KOMUKAT ULOS! KADI RULES!

Eli KOMUKAT jarkko ja Sauli ulos!!

Ne on semmosia perseennuolijoita ettei ole pahempaa nähtykkään!

KADI VOITTAA! KADI IS BESTEST! KADI ON AIDOIN ASUKAS! KADI ON SATAKERTAA PAREMPI KUIN PERTTU!

22

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota sun profiilia

en kyllä yhtään ihmettele kantaasi.. maistuuko sullekin suuvesi jos ei viinaa ole tarjolla, ja mites se sekakäyttö, harrastatko??

• Tietystinhän minä käytän alkoholipitoista suuvettä. Suuvesi puhistaa hampaat ja suun hyvin, eikä haise ja alkoholipitoinen puhistaa vieläparemmin.=) Ja kadilta oli kyllä hyvä idea ruveta juomaan sitä suuvettä, puhdistaapahan suolistonkin hyvin. Kyl mäkin saatan juoda sitä että suolisto puhdistuu, mutta pääasiassa lämpimällä teellä putsaan sen.
        En käytä sekakäyttöä, mutta itse olet tainnut karata mielisairaalasta?

• perusteella minä
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

Tietystinhän minä käytän alkoholipitoista suuvettä. Suuvesi puhistaa hampaat ja suun hyvin, eikä haise ja alkoholipitoinen puhistaa vieläparemmin.=) Ja kadilta oli kyllä hyvä idea ruveta juomaan sitä suuvettä, puhdistaapahan suolistonkin hyvin. Kyl mäkin saatan juoda sitä että suolisto puhdistuu, mutta pääasiassa lämpimällä teellä putsaan sen.
        En käytä sekakäyttöä, mutta itse olet tainnut karata mielisairaalasta?

olen karannut mielisairaalasta?? luettelin vain asioita joita Kadi on tehnyt..

• perusteella minä kirjoitti:

olen karannut mielisairaalasta?? luettelin vain asioita joita Kadi on tehnyt..

Koska sä KOMUKKA kokoajan tuot esille tota mun profiiliasi ja sä vaikutat muutenkin idiootilta.

• oli kasattu

ja käsitelty monesta eri osiosta, sai siitä sitten kuvan, että Kadi vain juo ja juo suuvesiä!

Jotka eivät osaa yhdistellä osioita, saavat väärän kuvan sitten asioiden kulusta!

"Juutubessa" voidaan yhdistellä mitä vain, jos osaa!

• mutta erehdyit

Koska sä KOMUKKA kokoajan tuot esille tota mun profiiliasi ja sä vaikutat muutenkin idiootilta.

henkilöstä!

Se olen minä, joka haukun sun gaygalleria-sivua!

ps. En ole komukka (vaikka niin haluaisit)!

• mutta erehdyit kirjoitti:

henkilöstä!

Se olen minä, joka haukun sun gaygalleria-sivua!

ps. En ole komukka (vaikka niin haluaisit)!

Tiedän tarkalleen kuka sä oot, ja sä oot se sama peelo mikä yrittää trollittaa kokoajan kun sä olet kateellinen minun hyvälle ulkonäölle ja minun viisaudelleni. Ja hienoa, olet tosi "hyvä" yrittämään saada mun sähköposti osoitteita että saisit spämmätä kaikenmaailman mainoksia sinne. Noh, eipä minulta oikeeta sähkisosoitetta tule saamaan kuin varmat ihmiset, ja mä olen nytten kyllästynyt sun samaan virrensoittoon kun et keksi edes uusia juttuja, vaan tommosia henkilökohtaisuuksiin meneviin herjoihin. Suosittelen sinua pitämään varasi herjaustesi suhteen ettet mene liian pitkälle. Mutta anyways mä pystyn sun viestit tunnistamaan...

Ja viimeisenä eikä vähäisempänä mä oon päättänyt pistää sinut mustalle listalle joten en vastaa enää sinun viesteihin. Keksi uusia juttuja tai painu koloon.

• on tippuu

Sauli on muiden perseennuolija ja homppelipoika, joka ei voita. Ihme olisi, jos voittaisi.

• käkättää

profiilissas lukee että äänestäkää vain perussuolaisia...hmmmm...sitten vielä yrität manipuloida kaikki heikot äänestämään kadia.?!
      mikähän sä oot naisias.

• Jos kattoisisit silmilläsi etkä persreijälläsi niin näkisisit että siinä lukee selkeästi Perussuomalaiset! DILLE!

Ja mä ny en tajua mitä sä ny meinaat? Miten niin mä yritän manipuloida kaikkia heikkoja äänestämään Kadia? Kadihan on vahva,fiksu ja aidoin kilpailija mitä tuolla BB-talossa on. Ja Sauli on taas ihqu teiniraksupoksu tyttöjen feivöritti kun se on sellainen homppelipoika minkä pöksyihin ne luulee pääsevänsä.

• että sinä kehtaakin

olla tuollainen lesbian, yäks.

• Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.

WE LOVE LESBIANS!!

• sekasin.....

Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.

WE LOVE LESBIANS!!

µµµ

• jos lesbot

Koska a.)He ovat keskimäärin nopeampia kuin heterot. B.)He ovat keskimäärin vahvempia kuin hetero naiset. C.)He ovat viisaampia kuin heteronaiset. D.)He ovat keskimäärin kauniimpia kuin heteronaiset...Jne.. on minulla monia muitakin todisteita lesbojen ylivoimasuudesta.

WE LOVE LESBIANS!!

ovat herrarotua, nii sä kuulut jonkin koirarodun edustajiin (esim. suolenajokoiriin)!

• sekasin..... kirjoitti:

µµµ

NIIN MUTTA en niin pahasti kuin sinä. Minä olen valaistunut. Valaistunut lesbouden täydellisyydestä ja jumaluudesta.

• ViruValgee

Kadi on aidoin.. real thing. Kadi ei peittele heikkouksiaan, eikä nuoleskele katsojien häränsilmää. Kadi voittoon!

• toohottto

Kadi? Aito? missä maailmassa sä elät jossai teletappi - wonderlandissä! Kadi yhtä aito kuin Laihialta ostettu sormus! Voin kertoo että sä ja sun kadis ei tuu pärjäämään jarkolle ja tuskin ees saulille eli taksilla kotiin

• dgggfg

Ihmettelen mikä siinä aitoudessa on niin ihailtavaa. Jos joku henkilö olisi vaikka vittumainen paskanpuhuja ja varasteleva piereskelijä, niin minusta olisi parempi jos hän peittelisi niitä ominaisuuksiaan minun kotonani.

Aitous ei saa olla tekosyy sille että on huono ihminen! (ottamatta Kadi-asiaan kantaa, mutta näin yleisesti. Kadi on mielestämni ihan jees)

• dgggfg kirjoitti:

Ihmettelen mikä siinä aitoudessa on niin ihailtavaa. Jos joku henkilö olisi vaikka vittumainen paskanpuhuja ja varasteleva piereskelijä, niin minusta olisi parempi jos hän peittelisi niitä ominaisuuksiaan minun kotonani.

Aitous ei saa olla tekosyy sille että on huono ihminen! (ottamatta Kadi-asiaan kantaa, mutta näin yleisesti. Kadi on mielestämni ihan jees)

Näinpä, eihän se aitous tietenkään ole pääsyy, mutta onhan se plussaa. Tärkeintä on että on viihdyttävä ihminen ja Kadi on niistä asukkaista viihdyttävin aitouden lisäksi.

Jarkko ja Sauli ovat kaikkein ärsyttävimmät ja pelaavat vain omaan pussiin, niissä ei ole aitoutta eikä myöskään viihdearvoa. Eli ne ovat ihan turhia. Farbodikin on paljon parempi kuin he yhteensä.

• minttusekäville

Mikä ihme on komukka?

• Noh, kysy isiltä ja äidiltä, ne osaavat vastata siihen. :) eikai tollaiset nappulat ymmärrä maailmanmenosta ja politiikasta mitään.

• sillä tarkoteta

Noh, kysy isiltä ja äidiltä, ne osaavat vastata siihen. :) eikai tollaiset nappulat ymmärrä maailmanmenosta ja politiikasta mitään.

tollaista keskisuomalaista jyväjemmaria, jolla on gaygalleriasivu?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe