Täällä on ilmainen retrohotelli www.freewebs.com/akemjo3
hamachi on, koska yleensä hamqachilliset servut lagaa niin paljon...
sivullä näkyy mist saa hamachin ja mitkä tiedot pitää laittaa...
T: ylläpitäjä
Ilaminen retro hotelli!!
8
2219
Vastaukset
- ismolalalala
miten voi tehdä habosta pilaversioita ???
- fsjfhaufhsuc
Zelux hotel (Y)
- asdddd
Hei sinä arvoisa henkilö siellä joka haluaisit pelata habbo retroja! Tämä hotelli on erittäin huolella valmistettu kera hyvien palvelinten joten tämä on nopea eikä tule lagia esiintymään suhtikas yhtään. Täällä hotellissa valvotaan erittäin hyvin ja joka viikkoiset tapahtumat ovat saaneet muutkin mukaan näihin hienoihin tapahtumiin! Minä suosittelen sinulle ja myös muille kaiken ikäisille tätä paikkaa. Voit ostaa Swiftissä myös vip jäsenyyden joitten hinnat ovat 10e - 20e. VIP - Jäsenyyden ostamalla saat paljon uusia asioita käyttöösi muummoassa erilaisia efektejä muummoassa lentokoneella lentäminen, tyylikäs tanssi ja 150 muuta efektiä. Swiftissä voi rakentaa huoneita itse ja muokata myös itse huonepohjaa huonepohja editorilla, voit luoda upean ja tyylikkään asun itsellesi aivan ilmaiseksi. Swift hotellissa kaikki muu on ilmaista paitsi vip jäsenyydet! Muistathan suositella tätä hotellia myös kavereillesi jotta saataisiin paljon aikaan! - Swift
http://swifthotelli.com - Ylpeäretroilija
Swifthotellille ääni täältäkin! Ihan huippu mesta, huippuihmisiä ja mahtava ylläpito! <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117