Piia on diktaattori

BB:ssä

Mikä muuttui? :D Piia on diktaattori viikkotehtävässä...

26

19303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diktator

      Ja jos katoit tv:stä niin kuinka se päätettiin?

      • zxsrdewzbxd

        ja aika SEXY diktaattori Piia onkin...uuubamabama... ;p


      • näin se on.
        zxsrdewzbxd kirjoitti:

        ja aika SEXY diktaattori Piia onkin...uuubamabama... ;p

        -NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..


      • miinä ite

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!


      • vika on
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        onko 56 vuotiaassa jotain vikaa, vaikuttaa paljon terveemmältä kuin toi nuorempi porukka


      • hemme
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        Hah, hah, haa, aina sama virsi sinulta, Etkö muuta keksi?


      • katot..
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        kumminkin, joten tuo on taas niin turhaan


      • ja tosi
        hemme kirjoitti:

        Hah, hah, haa, aina sama virsi sinulta, Etkö muuta keksi?

        ihana urpo, aina niitä löytyy.ja kolme ha:ta ja 4 haa:ta


      • tuhris
        näin se on. kirjoitti:

        -NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..

        Täähän näyttää tosi hauskalta. Varsinkin kun ne nauraa tälle jutulle itsekin kun taputtavat Piian jutuille.

        http://www.stara.fi/?p=7003


      • pervo-zorro
        näin se on. kirjoitti:

        -NIRPPANOKKA piia huh..huh...pyytäis moloo joltain..

        toi bb on ihan vitun paska ja lapsellinen ohjelma! jotaa helvetin ala-aste ikäisten leikkejä. voiku joku hakkais piian!


      • pervopoika
        miinä ite kirjoitti:

        No jo on aikoihin eletty...taloon 56v..ja se ei riittänyt vaan piia valittiin viikkotehtävän digtaattoriksi..viimeinen pisara katsomiseen on täyttynyt,todella mielenkiinnottomia juttuja!

        jonkuu pitäis hakata piia!


    • se (hän)

      olekin jo pikku Hitleri, että ei mitään uutta auringon alla.

    • zzz...

      "myös Diktaattorin ja kansalaisten asenne on ratkaisevassa asemassa"

      Piia ei ota rooliaan tosissaan, enemmän asennetta perkeles!!! Ei diktaattori saa pyydellä/anoa, pitää käskeä kunnolla...

      Rooli kunnolla päälle vaan, kyllä sen kaikki ymmärtää, siitähän ne puhu ennen kuin tehtävä edes alko...

      • eacy ac

        Käskyttää niin Piaa senki taidon varmaan hallitsee ja miksei myöskin Riitta hiukan totanoi wanhempana..ööh:/


    • skloppis

      ja liity:

      Zapera on analyysi-instituutti,
      joka tekee kyselykaavaketutkimuksia Internetissä.

      Nyt sinäkin voit liittyä joukkoon.
      Vastaamalla kyselyihin (saat niitä sähköpostitse) keräät pisteitä ja pisteillä voit tilata Panelstoresta tavaraa aina cd-levyistä elektroniikkaan. Et joudu maksamaan edes postikuluja! Itse olen jo muutaman cd:n saanut kerättyä.

      Tämä ei tuki sähköpostiasi / puhelintasi mainoksilla, joten voit huoletta liittyä joukkoon ja ansaita palkintoja:

      http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560

      Kannattaa edes kokeilla, mitään ei menetä. Ja erotahan aina voi, jos ei homma miellytäkään. Mutta kuka nyt ilmaisesta tavarasta (pienellä vaivannäöllä kerättynä) kieltäytyisi :D

    • eacy ac

      Ole todellakaan diktaattori vain ainoastaan johtaja luonne jonka mielipiteitä eivät vielä nuoremmat tajua mutta pian tajuavat:) Piialla on onneksi vahva itsetunto jonka ansiosta hän kestää toisten oikuttelut ja purnaukset samaten Kadi osaltaan on ryhmää koossa pitävä voima:)

      • sasu 78

        kuinka saa antaa ideoita uusiin vikkotehtäviin??
        Mulla olisi pari hyvää ideaa..


      • ..-...

        eihän tuo Piia kestä yhtään jos häntä arvostellaan loukkaantuu heti ja pitää päivän mykkäkoulua oikein marttyyri,olevinaan aikuinen 29v vanha piika tai oikeastaan tyranni ei osaa pitää yhtään hauskaa jäykistelee koko ajan,mutta kun innostuu niin on ihan hysteerinen ja oikea susi lampaitten vaatteissa erittäin hankala loppupeleissä ei voita tätä skapaa


      • eacy ac
        ..-... kirjoitti:

        eihän tuo Piia kestä yhtään jos häntä arvostellaan loukkaantuu heti ja pitää päivän mykkäkoulua oikein marttyyri,olevinaan aikuinen 29v vanha piika tai oikeastaan tyranni ei osaa pitää yhtään hauskaa jäykistelee koko ajan,mutta kun innostuu niin on ihan hysteerinen ja oikea susi lampaitten vaatteissa erittäin hankala loppupeleissä ei voita tätä skapaa

        Miksi aina pitäisi olla hauskaa?:( Piiaa nyt kovastikin arvostellaan ja ruoditaan Piia teki sitä ja tätä mutta eikö se olekin tärkeämpää että päämäärään pääsee ei se MITEN pääsee:)


    • Anna 85

      Todella lapsellista käyttäytymistä talon porukalta (etenkin jätkiltä)uuteen asukkaaseen. Joka puolella pauhataan suvaitsevaisuudesta, mutta ikärasismi näkyy kaikessa naureskelussa ja paskan puhumisessa. Luulisi Farbodin törmänneen itse rasismiin ja nyt toimii kuitenkin itse samalla tavalla.

      • -65

        Uskomatonta käyttäytymisät. Luulevatko asukit oikeasti että BB on itseoikeutettu ryyppääville pikkutytöille ja pikkupojille. Pidin hyvinkin paljon Jarkosta ja Farbodista, mutta heidän käyttäytymisensä ja selän takana irvailu sai kyllä pisteet tippumaan tosi lujaa.


    • ädjaÄ

      toivottavasti diktaattori häipyy sunnuntaina pois talosta

    • joo o

      miks ei nauti enemmän ku sais syödä ja juoda mitä vaan...

    • Vaikka Piia ei ole KOMUKKA, niin hän on vain muuten vain idiootti, tosin finaalissa se olisi helppo vastus TÄYDELLISELLE KADILLE!

    • norpansavi

      ketä kiinnostaa? ei voi sietää koko ohjelmaa.10min katsoin kerran ja riitti.ei järjen hiventä.hankkikaa elämä.paavo pesusienikin on aikuismaisempi ohjelma.

    • huorittelusta?

      Miten se siitä niin suuttui? Miehet ei kyllä suutu, en ainakaan minä vaikka miksi homoksi tai huoraksi sanottaisiinkin. Tuohon ei voi olla syynä muu kuin Piian epävarmuus itsestään. Ei hän nyt ehkä huora ole, mutta tuolla tavalla naiset yleensä tuohon sanaan reagoivat kun he epäilevät olevansa lutkia, eli antaneet hieman liian helposti pikkupäisään, ja tuollainen intuitiivinen reaktio siitä sitten tulee. No, tulipahan sekin selväksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe