Piia on diktaattori

BB:ssä

Mikä muuttui? :D Piia on diktaattori viikkotehtävässä...

26

19303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diktator

      Ja jos katoit tv:stä niin kuinka se päätettiin?

      • zxsrdewzbxd

        ja aika SEXY diktaattori Piia onkin...uuubamabama... ;p


      • näin se on.
        zxsrdewzbxd kirjoitti:

        ja aika SEXY diktaattori Piia onkin...uuubamabama... ;p

        -NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..


      • miinä ite

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!


      • vika on
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        onko 56 vuotiaassa jotain vikaa, vaikuttaa paljon terveemmältä kuin toi nuorempi porukka


      • hemme
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        Hah, hah, haa, aina sama virsi sinulta, Etkö muuta keksi?


      • katot..
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        kumminkin, joten tuo on taas niin turhaan


      • ja tosi
        hemme kirjoitti:

        Hah, hah, haa, aina sama virsi sinulta, Etkö muuta keksi?

        ihana urpo, aina niitä löytyy.ja kolme ha:ta ja 4 haa:ta


      • tuhris
        näin se on. kirjoitti:

        -NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..

        Täähän näyttää tosi hauskalta. Varsinkin kun ne nauraa tälle jutulle itsekin kun taputtavat Piian jutuille.

        http://www.stara.fi/?p=7003


      • pervo-zorro
        näin se on. kirjoitti:

        -NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..

        toi bb on ihan vitun paska ja lapsellinen ohjelma! jotaa helvetin ala-aste ikäisten leikkejä. voiku joku hakkais piian!


      • pervopoika
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        jonkuu pitäis hakata piia!


    • se (hän)

      olekin jo pikku Hitleri, että ei mitään uutta auringon alla.

    • zzz...

      "myös Diktaattorin ja kansalaisten asenne on ratkaisevassa asemassa"

      Piia ei ota rooliaan tosissaan, enemmän asennetta perkeles!!! Ei diktaattori saa pyydellä/anoa, pitää käskeä kunnolla...

      Rooli kunnolla päälle vaan, kyllä sen kaikki ymmärtää, siitähän ne puhu ennen kuin tehtävä edes alko...

      • eacy ac

        Käskyttää niin Piaa senki taidon varmaan hallitsee ja miksei myöskin Riitta hiukan totanoi wanhempana..ööh:/


    • skloppis

      ja liity:

      Zapera on analyysi-instituutti,
      joka tekee kyselykaavaketutkimuksia Internetissä.

      Nyt sinäkin voit liittyä joukkoon.
      Vastaamalla kyselyihin (saat niitä sähköpostitse) keräät pisteitä ja pisteillä voit tilata Panelstoresta tavaraa aina cd-levyistä elektroniikkaan. Et joudu maksamaan edes postikuluja! Itse olen jo muutaman cd:n saanut kerättyä.

      Tämä ei tuki sähköpostiasi / puhelintasi mainoksilla, joten voit huoletta liittyä joukkoon ja ansaita palkintoja:

      http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560

      Kannattaa edes kokeilla, mitään ei menetä. Ja erotahan aina voi, jos ei homma miellytäkään. Mutta kuka nyt ilmaisesta tavarasta (pienellä vaivannäöllä kerättynä) kieltäytyisi :D

    • eacy ac

      Ole todellakaan diktaattori vain ainoastaan johtaja luonne jonka mielipiteitä eivät vielä nuoremmat tajua mutta pian tajuavat:) Piialla on onneksi vahva itsetunto jonka ansiosta hän kestää toisten oikuttelut ja purnaukset samaten Kadi osaltaan on ryhmää koossa pitävä voima:)

      • sasu 78

        kuinka saa antaa ideoita uusiin vikkotehtäviin??
        Mulla olisi pari hyvää ideaa..


      • ..-...

        eihän tuo Piia kestä yhtään jos häntä arvostellaan loukkaantuu heti ja pitää päivän mykkäkoulua oikein marttyyri,olevinaan aikuinen 29v vanha piika tai oikeastaan tyranni ei osaa pitää yhtään hauskaa jäykistelee koko ajan,mutta kun innostuu niin on ihan hysteerinen ja oikea susi lampaitten vaatteissa erittäin hankala loppupeleissä ei voita tätä skapaa


      • eacy ac
        ..-... kirjoitti:

        eihän tuo Piia kestä yhtään jos häntä arvostellaan loukkaantuu heti ja pitää päivän mykkäkoulua oikein marttyyri,olevinaan aikuinen 29v vanha piika tai oikeastaan tyranni ei osaa pitää yhtään hauskaa jäykistelee koko ajan,mutta kun innostuu niin on ihan hysteerinen ja oikea susi lampaitten vaatteissa erittäin hankala loppupeleissä ei voita tätä skapaa

        Miksi aina pitäisi olla hauskaa?:( Piiaa nyt kovastikin arvostellaan ja ruoditaan Piia teki sitä ja tätä mutta eikö se olekin tärkeämpää että päämäärään pääsee ei se MITEN pääsee:)


    • Anna 85

      Todella lapsellista käyttäytymistä talon porukalta (etenkin jätkiltä)uuteen asukkaaseen. Joka puolella pauhataan suvaitsevaisuudesta, mutta ikärasismi näkyy kaikessa naureskelussa ja paskan puhumisessa. Luulisi Farbodin törmänneen itse rasismiin ja nyt toimii kuitenkin itse samalla tavalla.

      • -65

        Uskomatonta käyttäytymisät. Luulevatko asukit oikeasti että BB on itseoikeutettu ryyppääville pikkutytöille ja pikkupojille. Pidin hyvinkin paljon Jarkosta ja Farbodista, mutta heidän käyttäytymisensä ja selän takana irvailu sai kyllä pisteet tippumaan tosi lujaa.


    • ädjaÄ

      toivottavasti diktaattori häipyy sunnuntaina pois talosta

    • joo o

      miks ei nauti enemmän ku sais syödä ja juoda mitä vaan...

    • Vaikka Piia ei ole KOMUKKA, niin hän on vain muuten vain idiootti, tosin finaalissa se olisi helppo vastus TÄYDELLISELLE KADILLE!

    • norpansavi

      ketä kiinnostaa? ei voi sietää koko ohjelmaa.10min katsoin kerran ja riitti.ei järjen hiventä.hankkikaa elämä.paavo pesusienikin on aikuismaisempi ohjelma.

    • huorittelusta?

      Miten se siitä niin suuttui? Miehet ei kyllä suutu, en ainakaan minä vaikka miksi homoksi tai huoraksi sanottaisiinkin. Tuohon ei voi olla syynä muu kuin Piian epävarmuus itsestään. Ei hän nyt ehkä huora ole, mutta tuolla tavalla naiset yleensä tuohon sanaan reagoivat kun he epäilevät olevansa lutkia, eli antaneet hieman liian helposti pikkupäisään, ja tuollainen intuitiivinen reaktio siitä sitten tulee. No, tulipahan sekin selväksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe