Hei,
Mitä teen tässä tilanteessa.
Minulla oli pankkikirjatili postipankissa.
Lisäksi oli määräaikaistalletuksia.
Pankkikirjatilillä on vielä muutama kolikko. Sitä ei koskaan lopetettu. Ja sen piti olla yhteydessä määräaikaistalletustilehin niin että rahaa siirtyisi sieltä pankkitilille.
En ole käynyt aikoihin Postipankissa. Ja nyt huomasin että sitä ei ole. Mutta missä ovat minun määräaikaistilini? Sampopankin vaihde ei osaa vastata. Missä rahani ovat?
POSTIPANKIN TILI
6
4566
Vastaukset
- on täälläkin
ihmettelen samaa. pankkikirja löytyy muttei paikkaa mistä hakea rahoja. tuskin korkojakaan enää on tullut. joskus vuosia sitten kuulin että jostain 40km päässä olevasta pankista voisi kysellä mutten tiedä missä semmoinen on.
mistä lie pankista tästä voisi kysyä ellei sampossa tiedetä?
taitaa olla rahat pankinjohtajan taskuissa :P - sanotaan netissä
Vuonna 1997 Postipankki ja Suomen Vientiluotto yhdistettiin Leonia-pankiksi. Leonia jatkoi yhteistyötä Postin kanssa vuoteen 2000, jolloin se yhdistyi vakuutusyhtiö Sammon kanssa.
http://keskustelu.suomi24.fi/
show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=
22000000020907994
tuolla sanotaan että tilin lopetus onnistuisi sampossa. ilmeisesti vaihde ei tiedä asiasta mitään, marssi suoraan sammon tiskille, toivottavasti siellä asiantuntevampaa.Siis Sampohan myi pankkinsa viime vuonna tanskalaisille, joten pitää kysyä Sampopankin konttorista (eikä esim. Sampo-konsernin vakuutusyhtiön konttorista).
- ja.
ja odota viikko.
- untietleslsslslslsslsslssls...
vanhat postipankin ja leonian tilit on sampopankissa. tilitunnus on kasi - alkuinen tai sit esim. TA-
Pankilla on velvoite pitää ne vaikka 100000 vuotta - HomerF
Meillä oli sama tilanne pari vuotta sitten. Postipankin pankkikirjassa oli tilinumerokin vielä Postipankin vanhalla tyylillä. Sampo Pankissa tutkivat asiaa ja löysivät rahat selvittelytililtä. Rahat olivat siirtyneet sinne, koska tiliä ei ollut käytetty yli kymmeneen vuoteen. Aikaa meni pankissa noin puoli tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882