Hei!
Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kuukauden päivät ja joskus itsestäni tuntuu, että meillä on kamalan tylsää. Mitä te harrastatte yleensä seurustelukumppaneittenne kanssa? Miten saan toisen innostumaan jostakin asiasta tai saada hänet keksimään myös jotain tekemistä?
Mitä teette tyttö/poikaystävän kanssa?
6
3909
Vastaukset
- seurusteleva
vietetään aikaa yhdessä. Puhutaan kaikista jutuita, katotaan telkkaria ja vain ollaan ja tietenkin muistetaan pitää myös toisiamme hyvänä. ;)
- mie :))
Minkä ikäsiä ootte? Asutteko vielä vanhempienne luona vai omissa kämpissänne? Millainen on rahatilanne? Onko yhteisiä loma-aikoja?
Itse oon täysikänen ja asun omassa kämpässä, samoin ku poikaystävänikin. Ollaan seurusteltu puolisen vuotta. Me kattellaan telkkaria, hillutaan kaupungilla, shoppaillaan, jutellaan, hassutellaan, pussaillaan, halaillaan, pelataan tietokoneella, pelataan käsiläpsypeliä :DD, käydään lenkillä, käydään kaupassa, tehdään ruokaa, juorutaan toisten ihmisten tyttö-poika-jutuista.... :) Kaikkee mitä keksitään. Sit ollaan menossa matkoille ens kesänä, keilaamaanki ollaan menossa tossa vähän ajan päästä. Ja pari konserttia on jo kalentereissa ylhäällä merkittynä ;)
Et ei se oo niin justiisa mitä tekee, kunhan vaan molemmilla on kivaa. Ja aina voi päähänpistojen kautta keksiä uutta tekemistä. Ei se oo niin vakavaa - sen kun annatte palaa vaan :) - ...............
Käydään leffoissa, kaupoissa, ulkona, löhöillään kotona, pelataan pleikkaa jne. ollaan vaan ja tehään kaikkea normaalia toisen seurassa, koska ei sillä oo väliä mitä tekee kunhan vaan saa olla toisen kanssa ja on hauskaa :)
- ,..,.
Pyörin netissä ja joskus pelaan jotain. Olen seurustellut koneeni kanssa
jo yli 3 vuotta, joten uusimmat pelit ei kumppanissani enää pyöri. - Pilvipuhuri
Voin kyllä sanoo et mulla meni ex-tyttöystävän kanssa varmaan vuos ennen kun tuli tommonen vaihe :D
Ihan mitä tahansa voi harrastaa mitä yhdessä voi tehdä..Menkää syömään, pelatkaa monopolia, menkää kävelylle, nyplätkää pitsiä, kuunnelkaa musiikkia, tanssikaa salsaa, tehkää kuperkeikkoja... - Pau-la
Makoilemme sängyllä ja juttelemme, katselemme telkkaria, syömme, laitamme ruokaa, ulkoilemme, shoppailemme, lueskelemme lehtiä, pelaamme lautapelejä, olemme koneella, kuvaamme toisimme, leikimme koiran kanssa, kirjoittelemme toisillemme lappusia, joissa lukee jotain mukavaa, niitä sitten piilotamme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760