Koraanissa on moraalisääntöjä muslimeille jokapäiväiseen elämään.
Nämä säännöt ovat tehty miehen ja naisen parhaaksi joilla kunnioitetaan Allahin tahtoa.
Koraanin säännöt ovat samanlaiset miehelle ja naiselle koskien naimattomia miehiä ja naisia.
Myös miehen olisi noudatettava Allahin tahtoa eläessään vapaassa Euroopassa.
Nainen kuuliaisempi ja parempi Allahin tahtoa noudattamaan?
6
495
Vastaukset
- Kujkeli
Eli mikä oli ponttisi? Eli allahin tahtoa noudattaen muslimimiehen tulisi tappaa uskottomia ja raiskata näiden naiset vai mitä?
- Minun kouluni ja uskontoni.
Elä ihan vapaasti sääntöjesi mukaan, mutta älä vaadi, että meidän kouluissamme ei saa opettaa meidän uskontoamme. Ja joulujuhlat kouluissa! Loukkaavat teitä. Milloinkohan sianlihan myynti kielletään kaupoissamme? Johan betoniporsaat on vaihdettu ja Haukivuoren kristilliset tunnukset peitetty muslimivieraiden takia.
Kristityt rukoilevat vapaaehtoisesti, koska rakastavat jumalaansa. Täällä ei ruoskalla ajeta ketään kirkkoon. Miksi teillä on uskonnolliset poliisit?
Heikot johtajat vaativat vahvat turvajoukot. - Tarkastelepa päivämääriä!
Mitä hölmömmät säännöt, sitä myöhemmin kirjoitetut. Pelkkää valtaapitävien alistusta. Ajattele itse. Sinä rakastat Allahia. Miksi? Tottelet orjallisesti muka hänen lakejaan ja unohdat itsesi. Sinun on kaikkeen pakko. Jopa rakkaus on teiltä kielletty järjestettyjen avioliittojen takia. Ja se rakkaudettomuus puolisoanne kohtaan edesauttaa hänen alistamistaan. Nainen on orja ja kodinkone.
Länsimainen nainen ei ikinä alistuisi siihen, että voisi lähteä kotoaan, vain, jos edes pikkupoika olisi hänen vahtinaan. Tässäkin sen näkee! Mikä rooli hänellä on? Suojelee vai valvoo? Pentu! Ei vaan alistaa naista. Ja miksi?
Niin, miksiköhän?- tuollaisen käsityksen?
Kuulostaa kuin puhuisit aivan eri aiheesta?
"The believers who show the most perfect faith are those who have the best character, and the best of you are those who are best to their wives". (Tirmidhi)
http://muslim-canada.org/womensrights.html - as3fsa
tuollaisen käsityksen? kirjoitti:
Kuulostaa kuin puhuisit aivan eri aiheesta?
"The believers who show the most perfect faith are those who have the best character, and the best of you are those who are best to their wives". (Tirmidhi)
http://muslim-canada.org/womensrights.htmlMiksi valtio ei puutu asiaan? Ihmisiä pakotetaan avioliittoihin, tekemään lapsia, palvelemaan miestä... Musliminainen on ORJA, ilman vapauksia, ilman ihmisarvoa.
- ota itse selvää
as3fsa kirjoitti:
Miksi valtio ei puutu asiaan? Ihmisiä pakotetaan avioliittoihin, tekemään lapsia, palvelemaan miestä... Musliminainen on ORJA, ilman vapauksia, ilman ihmisarvoa.
NO HUH..
olen suomalaisen miehen kanssa ollut väkivaltaisessa avioliitossa, ja nyt islamia kunnolla harjoittavan muslimin kanssa, ja voin sanoa että loppui orjuus ja määräily edelliseen avioliittoon.
eli älä puhu kun et tiedäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774