Ilaminen retro hotelli!!

akemjo2

Täällä on ilmainen retrohotelli www.freewebs.com/akemjo3

hamachi on, koska yleensä hamqachilliset servut lagaa niin paljon...

sivullä näkyy mist saa hamachin ja mitkä tiedot pitää laittaa...

T: ylläpitäjä

8

2153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ismolalalala

miten voi tehdä habosta pilaversioita ???

• fsjfhaufhsuc

Zelux hotel (Y)

• asdddd

Hei sinä arvoisa henkilö siellä joka haluaisit pelata habbo retroja! Tämä hotelli on erittäin huolella valmistettu kera hyvien palvelinten joten tämä on nopea eikä tule lagia esiintymään suhtikas yhtään. Täällä hotellissa valvotaan erittäin hyvin ja joka viikkoiset tapahtumat ovat saaneet muutkin mukaan näihin hienoihin tapahtumiin! Minä suosittelen sinulle ja myös muille kaiken ikäisille tätä paikkaa. Voit ostaa Swiftissä myös vip jäsenyyden joitten hinnat ovat 10e - 20e. VIP - Jäsenyyden ostamalla saat paljon uusia asioita käyttöösi muummoassa erilaisia efektejä muummoassa lentokoneella lentäminen, tyylikäs tanssi ja 150 muuta efektiä. Swiftissä voi rakentaa huoneita itse ja muokata myös itse huonepohjaa huonepohja editorilla, voit luoda upean ja tyylikkään asun itsellesi aivan ilmaiseksi. Swift hotellissa kaikki muu on ilmaista paitsi vip jäsenyydet! Muistathan suositella tätä hotellia myös kavereillesi jotta saataisiin paljon aikaan! - Swift

http://swifthotelli.com

• Ylpeäretroilija

Swifthotellille ääni täältäkin! Ihan huippu mesta, huippuihmisiä ja mahtava ylläpito! <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe