Mikä muuttui? :D Piia on diktaattori viikkotehtävässä...
Piia on diktaattori
26
19303
Vastaukset
- diktator
Ja jos katoit tv:stä niin kuinka se päätettiin?
- zxsrdewzbxd
ja aika SEXY diktaattori Piia onkin...uuubamabama... ;p
- näin se on.
zxsrdewzbxd kirjoitti:
ja aika SEXY diktaattori Piia onkin...uuubamabama... ;p
-NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..
- miinä ite
No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!
- vika on
miinä ite kirjoitti:
No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!
onko 56 vuotiaassa jotain vikaa, vaikuttaa paljon terveemmältä kuin toi nuorempi porukka
- hemme
miinä ite kirjoitti:
No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!
Hah, hah, haa, aina sama virsi sinulta, Etkö muuta keksi?
- katot..
miinä ite kirjoitti:
No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!
kumminkin, joten tuo on taas niin turhaan
- ja tosi
hemme kirjoitti:
Hah, hah, haa, aina sama virsi sinulta, Etkö muuta keksi?
ihana urpo, aina niitä löytyy.ja kolme ha:ta ja 4 haa:ta
- tuhris
näin se on. kirjoitti:
-NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..
Täähän näyttää tosi hauskalta. Varsinkin kun ne nauraa tälle jutulle itsekin kun taputtavat Piian jutuille.
http://www.stara.fi/?p=7003 - pervo-zorro
näin se on. kirjoitti:
-NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..
toi bb on ihan vitun paska ja lapsellinen ohjelma! jotaa helvetin ala-aste ikäisten leikkejä. voiku joku hakkais piian!
- pervopoika
miinä ite kirjoitti:
No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!
jonkuu pitäis hakata piia!
- se (hän)
olekin jo pikku Hitleri, että ei mitään uutta auringon alla.
- zzz...
"myös Diktaattorin ja kansalaisten asenne on ratkaisevassa asemassa"
Piia ei ota rooliaan tosissaan, enemmän asennetta perkeles!!! Ei diktaattori saa pyydellä/anoa, pitää käskeä kunnolla...
Rooli kunnolla päälle vaan, kyllä sen kaikki ymmärtää, siitähän ne puhu ennen kuin tehtävä edes alko...- eacy ac
Käskyttää niin Piaa senki taidon varmaan hallitsee ja miksei myöskin Riitta hiukan totanoi wanhempana..ööh:/
- skloppis
ja liity:
Zapera on analyysi-instituutti,
joka tekee kyselykaavaketutkimuksia Internetissä.
Nyt sinäkin voit liittyä joukkoon.
Vastaamalla kyselyihin (saat niitä sähköpostitse) keräät pisteitä ja pisteillä voit tilata Panelstoresta tavaraa aina cd-levyistä elektroniikkaan. Et joudu maksamaan edes postikuluja! Itse olen jo muutaman cd:n saanut kerättyä.
Tämä ei tuki sähköpostiasi / puhelintasi mainoksilla, joten voit huoletta liittyä joukkoon ja ansaita palkintoja:
http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560
Kannattaa edes kokeilla, mitään ei menetä. Ja erotahan aina voi, jos ei homma miellytäkään. Mutta kuka nyt ilmaisesta tavarasta (pienellä vaivannäöllä kerättynä) kieltäytyisi :D - eacy ac
Ole todellakaan diktaattori vain ainoastaan johtaja luonne jonka mielipiteitä eivät vielä nuoremmat tajua mutta pian tajuavat:) Piialla on onneksi vahva itsetunto jonka ansiosta hän kestää toisten oikuttelut ja purnaukset samaten Kadi osaltaan on ryhmää koossa pitävä voima:)
- sasu 78
kuinka saa antaa ideoita uusiin vikkotehtäviin??
Mulla olisi pari hyvää ideaa.. - ..-...
eihän tuo Piia kestä yhtään jos häntä arvostellaan loukkaantuu heti ja pitää päivän mykkäkoulua oikein marttyyri,olevinaan aikuinen 29v vanha piika tai oikeastaan tyranni ei osaa pitää yhtään hauskaa jäykistelee koko ajan,mutta kun innostuu niin on ihan hysteerinen ja oikea susi lampaitten vaatteissa erittäin hankala loppupeleissä ei voita tätä skapaa
- eacy ac
..-... kirjoitti:
eihän tuo Piia kestä yhtään jos häntä arvostellaan loukkaantuu heti ja pitää päivän mykkäkoulua oikein marttyyri,olevinaan aikuinen 29v vanha piika tai oikeastaan tyranni ei osaa pitää yhtään hauskaa jäykistelee koko ajan,mutta kun innostuu niin on ihan hysteerinen ja oikea susi lampaitten vaatteissa erittäin hankala loppupeleissä ei voita tätä skapaa
Miksi aina pitäisi olla hauskaa?:( Piiaa nyt kovastikin arvostellaan ja ruoditaan Piia teki sitä ja tätä mutta eikö se olekin tärkeämpää että päämäärään pääsee ei se MITEN pääsee:)
- Anna 85
Todella lapsellista käyttäytymistä talon porukalta (etenkin jätkiltä)uuteen asukkaaseen. Joka puolella pauhataan suvaitsevaisuudesta, mutta ikärasismi näkyy kaikessa naureskelussa ja paskan puhumisessa. Luulisi Farbodin törmänneen itse rasismiin ja nyt toimii kuitenkin itse samalla tavalla.
- -65
Uskomatonta käyttäytymisät. Luulevatko asukit oikeasti että BB on itseoikeutettu ryyppääville pikkutytöille ja pikkupojille. Pidin hyvinkin paljon Jarkosta ja Farbodista, mutta heidän käyttäytymisensä ja selän takana irvailu sai kyllä pisteet tippumaan tosi lujaa.
- ädjaÄ
toivottavasti diktaattori häipyy sunnuntaina pois talosta
- joo o
miks ei nauti enemmän ku sais syödä ja juoda mitä vaan...
Vaikka Piia ei ole KOMUKKA, niin hän on vain muuten vain idiootti, tosin finaalissa se olisi helppo vastus TÄYDELLISELLE KADILLE!
- norpansavi
ketä kiinnostaa? ei voi sietää koko ohjelmaa.10min katsoin kerran ja riitti.ei järjen hiventä.hankkikaa elämä.paavo pesusienikin on aikuismaisempi ohjelma.
- huorittelusta?
Miten se siitä niin suuttui? Miehet ei kyllä suutu, en ainakaan minä vaikka miksi homoksi tai huoraksi sanottaisiinkin. Tuohon ei voi olla syynä muu kuin Piian epävarmuus itsestään. Ei hän nyt ehkä huora ole, mutta tuolla tavalla naiset yleensä tuohon sanaan reagoivat kun he epäilevät olevansa lutkia, eli antaneet hieman liian helposti pikkupäisään, ja tuollainen intuitiivinen reaktio siitä sitten tulee. No, tulipahan sekin selväksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664