Me kävimme tänään silja linen toimistosta varaamassa silja europan jouluristeilyn deluxe hytillä. Virkailija oli todella mukava ja ystävällinen ja palveli meitä hyvin ja ystävällisesti. Nyt ajattelinkin kysyä, että millainen on silja europan deluxe hytti, koska en ole kyseisessä hytissä koskaan matkustanut :D. Millainen hytti on kunnoltaan, onko hytti mukava ym. Viisaammat saa luvan kertoa :) !
Silja europan deluxe hytistä?
35
15767
Vastaukset
- hiukan parempi
No kurkkaapa tuolta http://www.tallinksilja.com/fi/tab2/ships/europa/cabins/
Siellä on kerrottu aika tyhjentävästi. Eli kysymyksessä on oikein mukava "hiukan parempi" hytti, mutta mitään päätähuimaavaa luksusta on silti turha odottaa. Itse tykkään noissa hyteissä eniten siitä erkkeri-ikkunasta, jonka ääressä on kulunut tovi jos toinenkin maisemia katsellessa. Sen hytin mukavuuden määrittelee tietysti jokainen omien odotustensa mukaan.
Europa on 90-luvun alkupuolella tehty laiva, joten ikä alkaa näkyä siinäkin, kuten kaikissa tuon ajan laivoissa. Jos olet matkustanut jollain Ruotsin-laivalla Siljalla tai Vikingillä, niin mitään ihmeitää yllätyksiä suuntaan tai toiseen ei pääse tapahtumaan.- Ahne Tallink Silja
Ahne Tallink Silja
laivaromantiikkaa 6.8.2013 10:37
Hytitkin myydään kahteen kertaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013080517330477_uu.shtml
uskaltaako jatkossa matkustaa ko. varustamolla, jos joku tulee omaan hyttiinsä jonka sinä olet jo itsellesi saanut kertaalleen käyttöösi
Ohjelmoija 6.8.2013 10:56
Noin käy, kun ohjelmassa on aukko.
Joskus näinkin 6.8.2013 11:33
Välillä toisen hyttiin pääsee, kun pyytää vartijalta ovenavausapua
Tositapahtuma 7.8.2013 11:35
Sulje Kirjoitus, johon vastattiin:
"Joskus näinkin
6.8.2013 11:33
Välillä toisen hyttiin pääsee, kun pyytää vartijalta ovenavausapua"
Joo, tämä juttu oli huippu. Vartija päästi väärään hyttiin.
Sitten kun juttu oli täällä, palstan "tietoviisas" oli heti sensuroimassa sitä. Väitti lehtiuutista jopa keksityksi! Taisi olla itse Tallinkin projektipäällikkö asialla.
Ketju: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11616455#comment-0
Tässä projektipäällikön ensimmäinen kannanotto:
"satujamonia 28.7.2013 10:09
tämäkin satu vailla todellisuuspohjaa"
Eli vanhaan kunnon neukkutyyliin!
Tuon linkkiketjun aloitus oli
"Tekevälle sattuu
Sattumus1 27.7.2013 16:03
Perjantairisteilyllä SIlja Europalla pari naista koki yllätyksen. Mentyään hyttiinsä peiton alta kömpi melkoisessa tuiskeessa oleva mies.
Mies oli ollut käytävässä ja kutsunut näkemäänsä vartijaa avukseen. Hän ilmoitti, että hänen hyttinsä avainkortti ei toiminut. Vartija oli lphteliaana avannut oven. Hytti vaan ei ollut miehen hytti. "
Tämä halutaan innokkaasti liehuvasta lipusta päätellen poistaa. Hupsua. Ensin tehdään ja kun havaitaan pahasti mokaillun, peitellään jälkiä eikä uskalleta vastata suoraselkäisenä tekosistaan. Nyt tämä on kovalevyllä ja sieltä aina tarvittaessa kaivettavissa.
itisfun 7.8.2013 11:45
häiriköinti on kivaa kun ei muutoin kykene keskusteluja kommentoimaan, eiks jeh
Noin se menee 7.8.2013 12:03
Sulje Ne, jotka eivät kykene, häiriköivät poistattamalla asiallisuuksia.
Mutta tuo tulee olemaan ja pysymään siitä riippumatta, kuinka monesti se poistatetaan!
näin se menee 7.8.2013 12:44
Käyttäjätuki poistaa asiattomiksi katsomansa viestit,
viestejä ei siis poisteta automaattisesti (jos et ennen tiennyt).
Yritä siis jatkossa toimia palstan ohjeistuksen mukaisesti, vältyt jatkossa omista mokista jotuvista viestiesi poistoista asiattomina palstalla.
edellä mainittu asia on kerrottu sinulle useasti aiemmin, et vain ole siitä ymmärtänyt vieläkään ottaa onkeesi.
mm. harrastamasi kirjoittajien arvostelu sekä halveeraaminen eivät ole keskustelun kommentointia,
myöskään tapasi purkaa pahaa oloasi palstalla ei ole keskustelun kommentointia,
katso siis taas sinne peiliisi, sieltä se syy viestiesi poistoon taaskin löytyy
On ja pysyy 7.8.2013 12:49
Itke mitä itket ja heiluttele käyttäjätuelle sitä M-todistustasi, mutta tämä on ja pysyy.
- joskus eksynyt
Kalypson tai Athenan luxus-hyttiin, ovat ne täysin samanlaiset, kun ovat samalla konseptilla tehty (rederi ab slite).
- kommentoiva
Et sitten vanhempaa esimerkkiä keksinyt?? ;-))) Koska ko. laivat olivatkaan liikenteessä?
- Deluxe-hytti
kommentoiva kirjoitti:
Et sitten vanhempaa esimerkkiä keksinyt?? ;-))) Koska ko. laivat olivatkaan liikenteessä?
Eikö silja europa enää liikennöi. Minun mielestäni tallinksilja nimike ei ole mitenkään muuttanut laivojen nimiä, eikä mitään muutakaan!
- sivusta kommentoiva
Deluxe-hytti kirjoitti:
Eikö silja europa enää liikennöi. Minun mielestäni tallinksilja nimike ei ole mitenkään muuttanut laivojen nimiä, eikä mitään muutakaan!
Voi voi, että joillakin on elämä vaikeaa. Viestiketjuissa on nuo mollukat, joita seuraamalla aina näkee, kuka on vastannut mihinkin viestiin. Ja kun oiiiikein tarkkaan tutkii, niin huomaa, että minä vastasin sille, joka otti esimerkiksi kalypson ja athenan. Paljon nykyaikana risteilevänä joudun toteamaan, ettei ole kyseiset paatit juurikaan tulleet vastaan. Europa sen sijaan taitaa olla edelleen liikenteessä, oli ainakin viikko sitten, kun viikkarilla matkatessa huomasin sen tulevan vastaan.
Sisälukutaitoa, ystäväiseni, ei ole vaikeaa! - ..no käy FOF:n sivuilla
sivusta kommentoiva kirjoitti:
Voi voi, että joillakin on elämä vaikeaa. Viestiketjuissa on nuo mollukat, joita seuraamalla aina näkee, kuka on vastannut mihinkin viestiin. Ja kun oiiiikein tarkkaan tutkii, niin huomaa, että minä vastasin sille, joka otti esimerkiksi kalypson ja athenan. Paljon nykyaikana risteilevänä joudun toteamaan, ettei ole kyseiset paatit juurikaan tulleet vastaan. Europa sen sijaan taitaa olla edelleen liikenteessä, oli ainakin viikko sitten, kun viikkarilla matkatessa huomasin sen tulevan vastaan.
Sisälukutaitoa, ystäväiseni, ei ole vaikeaa!tarkastamassa tietosi ja päivittämässä ne, saatat oppia jotain uuttakin?
Et paljoa tunnu nytkään asioista tietävän, mitään asiaa valaisevaa et kertonut.
Kellähän se elämä hankaa vastatuuleen, mieti sitä! - sivusta edelleen kommentoiva
..no käy FOF:n sivuilla kirjoitti:
tarkastamassa tietosi ja päivittämässä ne, saatat oppia jotain uuttakin?
Et paljoa tunnu nytkään asioista tietävän, mitään asiaa valaisevaa et kertonut.
Kellähän se elämä hankaa vastatuuleen, mieti sitä!Oletko sama sisälukutaidoton kuin edellinenkin vai uusi yritteliäs? Siis, kunhan kerrot, missä totesin olevani "oikein alan harrastaja", niin pääsen mukaan juttuun... Käyn kyllä paljon risteilyillä, että jos se lasketaan alan harrastamiseksi, niin toki sitten.
Kävisin niillä foffin sivuilla, jos tietäisin, mistä ne löytää. Mutta kun en ole erityisemmin alan harrastaja, niin tämäkin sisäpiirivitsi meni itseltäni kovin yli hilseen, valitettavasti. Että jos tietävänä jeesaisit oikein linkin kera?
Ja edelleen, milloin viimeksi athena ja/tai kalypso ovat liikennöineet Ruotsin-laivoina, eli kuinka relevantti se on esimerkkinä, jos joku haluaa tietää, millainen on Europan joku hytti?
Kiitos kysymästä, minun elämässäni ei tältä osin ole mitään erityisen tyrskyisää kuulumista. - Slite- varustamon
kommentoiva kirjoitti:
konkurssiin asti.
- sivustakommentoinut
Slite- varustamon kirjoitti:
konkurssiin asti.
Kiitos! Näin yksinkertaista oli vastata alkuperäiseen kysymykseeni siitä, milloin laivat ovat viimeksi liikennöineet. Ja alkuperäinen pointtini oli, että jos laiva ei ole ollut Ruotsin-reiteillä pitkään aikaan, nyt siis 14 vuotta näytti olevan aikaväli, niin kuinka hyvin sellainen esimerkki kertoo kenellekään, millaisia ovat Europan hytit. Minulle ei ainakaan kertoisi edes millaisia ko. laivat olivat. Puhumattakaan siitä, mitä (niin kuin ketjun aloittaja kyseli) nyt voi odottaa siltä pohjalta hyttien mukavuudesta.
Sivustakommentoiva kiittää ja lopettaa omalta osaltaan, niin säästyy hermoja enemmän vanhempia laivoja tuntevillakin... ;-))) - Tekevälle sattuu 1
Tekevälle sattuu 1
Sattumus1 27.7.2013 16:03
Perjantairisteilyllä SIlja Europalla pari naista koki yllätyksen. Mentyään hyttiinsä peiton alta kömpi melkoisessa tuiskeessa oleva mies.
Mies oli ollut käytävässä ja kutsunut näkemäänsä vartijaa avukseen. Hän ilmoitti, että hänen hyttinsä avainkortti ei toiminut. Vartija oli lphteliaana avannut oven. Hytti vaan ei ollut miehen hytti.
Potkut vartijalle! 27.7.2013 23:15
Onhan tuo aivan käsittämätöntä että henkilökunta tekee noin perustavaa laatua olevan mokan. Olkoon vaikka sitten kuinka uusi työssään. Kyllähän nyt hyvä ihminen jokaisen järki pitäisi raksuttaa sen verran että ihmistä ei lasketa laivalla mihinkään hyttiin ilman että ensin tarkistetaan että hytti tosiaan on hänen!
Nyt selvittiin pelkällä ällötyksellä (vieras mies sammnut sänkyyn eikä henkilökunta viitsinyt edes lakanoita vaihtaa hänen jäljiltään) mutta entä jos kyseessä ei olisikaan ollut juoppo vaan varas?
satujamonia 28.7.2013 10:09
tämäkin satu vailla todellisuuspohjaa
Ota selvää 28.7.2013 11:29
Ottaisit asioista ensin selvää ja puhuisit vasta sitten.
Nuo hyttiavainten toimimattomuudet ovat liiankin yleisiä kaikilla mg-juova-avaimilla. Tässäkin voi olla, että samalle vartijalle tuo oli jo ties kuinka mones kerta kerta saman illan aikana ja kun kaikki edelliset oli käytetty infon kautta kortin uusinnassa, oli vartija jo tympääntynyt. Perin inhimillistä.
satujamonia 28.7.2013 13:40
Niin, sen vuoksi tuossa tapauksessa testataan ensin hyttikortti, kortissa on myös hytin numero mikä tarkastetaan ennen hyttiin menoa.
on nimittäin itsellekin käynyt muutaman kerran ettei avain toimi, siksi tuo avaus on täysin tuulesta temmattu. Että selväksi otettu asia omakohtaisesti.
Potkut vartijalle! 28.7.2013 17:43
Ei ole mikään satu vaan täyttä totta. Tallink Siljan viestintäpäällikkö itse vahvisti Ilta-Sanomille että järjestysmies oli päästänyt miehen hyttiin ilman että olisi mitenkään tarkistanut onko hytti todella miehen.
Tuskin viestintäpäällikkö vahvistaa asiaa joka ei ole totta, varsinkin kun asia asettaa yhtiön turvallisuuskäytännöt TODELLA outoon valoon!
satujamonia28.7.2013 18:25
olisi hyvä uskottavuuden tukemiseksi liittää kyseisen uutisen linkki viestiinsä.
edelleenkään ilman tuota lähdettä asiaa voi pitää satuna ...
Potkut vartijalle! 28.7.2013 18:29
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288585242260.html
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194828668340/artikkeli/is jarjestysmies mokasi naiset loysivat laivahytistaan ymparihumalaisen miehen.html
Ota selvää 29.7.2013 08:17
Niin, "satujamonia". Oma ajatus ei ole tietoa. Omia ajatuksia ei paljoa kannata viljellä, jos ovat sinun luokkaasi.
Ottaisit ensin asioista selvää, mutta 6tuon neuvonhan annoin jo aikaisemmin. Ei vaan läpäissyt umpiluuta.
satujamonia 29.7.2013 12:47
Helpottaisi huomattavasti uskottavuuttasi jos ymmärtäisit laittaa linkin uutieen jo avaukseesi, eipä näemmä heti mennyt sinunkaan korviesi väliin.
vähän vaikea uskoa ilman näyttöä, eli jutun kyseenalaistaminen oli täysin oikeutettu
satujamonia 29.7.2013 17:56
no onhan se ikävää ettei osata esittää asioita keskustelupalstalla oikein, ei minua harmita mokasi yhtään, ymmärsithän ottaa vinkistä vaarin ja esittää linkin juttuusi.
harmillistahan se oli kannaltasi ettet sitä ymmärtänyt jo avaukseen laittaa
Ota selvää 29.7.2013 19:19
Miksi sinä säälittävä paskahousu olet jällleen kerran poistattanut täältä viestejä joissa osoitetaan miten loputtoman typerä ja lapsellinen olet?????
Ei uskoisi että aikuinen ihminen osaa olla noin täydellisen idiootti.
- TEPPO
ihan feikki viesti, kyseliä vastaa itse! NAURETTAVAA SILJAN MAINOSTA!!!
- merivettä päässä?
Mokasit jo ja paljastit itsesi feikiksi.
1)Siis kävit varaamassa mainitsemasi risteilyn mainitsemaasi hyttiluokkaan.
2)Siljan virkailija oli mielestäsi oikein mukava ja ammattitaitoinen jne.....
3)Sitten menit kotiin ja naputtelin suomi24.fi feikki keskustelupalstoille kysyäksesi,millainen mahtaa olla se hytti jonka varasit.
4)Nyt en voi enää olla nauramatta.....niin että et kysynyt sitä siltä Siljan virkailijalta samalla kun matkaa ostit???No et tietysti,koska et koko matkaa edes ole ostanut.
5)Jos luulet,että näillä palstoilla teet vaikutuksen manitsemalla olevasi menossa DeLux Silja risteilylle,niin voin sanoa ettei se paljoa paina sen rinnalla kun täältä nääs varmaan löytyy yksi sun toinen joka omistaa sen laivan :-)))
JK. Mä kävin äsken Alepassa.Kassatyttö oli oikein mukava ja ammattitaitoinen.Maksoin ostokseni käteisellä ja nyt ajattelin tulla tänne kysymään,että mitähän minä oikein mahdoinkaan ostaa Alepasta?
Hahahah!- janneeaas
En ole alkuperäinen kirjoittaja.
Minä varasin tänään deluxe hytin, niin onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hytistä? Niitä on kuulemma kolmessa kerroksessa ja olen lukenut tuon siljan sivulla olevan esittelyn. Että kun osaatte olla järkeviä..kyllä sitä saa tiedustella millaiseen hyttiin on menossa sen jälkeenkin kun on maksanut sen!!!!! - ovat kaikki 11. kannella.
janneeaas kirjoitti:
En ole alkuperäinen kirjoittaja.
Minä varasin tänään deluxe hytin, niin onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hytistä? Niitä on kuulemma kolmessa kerroksessa ja olen lukenut tuon siljan sivulla olevan esittelyn. Että kun osaatte olla järkeviä..kyllä sitä saa tiedustella millaiseen hyttiin on menossa sen jälkeenkin kun on maksanut sen!!!!!Aika lailla kuin tavallinen hotellihuone maissa, eli tavallista laivahyttiä tilavampi ja parisänky. Myös wc on vähän tavallista isompi. Siellä "lahjana" pieni meikkipussi, jossa muutama tuote, mm. korvatulpat ja hammasharja tahna. Erkkeri-ikkuna on tosiaan mukava maisemienkatselupaikka. Jääkaappi, jossa pari piccolopulloa laivan kuoharia, pari olutta ja limua vissyä. Erikoisaamiainen, josta juttua toisaalla tällä palstalla. Siinäpä ne tärkeimmät, kuvat ja pohjakuvat Siljan sivuilla.
- janneeaas
ovat kaikki 11. kannella. kirjoitti:
Aika lailla kuin tavallinen hotellihuone maissa, eli tavallista laivahyttiä tilavampi ja parisänky. Myös wc on vähän tavallista isompi. Siellä "lahjana" pieni meikkipussi, jossa muutama tuote, mm. korvatulpat ja hammasharja tahna. Erkkeri-ikkuna on tosiaan mukava maisemienkatselupaikka. Jääkaappi, jossa pari piccolopulloa laivan kuoharia, pari olutta ja limua vissyä. Erikoisaamiainen, josta juttua toisaalla tällä palstalla. Siinäpä ne tärkeimmät, kuvat ja pohjakuvat Siljan sivuilla.
kiitos asiallisesta vastauksesta. :)
muiden ei tarvitse kommentoida, jos ei osaa mitään järkevää sanoa. - Risteily
Silja europan jouluristeily 24.12-26.12 deluxe hytissä 2 henkeä. 853 euroa yhteensä tuli maksettavaa. Otettiin myös kiertoajelu riikassa, joka oli melkein 30 euroa per henkilö. Että kenellä tässä on merivettä päässä!!
- ?
Risteily kirjoitti:
Silja europan jouluristeily 24.12-26.12 deluxe hytissä 2 henkeä. 853 euroa yhteensä tuli maksettavaa. Otettiin myös kiertoajelu riikassa, joka oli melkein 30 euroa per henkilö. Että kenellä tässä on merivettä päässä!!
silja europan de luxe hytti maksaa jouluna siis juu olit oikeassa mutta katsos en ole itse käynyt
joulu aikaan risteilyllä mutta silloin se on kalliimpi mene osoitteeseen www.silja.fi ja sieltä turku-tukholma ja sitten katsot laivoista silja europa ja sitten risteilyjen hinnat niin näet itä se on arkisin ja viikon loppuisin ja torstaisin ja perjantaisin on oma hinta erikseen siitä lisää osoitteessa www.tallinksilja.fi
ja sieltä katsot laivat ja sieltä silja europa sitten katsot ylhäältä aikataulut ja hinnat
ja sieltä turku-tukholma - dksfklja
ovat kaikki 11. kannella. kirjoitti:
Aika lailla kuin tavallinen hotellihuone maissa, eli tavallista laivahyttiä tilavampi ja parisänky. Myös wc on vähän tavallista isompi. Siellä "lahjana" pieni meikkipussi, jossa muutama tuote, mm. korvatulpat ja hammasharja tahna. Erkkeri-ikkuna on tosiaan mukava maisemienkatselupaikka. Jääkaappi, jossa pari piccolopulloa laivan kuoharia, pari olutta ja limua vissyä. Erikoisaamiainen, josta juttua toisaalla tällä palstalla. Siinäpä ne tärkeimmät, kuvat ja pohjakuvat Siljan sivuilla.
Meillä ei ollut parisänkyä, mutta kaksi vierekkäistä sänkyä.
Ikkunan edessä pieni pyöreä pöytä ja tuolit molemmin puolin.
Hintaan sisältyvät meriaamiaiskupongit pystyy käyttämään osamaksuna myös laivan muissa ravintoloissa.
Terminaalissa lippuja lunastettaessa kertoivat kattavasti hyttiin sisältyvistä eduista ja aamiaislipukkeiden käyttömahdollisuuksista. - Tekevälle sattuu 2
Tekevälle sattuu 2
peili kertoo 29.7.2013 20:23
katsopa kaikessa typeryydessä mitä se sulle kertoo, kertoisiko se vaikka miten keskustelupalstalla tulee toimia, jos osaisit kirjoittaa kuten palstalla kuuluu, ei sinun aina tarvitsisi narista käyttäjätuen toimista jos olet kirjoittanut jotain mikä ei kuulu keskusteluun. katsopa todella sitä peiliäsi, valittaako aikuinen tavallasi, kuuluuko se aikuisen käytökseen. voisit ehkä kiukuttelultasi jo lopultakin aikuistua, jos ymmärrät mitä sillä tarkoitetaan.
tiedoksesi sen verran ettei viestejä poisteta tuosta vain, kyllä ne ovat silloin palstan ohjeistuksen vastaisia jos ne on asiattomina poistettu. sinä itse voit jatkossa omalla toiminnallasi vaikuttaa viestiesi sisältöön siten että ne ovat palstan ohjeistuksen mukaisia. sinun on siis aivan turha valitta omista virheistä johtuvista asiostasi, ainoastaan itse voit toiminnllasi niihin vaikuttaa, on siis lapsen omaista valittaa omista virheistäsi, säännöt ovat kaikille samat, enpä viitsi itse sinun tyylilläsi valittaa omista virheistäni täällä, sitä muuten sanotaan että omat virheet hyväksyessään ja ymmärtäessään ihminen on aikuistunut.
kuvitteletko kenties kerääväsi säälipisteitä tuolla narinallasi.
tämä viesti meni OT:ksi, ei haittaa jos joku tekee ilmoituksen viestistäni,
se ei muuta kuitenkaan todellisuutta miksikään
Tosi kuin vesi 30.7.2013 07:08
Selittele mitä selittelet. Se ei muuta tapahtumia miksikään. Itse vastasit ja ajattelit jutun olevan löpinää. Et tarkistanut, vaikka se olisi ollut vain yksi kuukkelointi. Jos olisit pysähtynyt ajattelemaan edes sekunniksi, olisit keksinyt, että jostainhan tuo uutinen on luettu ja jos joku toinen on sen löytänyt netistä, niin kyllä sen toinenkin löytää.
Sinun piti vain näyttää, kuinka fiksu olet.
Näytitkin!
re erw few 28.7.2013 17:04
Ihan normaalia tämä on myös Vikinglinellä että infosta saa uuden avainkortin hyttiin, vaikka ei olisi henkkareita, eikä edes "asu" ko. hytissä...
Itsekin pari kertaa hakenut avaimen kaverin hyttiin, kun ne on ollut siellä liian pitkään ;)
tuulestatemmattua 28.7.2013 18:34
toimimattoman kortin tilalle saat uuden, et ilman ....
ittelläni oli kortti mennyt reittimuutoksen vuoksi vanhaksi,
täytyi näyttää myös kuitti jolla olin maksanut hytistä illalla neuvontaan.
rgt rt rg 28.7.2013 18:45
Itse olen useita kertoja saanut kortin omaan, ja miksei muidenkin hyttiin kertomalla
A Hytin numeron
B Ketkä matkusaa ko. hytissä
C matkan keston, eli onko reittimatka, risteily, koska alakanut tms...
Kaipa se henkkaeiden kysyminen ois sitten liian raskasta
tuulestatemmattua 28.7.2013 22:16
uskokoon satuihisi sitten kuka vaan, minä en.
kokemus, se kokemus tapahtuneesta
fgb yhvb yh 29.7.2013 12:23
Tuskmpa meilläon ollut sama hemkilö infossa... aikamoinen tuuri olisi nääs
tuulestatemmattua 29.7.2013 12:49
uskokoon kua uskoo kuvitelmiisi, ohjeistus on vain kailiie sama,
kuka sitten työvuorossa kulloinkin on, edelleenkään kuvitelmasi eivät osu todellisuuden kanssa yksiin
f dgsgd 29.7.2013 13:57
Anakin kolme kertaa sanaut M/S Amorellalla uuden hyttiavaimen tuolla keinolla...
Joku aika sitten oli tosin epäilyksenä, että muutama henkilö haluaisi mun hyttiin, joten kysyin infosta, saako he avainta... vastaus oli "ei ilman henkkareita" en paljoa anna sana-arvoa kun just kuukaus sit oli saanu
Tuulestatemmattua 29.7.2013 15:24
omapa on ongelmasi, tarinasi vain ei ole uskottava. Valitan
ff rfrr 29.7.2013 18:02
Kuten sanottu, henkilöstä se on kiinni sakko avaimen tai ei....
Aloittajan tapauksessa oli saatu avain, vaikka ei edes tiedetty kuka hytissä asuu
Palstan se 29.7.2013 18:20
Suurin syy miksi tuota ei ole voinut tapahtua, on se, että laivaa "M/S Amorella" ei ole olemassa on
Vain olemassa Viking Line OYj Amorella
Korjaus 29.7.2013 18:57
avauksen tapauksessa oli vartija avannut oven, avainta ei ollut edes kysytty
jäpppp 28.7.2013 23:32
Haha ei vitttu. En suosittele kenellekään kyseistä laivaa.
- Cruiser68
Pariin kertaan ollaan De Luxessa viihdytty, pääosin Hel-Sto reitillä, mutta kertaalleen Europallakin. Hytti on tilavampi kuin perushytit. Sänky on iso, mutta kostuu kahdesta eri sängystä. Meillä ainakin sängyssä oli tuplapetari, joka yhdisti sängyt kivasti. Ikkunaerkkerin edessä on laivasta riippuen joko pikkusohva tai 2 nojatuolia ja kahvipöytä. Suoraan sängyn edessä on pitkä taso, jolla on TV. Ainakin Helsingistä lähtevillä laivoilla hyttiin voi ottaa 10 eurolla Xboxin ja ko. hintaan sisältyvänä yhden pelin tai leffan. Kylppärit on tosiaan perushyttien vastaavia suurempia. Pientä luksusta hytistä mielestäni löytyy kyllä. Sellaista on esimerkiksi mainittu minibaari, johon voi ostaa itsekin jotain pientä, jonka haluaa pysyvän viileänä. Näköalat ja tilavuus on kiva lisä, kuten sekin, että DL-hytit sijaitsevat korkealla ja hieman erillään muista hyttiluokista. Alue on siis loungemaisempi ja rauhallinen. Hytin hintaan kuuluva kuohuviiniaamiainenkin on maistuva ekstra ja aamupala on huomattavasti perusaamiaisbuffaa rauhallisempi - ei juurikaan jonottelua. Teet, kahvit tms. tarjoillaan pöytiin kannuista. Itse tykkäämme kovasti DL-hytistä lisukkeineen, joten hyvää matkaa vaan!
- ?
hytissä on 2 sänkyä ja TV radio ja sellainen ikkuna josta näkee eteen taakse ja sivulle suihku ja WC
hytin kunto on mainio olen itse myös menossa mutta olen silti ennekin käynyt hytti on erittäin mukava
kun erikois aamiainenkin sisältyy hintaan- Naur
Huomasithan sä varmaan,et edellinen kommentti on kirjoitettu about kaksi vuotta sitten.....
- ?
Naur kirjoitti:
Huomasithan sä varmaan,et edellinen kommentti on kirjoitettu about kaksi vuotta sitten.....
minä olen menossa noin kahden kuukauden päästä risteilylle siljalle
- naur
? kirjoitti:
minä olen menossa noin kahden kuukauden päästä risteilylle siljalle
Sehän on mukavaa se,mut meinasin vaan että"ajat muuttuu Eskoseni" eli ei todellakaan ole missään omalla osastollaan ne kopit ainakaan kuten joku tuolla aiemmin väitti.
- Jouppilanti
naur kirjoitti:
Sehän on mukavaa se,mut meinasin vaan että"ajat muuttuu Eskoseni" eli ei todellakaan ole missään omalla osastollaan ne kopit ainakaan kuten joku tuolla aiemmin väitti.
Ite oon kans tässä lähössä illemmalla laivailemaan, mutta voin vain arvailla europan hyttiluokkaa kun varauksen teki toinen ihminen. mutta jos onni käy niin deluxe olis luokkana :) Mutta joo tuolla tallink siljan sivuilla tosiaan sanotaan että noi deluxe-hytit sijaitsee kannella 11, mutta niin siellä myös on A- ja B-hyttejäkin. Taitavat olla ne C-hytit mitkä on ainona "eristetty" kannelle 2. Eli vaikka matkaakin deluxe-luokassa niin voi olla aika pienet mahikset päästä eroon niistä idiooteista jotka mekastavat känniääliöinä käytävillä klo 5 aamulla. Korvatulpat vaan matkaan.
- ihquuuuuuu
Jouppilanti kirjoitti:
Ite oon kans tässä lähössä illemmalla laivailemaan, mutta voin vain arvailla europan hyttiluokkaa kun varauksen teki toinen ihminen. mutta jos onni käy niin deluxe olis luokkana :) Mutta joo tuolla tallink siljan sivuilla tosiaan sanotaan että noi deluxe-hytit sijaitsee kannella 11, mutta niin siellä myös on A- ja B-hyttejäkin. Taitavat olla ne C-hytit mitkä on ainona "eristetty" kannelle 2. Eli vaikka matkaakin deluxe-luokassa niin voi olla aika pienet mahikset päästä eroon niistä idiooteista jotka mekastavat känniääliöinä käytävillä klo 5 aamulla. Korvatulpat vaan matkaan.
niitä on valitettavasti ihan yhtä paöjon myös de luxe ja A-luokissakin. ei mäykkä eroa tai ole yhtään laadukkaanpaa kuin muuallakaan
- Duracelli-tyttö
ihquuuuuuu kirjoitti:
niitä on valitettavasti ihan yhtä paöjon myös de luxe ja A-luokissakin. ei mäykkä eroa tai ole yhtään laadukkaanpaa kuin muuallakaan
Hyttiluokka ei tee eroa mekastukseen.
Itse kuulun niihin illan tai aamun viimeisiin kukkujiin, jotka ostavat yöpalan ja jatkavat iloisessa hiprakassa vielä sen jälkeenkin. Todelliset öykkärithän sammuvat jo alkuillasta ... mutta me iloise juhlijat ja Duracelli-tytöt jaksamme ja jaksamme, aamuun asti.
Monesti ollaan biletetty sviitissäkin. C-hyttiin en muista eksyneeni kuin joskus kymmenen vuotta sitten vähän pakosta, kun piti päästä nopeasti Tukholmasta kotiin ja se oli ainoa hytti minkä laivalta sai. Oli niin täyttä. Kyllä sielläkin ihan nukkui, laivan koneiden turvallista unilaulua kuunnellessa, se kun ei ollutkaan bilereissu. Eli ihan turha morkata niitä C-hyttejäkään. - Eppu_xXx
naur kirjoitti:
Käyttäjä lienee sekoittanut nyt Europan DeLuxe -hytit Seren/Symppiksen Commodore -hytteihin, jotka sijaitsevat omalla osastollaan...
- mistä hinta?
voisko joku nyt kertoa mitä anttilan voittoon c deluxe hytissä sisältyy? tuskin mitää aamiaista?
- www.silja.fi
Katso www.silja.fi
- deluxeilija
c viiva deluxe hytit. Eli kaikki hyttiluokat siltä väliltä:)
De luxe hyttiin kuuluu aamiainen.- minä
Anttilan deluxe matkaan kuuluu hytin lisäksi erikoisaamiaiset kahdelle. Ja en voi koskaan lakata ihmettelemästä sitä,että kun täällä asiallisesti kysytään esim.hyteistä,niin miten lähes AINA joku idiootti lähtee vittuilullaan viemään asiaa aivan muuhun suuntaan ja sitten kaikki provosoituneet lähtee mukaan. Huhuh,miten ääliömäistä. Toivon kaikille oikeesti mukavaa matkaa ja älkää välittäkö noista turhista kommenteista.
- deluxe hytti
- Näin on
Jos sviitit ovat jo menneet, voi tuohon ent. Silja-luokkaan tyytyä. Varsin mukava tuo erkkeri-ikkuna.
Muissa luokissa en matkustakaan. Paitsi silloin ihan alussa Europan ajaessa Helsingistä Tukholmaan. Vaimo ja hänen pihisteleväy vanhempansa olivat myös matkassa ja he ottivat A-hytin. Enhän minä silloin voinut ottaa itselleni parempaa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282667Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281891Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1381711Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68959
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko160957Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69914- 67876
- 55830
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14809