Jotain täältä jo löysinkin, mutta kyselenpä vielä kuitenkin..
Eli 3.8 kone ja 4-vaihteinen automaatti sen jatkeena..
Siirrettäessä vaihdevalitsin pakille tai D-asentoon, kuuluu laatikosta n. sekunnin mittainen sirinä ja sama sirinä kuuluu kun laatikko vaihtaa vaihteelta toiselle (kuunneltu ajossa pää sivuikkunasta pihalla.. :-)
Sirinää ei kuulu kun vaihtaa vapaalle tai P-asentoon.
Automaatti siis pelittää ihan hienosti, öljyt ja suodatinkin tullut vaihdettua..
Onko siis kyseessä laatikon ominaisääni, jota ei tarvitse miettiä sen enenpää?
Automaattivaihteiston solenoidi?
5
1254
Vastaukset
- tai omituispiirre
joka kuuluu Kraisun ehjästä laatikosta. Kävin aikoinani jopa Hussolla kysymässä samasta sirinästä. Nyt on kuudes 'nykykraisu' alla ja sirinä jatkuu. Kaikissa on laatikko toiminut moitteetta kun olen puolittanut huoltokirjan öljynvaihto / suodatinvaihtovälit.
- ???
??..
- Voyager 3,3
??? kirjoitti:
??..
Minulla oli voyager -97 ja samaa ihmettelin, mutta kyseessä on ominaisuus eli ei mitään hätää.
- Jaakko Husso
??? kirjoitti:
??..
Näyttäis toimivan Hiihtotiellä Vantaalla.
- T&C -99
Joo kaikenmaalaisia automaattiveihteisia on tullut ajeltua ja jenkkejä muitakin.. Siksi kai kuulostikin niin ihmeelliseltä moinen ääntely laatikosta. Mutta hyvä näin, olkoon omituispiirteenä, kunhan muuten toimii..
Kiitos siis vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693