WRS Alkaa

Diary-man

TerveTuloa helsinkiin minä olen Jim Ross.Ja minä olen Jerry Lawler.Tänään meillä ottluina ovat
TLC ottelu Jeff Hardy vs Mr kennedy ic-mestaruudesta.Sen jälkeen on Chavo Guerrero vs ???.Pääotteluna on Triple H & HPK vs Randy Orton & Umaga.Mutta nyt alkaa soimaan jeff hardyn tunnari ja sieltä tulee Ic-Mestari Jeff Hardyy.Hardy on päässy kentälle kun Mr Kennedyn tunnari alkaa soida ja sieltä tulee Jeff hardyn haastaja MR Kennedy.



Ottelu alkaa DING DING
Jeff Käy heti kennedyn päälle ja koittaa Drop kickiä mutta kenedy väistää ja tekee boston crapin.Mutta mitä Hardy irrotautuu ja tekee Drop kickin ja menee kulmaan ja hyppää Swanton bombin.Se onnistuu ja Hardy peittää 1..2..3 DING DING.Voittaja ja IC-mestari on Jeff Hardyy.
Siinäpä vasta oli ottelu.Kyllä tuo swanton bomb oli piste iin päällä.Mutta Chavo Guerreron tunnari alkaa ja sieltä tulee Chavo Guerrero.
Mutta kuka tulee chavoa vastaan.MITÄ?!? Kurt anglen tunnari alkaa soida ja sieltä tulee Kurt Angle.Mitä Hänenhän pitäisi olla TNA.ssa niin piti kuka hän on.Olen WRS.n Pomo Blue.-.Time ja palkkasin Anglen WRS.ssään.Mutta nyt Fight.

Ottelu alkaa Ding Ding.Kurt käy nopeasti chavon kimppuun ja tekee suplexin.Mutta tämä ei ole totta Angle Tekee Angle lockin Chavo luovuttaa.Mitä Ei voi olla totta Chavo luovutti.Mutta kurt ottaa mikin ja sanoo On mukava palata tappelemaan WWE.een stareja vastaan.Anglen tunnari alkaaa soimaan ja angle lähtee pois kentältä ja yleisö huutaa You Rock ???Kyllä vain he huutavat että You Rock.Mutta mitä Blue.-.Time sanoo nyt.Pää ottelu on peruttu Koska Ortonin jalka on murtunut joten WRS Champpion on riistetty ortonilla.Ja sen omistaja ratkotaan WRS Champion Alteration Nightissa.Nyt hyvää yötä ja seuraava jakso on ppv Eli WRS Champion Alteration Nightissa ja se pieteään atlantassa.Hei Hei.

8

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eipä ollut kovin kummonen..eikä näitä tänne kannattaisi kirjoitella.

      • Diary-man

        vittu nää oli ennen täälläpäin suosittua kamaa että pietäs sinä se turpakiinni


      • The_Hitman_
        Diary-man kirjoitti:

        vittu nää oli ennen täälläpäin suosittua kamaa että pietäs sinä se turpakiinni

        ei nää diaryt ollut koskaan oikeen suosittuja..ehkä ihan ensimmäinen diary sai jotein kehuja. sit kaikki alko niitä kirjottaa ja laatu sen kun vaan laski kokoajan..


      • Diary-man
        The_Hitman_ kirjoitti:

        ei nää diaryt ollut koskaan oikeen suosittuja..ehkä ihan ensimmäinen diary sai jotein kehuja. sit kaikki alko niitä kirjottaa ja laatu sen kun vaan laski kokoajan..

        Niihän se oli mutta nyt koittaisin nostaa sen tasoa.Mutta turha se on koittaa ei täällä niin pljon innokaita diaryn lukijoita ole.Elippä WRS On lopetettu!!!!


      • Striper.
        Diary-man kirjoitti:

        Niihän se oli mutta nyt koittaisin nostaa sen tasoa.Mutta turha se on koittaa ei täällä niin pljon innokaita diaryn lukijoita ole.Elippä WRS On lopetettu!!!!

        En ihmettele miten kukaan ei ainakaan näitä jaksa lukea. Kirjoitus oli huonoa ja epäselvää, matsit aivan liian lyhyitä, eikä kunnon promoja ollut ollenkaan. Ensimmäisen sekä viimeisen jakson arvosana: 5


      • Badass
        Diary-man kirjoitti:

        Niihän se oli mutta nyt koittaisin nostaa sen tasoa.Mutta turha se on koittaa ei täällä niin pljon innokaita diaryn lukijoita ole.Elippä WRS On lopetettu!!!!

        Olipas pitkä diary. WRS = Wrestling Ruined Suomi24

        Jakso oli perseestä, ei pahalla. Olisit ''vähän'' enemmän voinut keskittyä kirjoittamiseen eikä kannata odottaa mitään ''WOO, JEE''-kommentteja.


      • King_Of_Carnival
        Badass kirjoitti:

        Olipas pitkä diary. WRS = Wrestling Ruined Suomi24

        Jakso oli perseestä, ei pahalla. Olisit ''vähän'' enemmän voinut keskittyä kirjoittamiseen eikä kannata odottaa mitään ''WOO, JEE''-kommentteja.

        "WOO, JEE"

        Älä kirjoita näitä jos et osaa. En ole itse diaryita kirjoittanut, mutta olen varma että pystyisin kirjoittamaan parempaa, kuka tahansa palstalta pystyisi.


      • Matti Myöhäinen
        King_Of_Carnival kirjoitti:

        "WOO, JEE"

        Älä kirjoita näitä jos et osaa. En ole itse diaryita kirjoittanut, mutta olen varma että pystyisin kirjoittamaan parempaa, kuka tahansa palstalta pystyisi.

        Tässä näin jälkikäteen lukiessa huomaa diaryn suurimman vian: sen, että molemmat matsit oli liiankin "Face-voittoisia", ja molemmat squasheja. Showssa kaksi ottelua. ja molempien yhteiskesto todellisuudessa vajaa minuutti... Kertonee kaiken tarvittavan shown tasosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe