on muuten nätti ääni, mut mun makuuni liian harras..ihan kun se veisais virsiä joka biisissä..
Kari Tapiolla
5
866
Vastaukset
- sharmoniaa
Ehkä siksi hän onkin niin suosittu suomalaisen, usein melankolisen, kansan keskuudessa. Minuunkin tuo ääni on uponnut ja vuosikaudet ja uppoaa yhä, kuin sula voi... ja olen kyllä tanssikeikalla löytänyt siitä paljon muutakin kuin hartautta..vaan makunsa kullakin
- simo
Karin ääni on kyllä niin upea minun mielestani. Siitä löytyy kyllä hartautta esim .jos olet kuunnellut täällä pohjan tähden alla jonka hän esittää Ville Valon kanssa. Koskettava esitys. Mutta olen paljon käynyt tansseissa kuuntelemassa niin ei se musiikki mitään harrasta ole eikä tule uhtään harras tunnelma, päin vastoin. Hän on taitava esiintyjä.
- wanharouwa
Minisarjassa "Hopeanuolet" lauloi Klabbi lopussa aina laulun, joka kertoi marraskuusta.
Kyllä meillä ainakin ihastuksesta ymmyrkäisinä kuunneltiin hänen ääntään ja äänenkäyttöään.
Siinä olisi moni hyväksi kehuttu artisti hönkinyt mikkiin mennen tullen mutta Klabbin ääni taipui ja jatkui kuin ei hengittää tarvitsisi ollenkaan!
On hänellä kyllä melkoisen upea ääni ja tekniikka, ei voi kuin ihmetellä ja ihastella.- Kari fani
Pitkää päivää....
- jooko6
ei ole totta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648