Eli KOMUKAT jarkko ja Sauli ulos!!
Ne on semmosia perseennuolijoita ettei ole pahempaa nähtykkään!
KADI VOITTAA! KADI IS BESTEST! KADI ON AIDOIN ASUKAS! KADI ON SATAKERTAA PAREMPI KUIN PERTTU!
KOMUKAT ULOS! KADI RULES!
22
1126
Vastaukset
- tota sun profiilia
en kyllä yhtään ihmettele kantaasi.. maistuuko sullekin suuvesi jos ei viinaa ole tarjolla, ja mites se sekakäyttö, harrastatko??
Tietystinhän minä käytän alkoholipitoista suuvettä. Suuvesi puhistaa hampaat ja suun hyvin, eikä haise ja alkoholipitoinen puhistaa vieläparemmin.=) Ja kadilta oli kyllä hyvä idea ruveta juomaan sitä suuvettä, puhdistaapahan suolistonkin hyvin. Kyl mäkin saatan juoda sitä että suolisto puhdistuu, mutta pääasiassa lämpimällä teellä putsaan sen.
En käytä sekakäyttöä, mutta itse olet tainnut karata mielisairaalasta?- perusteella minä
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Tietystinhän minä käytän alkoholipitoista suuvettä. Suuvesi puhistaa hampaat ja suun hyvin, eikä haise ja alkoholipitoinen puhistaa vieläparemmin.=) Ja kadilta oli kyllä hyvä idea ruveta juomaan sitä suuvettä, puhdistaapahan suolistonkin hyvin. Kyl mäkin saatan juoda sitä että suolisto puhdistuu, mutta pääasiassa lämpimällä teellä putsaan sen.
En käytä sekakäyttöä, mutta itse olet tainnut karata mielisairaalasta?olen karannut mielisairaalasta?? luettelin vain asioita joita Kadi on tehnyt..
perusteella minä kirjoitti:
olen karannut mielisairaalasta?? luettelin vain asioita joita Kadi on tehnyt..
Koska sä KOMUKKA kokoajan tuot esille tota mun profiiliasi ja sä vaikutat muutenkin idiootilta.
- oli kasattu
ja käsitelty monesta eri osiosta, sai siitä sitten kuvan, että Kadi vain juo ja juo suuvesiä!
Jotka eivät osaa yhdistellä osioita, saavat väärän kuvan sitten asioiden kulusta!
"Juutubessa" voidaan yhdistellä mitä vain, jos osaa! - mutta erehdyit
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Koska sä KOMUKKA kokoajan tuot esille tota mun profiiliasi ja sä vaikutat muutenkin idiootilta.
henkilöstä!
Se olen minä, joka haukun sun gaygalleria-sivua!
ps. En ole komukka (vaikka niin haluaisit)! mutta erehdyit kirjoitti:
henkilöstä!
Se olen minä, joka haukun sun gaygalleria-sivua!
ps. En ole komukka (vaikka niin haluaisit)!Tiedän tarkalleen kuka sä oot, ja sä oot se sama peelo mikä yrittää trollittaa kokoajan kun sä olet kateellinen minun hyvälle ulkonäölle ja minun viisaudelleni. Ja hienoa, olet tosi "hyvä" yrittämään saada mun sähköposti osoitteita että saisit spämmätä kaikenmaailman mainoksia sinne. Noh, eipä minulta oikeeta sähkisosoitetta tule saamaan kuin varmat ihmiset, ja mä olen nytten kyllästynyt sun samaan virrensoittoon kun et keksi edes uusia juttuja, vaan tommosia henkilökohtaisuuksiin meneviin herjoihin. Suosittelen sinua pitämään varasi herjaustesi suhteen ettet mene liian pitkälle. Mutta anyways mä pystyn sun viestit tunnistamaan...
Ja viimeisenä eikä vähäisempänä mä oon päättänyt pistää sinut mustalle listalle joten en vastaa enää sinun viesteihin. Keksi uusia juttuja tai painu koloon.
- on tippuu
Sauli on muiden perseennuolija ja homppelipoika, joka ei voita. Ihme olisi, jos voittaisi.
- käkättää
profiilissas lukee että äänestäkää vain perussuolaisia...hmmmm...sitten vielä yrität manipuloida kaikki heikot äänestämään kadia.?!
mikähän sä oot naisias.Jos kattoisisit silmilläsi etkä persreijälläsi niin näkisisit että siinä lukee selkeästi Perussuomalaiset! DILLE!
Ja mä ny en tajua mitä sä ny meinaat? Miten niin mä yritän manipuloida kaikkia heikkoja äänestämään Kadia? Kadihan on vahva,fiksu ja aidoin kilpailija mitä tuolla BB-talossa on. Ja Sauli on taas ihqu teiniraksupoksu tyttöjen feivöritti kun se on sellainen homppelipoika minkä pöksyihin ne luulee pääsevänsä.
- että sinä kehtaakin
olla tuollainen lesbian, yäks.
Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.
WE LOVE LESBIANS!!- sekasin.....
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.
WE LOVE LESBIANS!!µµµ
- jos lesbot
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.
WE LOVE LESBIANS!!ovat herrarotua, nii sä kuulut jonkin koirarodun edustajiin (esim. suolenajokoiriin)!
sekasin..... kirjoitti:
µµµ
NIIN MUTTA en niin pahasti kuin sinä. Minä olen valaistunut. Valaistunut lesbouden täydellisyydestä ja jumaluudesta.
- ViruValgee
Kadi on aidoin.. real thing. Kadi ei peittele heikkouksiaan, eikä nuoleskele katsojien häränsilmää. Kadi voittoon!
- toohottto
Kadi? Aito? missä maailmassa sä elät jossai teletappi - wonderlandissä! Kadi yhtä aito kuin Laihialta ostettu sormus! Voin kertoo että sä ja sun kadis ei tuu pärjäämään jarkolle ja tuskin ees saulille eli taksilla kotiin
- dgggfg
Ihmettelen mikä siinä aitoudessa on niin ihailtavaa. Jos joku henkilö olisi vaikka vittumainen paskanpuhuja ja varasteleva piereskelijä, niin minusta olisi parempi jos hän peittelisi niitä ominaisuuksiaan minun kotonani.
Aitous ei saa olla tekosyy sille että on huono ihminen! (ottamatta Kadi-asiaan kantaa, mutta näin yleisesti. Kadi on mielestämni ihan jees) dgggfg kirjoitti:
Ihmettelen mikä siinä aitoudessa on niin ihailtavaa. Jos joku henkilö olisi vaikka vittumainen paskanpuhuja ja varasteleva piereskelijä, niin minusta olisi parempi jos hän peittelisi niitä ominaisuuksiaan minun kotonani.
Aitous ei saa olla tekosyy sille että on huono ihminen! (ottamatta Kadi-asiaan kantaa, mutta näin yleisesti. Kadi on mielestämni ihan jees)Näinpä, eihän se aitous tietenkään ole pääsyy, mutta onhan se plussaa. Tärkeintä on että on viihdyttävä ihminen ja Kadi on niistä asukkaista viihdyttävin aitouden lisäksi.
Jarkko ja Sauli ovat kaikkein ärsyttävimmät ja pelaavat vain omaan pussiin, niissä ei ole aitoutta eikä myöskään viihdearvoa. Eli ne ovat ihan turhia. Farbodikin on paljon parempi kuin he yhteensä.
- minttusekäville
Mikä ihme on komukka?
Noh, kysy isiltä ja äidiltä, ne osaavat vastata siihen. :) eikai tollaiset nappulat ymmärrä maailmanmenosta ja politiikasta mitään.
- sillä tarkoteta
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Noh, kysy isiltä ja äidiltä, ne osaavat vastata siihen. :) eikai tollaiset nappulat ymmärrä maailmanmenosta ja politiikasta mitään.
tollaista keskisuomalaista jyväjemmaria, jolla on gaygalleriasivu?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664