. Alkoholismi kukoistaa ja sisäsiittoisuus aiheuttaa perinnöllisiä sairauksia. Suurin ongelma kuitenkin on kommunismi, joka elää Kotkassa voimakkaana.
Ehdotankin, että ainakin Kotkan saari irroitetaan mannerlaatasta ja uitetaan venäjän puolelle. Laskeehan ne Pietarin jätevedetkin mereen, joten Kotka ei paljoa siellä erotu.
Kotkalaisten ongelmat.
4
666
Vastaukset
- Kymin kotkalainen
Minun isovanhemmat koostuvat ulkomailta tulleista juopoista ja huorista äitini puolelta. Pullolla viinaa sai isoisomummoni yöksi kotiinsa. On vankilassa istunutta tappajaa ynnä muuta. Sanomattakin selvää on että he ovat kotkan saarelta kotoisin. Se mikä tässä hävettää aivan vitusti on että isäni isoisä oli kymiläinen sisäsiittoinen maanviljelijä!
- Sisäsiittoinen puniki
Aika nuori on historiaamme, jos ennen esi-isiemme, merimiesten saapumista kaupunkia "asuttivat lähinnä neuvostoystävälliset, erakoituneet punikit"
Neuvostoliitto (Союз Советских Социалистических Республик) syntyi v. 1922.
Mitäs jos kuivaisit korvantaustasi ja keskittyisit tutkimaan joko toinenkin häpykarva olisi ilmestynyt. - Valkoinen miäs
Jaajuu punikit kaadettiin kotkasta jo vajaat sata vuotta sitten ja nää nykyiset punaset asustelee pääosin ihan muualla kuin keskustassa ja aiheen aloittaja taitaa olla katkeroitunut kymin Kotkalainen tai jos alta kolmekymppinen ni ihan syntyperäinen kotkalainen. Se se vasta vituttais? Vai että omat lapset on kotkalaisia? Aijjai?
- gefa
Ainakin vielä ennenvanhaan sanottiin, että Kotka on savolaisten Amerikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693