TerveTuloa helsinkiin minä olen Jim Ross.Ja minä olen Jerry Lawler.Tänään meillä ottluina ovat
TLC ottelu Jeff Hardy vs Mr kennedy ic-mestaruudesta.Sen jälkeen on Chavo Guerrero vs ???.Pääotteluna on Triple H & HPK vs Randy Orton & Umaga.Mutta nyt alkaa soimaan jeff hardyn tunnari ja sieltä tulee Ic-Mestari Jeff Hardyy.Hardy on päässy kentälle kun Mr Kennedyn tunnari alkaa soida ja sieltä tulee Jeff hardyn haastaja MR Kennedy.
Ottelu alkaa DING DING
Jeff Käy heti kennedyn päälle ja koittaa Drop kickiä mutta kenedy väistää ja tekee boston crapin.Mutta mitä Hardy irrotautuu ja tekee Drop kickin ja menee kulmaan ja hyppää Swanton bombin.Se onnistuu ja Hardy peittää 1..2..3 DING DING.Voittaja ja IC-mestari on Jeff Hardyy.
Siinäpä vasta oli ottelu.Kyllä tuo swanton bomb oli piste iin päällä.Mutta Chavo Guerreron tunnari alkaa ja sieltä tulee Chavo Guerrero.
Mutta kuka tulee chavoa vastaan.MITÄ?!? Kurt anglen tunnari alkaa soida ja sieltä tulee Kurt Angle.Mitä Hänenhän pitäisi olla TNA.ssa niin piti kuka hän on.Olen WRS.n Pomo Blue.-.Time ja palkkasin Anglen WRS.ssään.Mutta nyt Fight.
Ottelu alkaa Ding Ding.Kurt käy nopeasti chavon kimppuun ja tekee suplexin.Mutta tämä ei ole totta Angle Tekee Angle lockin Chavo luovuttaa.Mitä Ei voi olla totta Chavo luovutti.Mutta kurt ottaa mikin ja sanoo On mukava palata tappelemaan WWE.een stareja vastaan.Anglen tunnari alkaaa soimaan ja angle lähtee pois kentältä ja yleisö huutaa You Rock ???Kyllä vain he huutavat että You Rock.Mutta mitä Blue.-.Time sanoo nyt.Pää ottelu on peruttu Koska Ortonin jalka on murtunut joten WRS Champpion on riistetty ortonilla.Ja sen omistaja ratkotaan WRS Champion Alteration Nightissa.Nyt hyvää yötä ja seuraava jakso on ppv Eli WRS Champion Alteration Nightissa ja se pieteään atlantassa.Hei Hei.
WRS Alkaa
8
366
Vastaukset
- ...
Eipä ollut kovin kummonen..eikä näitä tänne kannattaisi kirjoitella.
- Diary-man
vittu nää oli ennen täälläpäin suosittua kamaa että pietäs sinä se turpakiinni
- The_Hitman_
Diary-man kirjoitti:
vittu nää oli ennen täälläpäin suosittua kamaa että pietäs sinä se turpakiinni
ei nää diaryt ollut koskaan oikeen suosittuja..ehkä ihan ensimmäinen diary sai jotein kehuja. sit kaikki alko niitä kirjottaa ja laatu sen kun vaan laski kokoajan..
- Diary-man
The_Hitman_ kirjoitti:
ei nää diaryt ollut koskaan oikeen suosittuja..ehkä ihan ensimmäinen diary sai jotein kehuja. sit kaikki alko niitä kirjottaa ja laatu sen kun vaan laski kokoajan..
Niihän se oli mutta nyt koittaisin nostaa sen tasoa.Mutta turha se on koittaa ei täällä niin pljon innokaita diaryn lukijoita ole.Elippä WRS On lopetettu!!!!
- Striper.
Diary-man kirjoitti:
Niihän se oli mutta nyt koittaisin nostaa sen tasoa.Mutta turha se on koittaa ei täällä niin pljon innokaita diaryn lukijoita ole.Elippä WRS On lopetettu!!!!
En ihmettele miten kukaan ei ainakaan näitä jaksa lukea. Kirjoitus oli huonoa ja epäselvää, matsit aivan liian lyhyitä, eikä kunnon promoja ollut ollenkaan. Ensimmäisen sekä viimeisen jakson arvosana: 5
- Badass
Diary-man kirjoitti:
Olipas pitkä diary. WRS = Wrestling Ruined Suomi24
Jakso oli perseestä, ei pahalla. Olisit ''vähän'' enemmän voinut keskittyä kirjoittamiseen eikä kannata odottaa mitään ''WOO, JEE''-kommentteja. - King_Of_Carnival
Badass kirjoitti:
Olipas pitkä diary. WRS = Wrestling Ruined Suomi24
Jakso oli perseestä, ei pahalla. Olisit ''vähän'' enemmän voinut keskittyä kirjoittamiseen eikä kannata odottaa mitään ''WOO, JEE''-kommentteja."WOO, JEE"
Älä kirjoita näitä jos et osaa. En ole itse diaryita kirjoittanut, mutta olen varma että pystyisin kirjoittamaan parempaa, kuka tahansa palstalta pystyisi. - Matti Myöhäinen
King_Of_Carnival kirjoitti:
"WOO, JEE"
Älä kirjoita näitä jos et osaa. En ole itse diaryita kirjoittanut, mutta olen varma että pystyisin kirjoittamaan parempaa, kuka tahansa palstalta pystyisi.Tässä näin jälkikäteen lukiessa huomaa diaryn suurimman vian: sen, että molemmat matsit oli liiankin "Face-voittoisia", ja molemmat squasheja. Showssa kaksi ottelua. ja molempien yhteiskesto todellisuudessa vajaa minuutti... Kertonee kaiken tarvittavan shown tasosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077