club one lehti

moukka12

On varmaan tallinksilja kaikissa säästötoimenpiteissään lopettaneet tuon entisen merellä lehden eli nykyisen club one lehden kanta-asiakkaille. Ei ole meinaan lokakuun lehteä vielä tullut. NO onhan tätä kuukautta vielä yksi päivä jäljellä.

33

2202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meneekö yöunet?

Tommosest ny porat tääl, soit tallinkil ja poraa sin, et asiakas on oikees ja haluut lehtes.

• N:)

Missä sanotaan, että seuraava club one-lehti olisi pitäny ilmestyä lokakuussa? Viimeksi ilmestyneessä lehdessä oli tarjoukset elo-lokakuu, ja seuraavassa marras-tammikuu. Jotenka lehti ei suinkaan ole vielä myöhässä:)

• moukka12

Club one lehdessä ilmoitetaan aina milloin seuraava lehti tulee. Nytkin lehden alkusivuilla lukee että seuraava lehti ilmestyy lokakuussa. Se lukee siinä samassa kohdassa missä ilmoitetaan painopaikka, päätoimittaja ym. Melko pienellä tekstillä.

• lipare muutenkin
        moukka12 kirjoitti:

Club one lehdessä ilmoitetaan aina milloin seuraava lehti tulee. Nytkin lehden alkusivuilla lukee että seuraava lehti ilmestyy lokakuussa. Se lukee siinä samassa kohdassa missä ilmoitetaan painopaikka, päätoimittaja ym. Melko pienellä tekstillä.

Onko sillä nyt merkitystä?
        Tallinkin mainoslipareeksi, Tallinna-mainoksineen, muuttunut koko läpyskä.
        Ketä helvettiä nyt koko Tallinna enää kiinnostaa muutenkaan - siellä on suomalaiset jo juosseet 15 vuotta ja hintataso on jo Helsingin luokkaa.

Että sori vaan, ovat Entin poppoo koplineen hiukka myöhässä. Juna meni jo!

• se ehtii vielä
        moukka12 kirjoitti:

lokakuussa jos sen pitää tulla.
        tarjoukset kun edellisessä lehdessä marraskuulle asti. ja seuraavassa lehdessä on joulukuun tarjoukset.
        netissä ainakin kyseinen lehti jo on, eli tuskin menee kauan kun se tulee postissa.
        http://www.digipaper.fi/silja/5214/

• Matkustavainen

Ja sieltä se lehdykkä luukusta luiskahti.

• moukka12

juu tänään tipahti lehti meikäläisellekin. Kuten eilen kirjoitin oli kuukautta jäljellä vielä yksi päivä.

• jos yhtä lehtee odotellaan
        moukka12 kirjoitti:

juu tänään tipahti lehti meikäläisellekin. Kuten eilen kirjoitin oli kuukautta jäljellä vielä yksi päivä.

Jipii...ja maailma on taad pelastettu! Suomipölhöjen raamattu kolahti luukusta!

• Deipyle
        jos yhtä lehtee odotellaan kirjoitti:

Jipii...ja maailma on taad pelastettu! Suomipölhöjen raamattu kolahti luukusta!

laittaahan se pohtimaan taas seuraavan risteilyn ajankohtaa. Jos risteily on pelkkä bailausta mennen tullen, niin ei kai etukäteistiedoilla mitään väliä ole, sen kun varaa silloin kun tahtoo ja huolehtii että henk.koht. promilleluku pysyy korkealla koko matkan.

Mukava lukea mitä Tukholmalla(Tallinnalla) on tarjottavana joulunalusaikaan; pääsisikin joskus markkinoille Skanssenille..

Lehdessä luki myös (sen lisäksi että Loyalty House Oy:n tekemän Kanta-asiakasbarometrin mukaan Club One on matkailualan paras kanta-asiakasohjelma:))), että järjestelmämuutokset on nyt tehty ja ongelmat korjattu. Kuullostellaan nyt sitten pitääkö paikkansa..

• Ville-Viikinki
        Deipyle kirjoitti:

laittaahan se pohtimaan taas seuraavan risteilyn ajankohtaa. Jos risteily on pelkkä bailausta mennen tullen, niin ei kai etukäteistiedoilla mitään väliä ole, sen kun varaa silloin kun tahtoo ja huolehtii että henk.koht. promilleluku pysyy korkealla koko matkan.

Mukava lukea mitä Tukholmalla(Tallinnalla) on tarjottavana joulunalusaikaan; pääsisikin joskus markkinoille Skanssenille..

Lehdessä luki myös (sen lisäksi että Loyalty House Oy:n tekemän Kanta-asiakasbarometrin mukaan Club One on matkailualan paras kanta-asiakasohjelma:))), että järjestelmämuutokset on nyt tehty ja ongelmat korjattu. Kuullostellaan nyt sitten pitääkö paikkansa..

pitää sitten heti lähteä Tallinkin risteilylle, jos kerran on kaikki ongelmat korjattu... Vai että vielä paras kanta-asiakasohjelma... tosiaankin :) Omasta mielestään ovat varmaan parhaita kaikessa, jatkuvasti laskevat matkustajamäärät ja osakekurssin kehitys kertovat kuitenkin ihan muuta.
        Maksaako muuten Tallinkki tästä sulle jotakin, kun viitsit aina kehua sitä täällä niin auliisti?

• ,että
        Ville-Viikinki kirjoitti:

pitää sitten heti lähteä Tallinkin risteilylle, jos kerran on kaikki ongelmat korjattu... Vai että vielä paras kanta-asiakasohjelma... tosiaankin :) Omasta mielestään ovat varmaan parhaita kaikessa, jatkuvasti laskevat matkustajamäärät ja osakekurssin kehitys kertovat kuitenkin ihan muuta.
        Maksaako muuten Tallinkki tästä sulle jotakin, kun viitsit aina kehua sitä täällä niin auliisti?

Viking Linen ammeet eivät muutu yhtään paremmiksi, vaikka kuinka mollaisit Tallinkia, tai Tallink Siljaa täällä.

Tallink Gruppin tuloskin kertoo jotain. Mutta ethän sinä tuttu paskanjauhaja mitään faktoista ole kiinnostunut, kunhan jauhat pää punaisena Tallinkin vastaista mantraasi mutun kera.

Kanta-asiakasohjelmista voi olla montaa mieltä. Yksi asia on kuitenkin varman. On täysin sama onko lompakossa punaista korttia. Sen hyöty on puhdas nolla. Siitä voit myös vängätä vastaan hamaan tulevaisuuteen, ei se siitä kuitenkaan muuksi muutu.

Ai niin... olihan se salainen lista, jonka ylläpitäjä lähettää salaperäisesti c-luokan ilmaislipukkeita aina kerran kymmenessä vuodessa... uuuuu...

• tutin suusta!
        ,että kirjoitti:

Viking Linen ammeet eivät muutu yhtään paremmiksi, vaikka kuinka mollaisit Tallinkia, tai Tallink Siljaa täällä.

Tallink Gruppin tuloskin kertoo jotain. Mutta ethän sinä tuttu paskanjauhaja mitään faktoista ole kiinnostunut, kunhan jauhat pää punaisena Tallinkin vastaista mantraasi mutun kera.

Kanta-asiakasohjelmista voi olla montaa mieltä. Yksi asia on kuitenkin varman. On täysin sama onko lompakossa punaista korttia. Sen hyöty on puhdas nolla. Siitä voit myös vängätä vastaan hamaan tulevaisuuteen, ei se siitä kuitenkaan muuksi muutu.

Ai niin... olihan se salainen lista, jonka ylläpitäjä lähettää salaperäisesti c-luokan ilmaislipukkeita aina kerran kymmenessä vuodessa... uuuuu...

Pistäkää nyt joku jo se takasin paikalleen, ei kukaan jaksa tuollaista rääkynää kuulustella.

...kun ei edes asioista mitään tiedä, eikä niistä osaa ottaa edes selvää.

• kortillinen
        ,että kirjoitti:

"On täysin sama onko lompakossa punaista korttia. Sen hyöty on puhdas nolla."

Ei muuten pidä paikkaansa. Varailin kesällä viikkarilta pakettimatkaa (siis matkustajat, auto, yöpymisiä), ja naputtelin sitten punaisen korttini kanta-asiakasnumeron varauksen jatkoksi. Hyöty oli varovaisesti muistellen 50 euron luokkaa. Tosiaankin, en saanut yhtään pistettä siitäkään reissusta, jollaisia tarpeeksi kerättyäni saisin ilmaisreissun, jos niitä sattuu olemaan koskaan vapaana. Hyöty ropsahti lompsaan jo ennen laskun maksamista. Vieläkö olet sitä mieltä, ettei kerrassaan mitään hyötyä?

Ps. minulla on se nykyään tylsän harmaa korttikin ja ilmaisreissuja tienattuna - tiedän siis aikuisten oikeesti molemmista jotain.

• että punaisen
        kortillinen kirjoitti:

"On täysin sama onko lompakossa punaista korttia. Sen hyöty on puhdas nolla."

Ei muuten pidä paikkaansa. Varailin kesällä viikkarilta pakettimatkaa (siis matkustajat, auto, yöpymisiä), ja naputtelin sitten punaisen korttini kanta-asiakasnumeron varauksen jatkoksi. Hyöty oli varovaisesti muistellen 50 euron luokkaa. Tosiaankin, en saanut yhtään pistettä siitäkään reissusta, jollaisia tarpeeksi kerättyäni saisin ilmaisreissun, jos niitä sattuu olemaan koskaan vapaana. Hyöty ropsahti lompsaan jo ennen laskun maksamista. Vieläkö olet sitä mieltä, ettei kerrassaan mitään hyötyä?

Ps. minulla on se nykyään tylsän harmaa korttikin ja ilmaisreissuja tienattuna - tiedän siis aikuisten oikeesti molemmista jotain.

kortin valitsit nyt, ei palkita mitenkään, ei edes pistein. Jos minä nyt valitsisin Vikingin vaikka yhdeksi risteilyksi, saisin samat edut kuin sinäkin. Kanta-asiakkaat eivät merkitse Vikingille mitään.

• ´palkintosi`
        että punaisen kirjoitti:

kortin valitsit nyt, ei palkita mitenkään, ei edes pistein. Jos minä nyt valitsisin Vikingin vaikka yhdeksi risteilyksi, saisin samat edut kuin sinäkin. Kanta-asiakkaat eivät merkitse Vikingille mitään.

ensinnäkin maksavat, palkintojenko vuoksi maksat vähän extrahintaa saadaksesi ne.
        Laske piruttas tosiaan mitä se palkintosi sulle maksaa.

Kannattaisi ajatella järjellä, jos sinulle on joskus sellaista ylellisyyttä suotu.

terveisin: Erittäin tyytyväinen ja paljon säästänyt viking-club jäsen.

Ps. säästän hinnoissa mieluummin, kuin ostan pisteitä kovalla hinnalla.

• sitä, että
        ´palkintosi` kirjoitti:

ensinnäkin maksavat, palkintojenko vuoksi maksat vähän extrahintaa saadaksesi ne.

Kannattaisi ajatella järjellä, jos sinulle on joskus sellaista ylellisyyttä suotu.

vaikka risteilisit Vikingillä 20v. joka viikonloppu tai vaikka joka toinen päivä ja käyttäisit matkalla 5000 euroa/risteily, ja minä liittyisin varatessani elämäni ainoaa Viking-matkaa VikingClubiin, saisin heti käyttööni ihan samat edut kuin sinäkin, Vikingin kanta-asiakas. Asiakasuskollisuus on Viking Linelle yhdentekevää.

Ps. en minäkään clubonelaisena risteilyistäni koskaan listahintaa maksa

• sinunlaisia
        ´palkintosi` kirjoitti:

typeryksiä olla? Esitätkö tyhmää, vai mikä on?

Kerro mitä ihmeen extrahintaa? Eipä ole paljoa risteilyhinnoilla eroa nykypäivänä. Ja tuskin kukaan ikinä maksaa listahintaa.

Oletko niin idiootti, että et ymmärrä sitä tosiasiaa, että Viking Lineltä ei saa niitä "palkintoja". On aivan sama kuinka paljon kulutat, mitään et saa.

Tajuatko järjen jättiläinen tämän?

Ihan aikuisten oikeasti minä tiedän, että sinä et säästä rotan paskaakaan, ellet oikeasti elä köyhyysrajan alapuolella. Sen sijaan esimerkiksi itse paljon laivamatkailua "harrastavana" tiedän, että vuodessa kertyy satojen eurojen matkoja ihan siinä matkustelun sivussa.

Pänniikö tämä tosiasia jotenkin, että käännetään asia niin, että ne maksavat jotain? Tajuatko, että ei minua kiinnosta matkustaa Viking Linen ahtailla kiuluilla? Eikö mene jakeluun? Minä ja perheeni haluamme tasoa. Viking Lineltä en sitä saa. Kaiken lisäksi punaisen klubin arvo on tasan nolla. Paitsi sunulle, joka lasken senttejä.

Ajattele itse ja myönnä tosiasia, typerys!

• jotakin ongelmaa
        sinunlaisia kirjoitti:

typeryksiä olla? Esitätkö tyhmää, vai mikä on?

Kerro mitä ihmeen extrahintaa? Eipä ole paljoa risteilyhinnoilla eroa nykypäivänä. Ja tuskin kukaan ikinä maksaa listahintaa.

Oletko niin idiootti, että et ymmärrä sitä tosiasiaa, että Viking Lineltä ei saa niitä "palkintoja". On aivan sama kuinka paljon kulutat, mitään et saa.

Tajuatko järjen jättiläinen tämän?

Ihan aikuisten oikeasti minä tiedän, että sinä et säästä rotan paskaakaan, ellet oikeasti elä köyhyysrajan alapuolella. Sen sijaan esimerkiksi itse paljon laivamatkailua "harrastavana" tiedän, että vuodessa kertyy satojen eurojen matkoja ihan siinä matkustelun sivussa.

Pänniikö tämä tosiasia jotenkin, että käännetään asia niin, että ne maksavat jotain? Tajuatko, että ei minua kiinnosta matkustaa Viking Linen ahtailla kiuluilla? Eikö mene jakeluun? Minä ja perheeni haluamme tasoa. Viking Lineltä en sitä saa. Kaiken lisäksi punaisen klubin arvo on tasan nolla. Paitsi sunulle, joka lasken senttejä.

Ajattele itse ja myönnä tosiasia, typerys!

tuntuu olevan, kun sinulle kertoo miten asia on, höyryät täyttä häkää ymmärtämättä mistään mitään saati että ottaisit itse asioista selvää.

Ymmärräiö edes seuraavaa, viking-clubista saat hyvät edut sitoutumatta mihinkään pistesysteemiin.
        Saat nuo edut ilman pakkomatkustusta varustamolla.
        Voit valita vapaasti, voit matkustaa koska haluat, vaikka olisit käyttämättä varustamon palveluita 2 vuotta ovat kaikki edut heti taas käytössä.

Kysymys: saatko noita pisteitäsi, jollet käytä tallinkin palveluita?

Mietitkö millaisen kuvan annat itsestäsi tuolla vailla käytöstapoja olevalla tyylilläsi.
        Lienet aika nuori kakara, kun et ole niitä vielä oppinut.
        Mutta otahan asioista itse selvää jos sinusta on siihen?

• tuota lapsellista kädenvään...
        jotakin ongelmaa kirjoitti:

tuntuu olevan, kun sinulle kertoo miten asia on, höyryät täyttä häkää ymmärtämättä mistään mitään saati että ottaisit itse asioista selvää.

Ymmärräiö edes seuraavaa, viking-clubista saat hyvät edut sitoutumatta mihinkään pistesysteemiin.
        Voit valita vapaasti, voit matkustaa koska haluat, vaikka olisit käyttämättä varustamon palveluita 2 vuotta ovat kaikki edut heti taas käytössä.

Mietitkö millaisen kuvan annat itsestäsi tuolla vailla käytöstapoja olevalla tyylilläsi.

Ihan sama mihin päätyy, kukin tehköön oman valintansa. Minä useimmiten Siljaan, ja en keräämään pisteitä vaan risteilemään ja nauttimaan niinkuin haluan. Pisteet ja mahdolliset bonukset sivutuote. Ihan kiva extra muttei tavoite. Ja joskus sitten taas Viikkarille kun sopii paremmin suunnitelmiin. Tehdään kukin miten halutaan, mitä siitä väittelemään. Odotuksen reissusta kullakin.

• tuo..
        jotakin ongelmaa kirjoitti:

äskeinen höyryäjä, jatkan nyt vääntöä kuitenkin..

Miten nuo Viking-clubin jutut voidaan ajatella eduiksi kun ne ovat kaikkien ulottuvilla? Eihän sulla ole muihin Viking-asiakkaisiin nähden mitään "etuja" kun ei niiden eteen tarvitse tehdä mitään.

Jos astut samaan Tallinkin laivaan kun minä, olen kantislaisena todennäköisesti saanut risteilyn halvemmalla, laivalla voin korttia näyttämällä hyödyntää kantistarjoukset ravintoloissa ja kaupoissa, sinä et niitä etuja saa. Samalla kerään niitä pisteitä joita voin taas seuraavaa risteilyä varatessani käyttää.

Mutta jos minä risteilen samalla Vikingin laivalla, olen kanssasi heti samalla viivalla. Ei sinulla silloin mitään etua minuun nähden ole.

Ymmärrätkö nyt mitä ajan takaa?

• ...erittäin ....
        tuo.. kirjoitti:

äskeinen höyryäjä, jatkan nyt vääntöä kuitenkin..

Miten nuo Viking-clubin jutut voidaan ajatella eduiksi kun ne ovat kaikkien ulottuvilla? Eihän sulla ole muihin Viking-asiakkaisiin nähden mitään "etuja" kun ei niiden eteen tarvitse tehdä mitään.

Jos astut samaan Tallinkin laivaan kun minä, olen kantislaisena todennäköisesti saanut risteilyn halvemmalla, laivalla voin korttia näyttämällä hyödyntää kantistarjoukset ravintoloissa ja kaupoissa, sinä et niitä etuja saa. Samalla kerään niitä pisteitä joita voin taas seuraavaa risteilyä varatessani käyttää.

Mutta jos minä risteilen samalla Vikingin laivalla, olen kanssasi heti samalla viivalla. Ei sinulla silloin mitään etua minuun nähden ole.

Ymmärrätkö nyt mitä ajan takaa?

Maksat turhasta, et vain myönnä sitä itsellesi

Kyllä se on tasan tarkkaan laskettu varustamossa niiden pisteiden kate, ostat helposti enemmän, saahan siitä pisteitä

Ei tallink ilmaiseksi niitä pisteitä jaa eikä tappiokseen, ajattelepa asiaa myös tältä kannalta!

• tietenkään,
        ...erittäin .... kirjoitti:

Maksat turhasta, et vain myönnä sitä itsellesi

Kyllä se on tasan tarkkaan laskettu varustamossa niiden pisteiden kate, ostat helposti enemmän, saahan siitä pisteitä

Ei tallink ilmaiseksi niitä pisteitä jaa eikä tappiokseen, ajattelepa asiaa myös tältä kannalta!

ei ole olemassa ilmaisia lounaita.. Ja tuskin nyt omia kertyviä pisteitäni suoranaisesti itse maksan, voinhan risteillä eväiden kera ostamatta yhtikäs mitään..

Mutta clubonelaisena saan kuitenkin etuja, jotka ovat vain kortinhaltijoille, kun taas Vikingillä nämä edut saavat kaikki. Eihän ne silloin oikeastaan mitään etuja ole, vaan koko klubi-ajatus muuttuu pelleilyksi, ja risteilyn varaaminen muistuttaa Valittujen Palojen tarjouskampanjaa.

• kortillinen
        että punaisen kirjoitti:

Oliko lukutaito hukassa vai unohtuiko asia ennen lähetä-nappia? Minä vastasin sille, joka sanoi, että hyöty punaisesta kortista on puhdas nolla. Osoitin, että eipäs olekaan, vaan tuollakin esimerkillä tienasin selkeitä euroja. Siis hyötyä oli enemmän kuin nollan edestä, ei ole vaikeaa, eihän?

En yrittänytkään verrata, onko punainen vai tylsänharmaa kortti kanta-asiakaskorttina parempi. Eikä minun tarvitse saada jotain ihme erikoisetuja, joita saa vain, jos on ollut kanta-asiakkaana tietyn ajan, joita sinä peräät, kun sanot, että "saisin samat edut kuin sinäkin". (Veikkaan muuten, että tylsänharmaan kortin haltijana en todennäköisesti kanta-asiakkuusiässä häviä monellekaan täällä kirjoittelevalle...) Ei minua haittaa, vaikka jokaiikka saisi samat edut, jos vaivautuvat liittymään kanta-asiakkaiksi. Minä (ja jokainen punaisen kortin haltija) saisi mainitsemastani paketista heti euromääräisen edun verrattuna listahintaan. Vielä kerran, etua punaisesta kortista on enemmän kuin nollan verran.

Kanta-asiakkaat siis merkitsevät viikkarille - ehkä enemmän kuin siljalle, koska viikkarin ei ole tarvinnut ruveta karsimaan kanta-asiakkaille aiemmin annettuja etuja tuottavuuden nimissä, kuten silja on viime aikoina tehnyt. Jännityksellä odottaa joka kanta-asiakaslehden tuloa, mitähän etuja nyt on palvelun parantamisen nimissä poistettu! Ai niin, aloittajan aiheeseen liittyen, kun asuu riittävän isossa kaupungissa eli ei perähikiällä, niin saapui se lehdykäinen minullekin - tänään.

• ´saavat kaikki`
        tietenkään, kirjoitti:

ei ole olemassa ilmaisia lounaita.. Ja tuskin nyt omia kertyviä pisteitäni suoranaisesti itse maksan, voinhan risteillä eväiden kera ostamatta yhtikäs mitään..

Mutta clubonelaisena saan kuitenkin etuja, jotka ovat vain kortinhaltijoille, kun taas Vikingillä nämä edut saavat kaikki. Eihän ne silloin oikeastaan mitään etuja ole, vaan koko klubi-ajatus muuttuu pelleilyksi, ja risteilyn varaaminen muistuttaa Valittujen Palojen tarjouskampanjaa.

jätit hieman vajaaksi, tietämättömyyttäsi?

Kuka muuten sitten ne pisteesi maksaa, kun et joudu lainkaan käyttämään omaa rahaa tallinkilla.

Ja tarkasta ja korjaa tekstiäsi muutenkin, siinä on monia virheellisyyksiä muutenkin, tietämättömyyttäsi, oletan.

• käydä Vikingin
        ´saavat kaikki` kirjoitti:

jätit hieman vajaaksi, tietämättömyyttäsi?

Kuka muuten sitten ne pisteesi maksaa, kun et joudu lainkaan käyttämään omaa rahaa tallinkilla.

Ja tarkasta ja korjaa tekstiäsi muutenkin, siinä on monia virheellisyyksiä muutenkin, tietämättömyyttäsi, oletan.

sivuilla tarkistamassa mitä hyötyä Vikingclubin kortista oikein on. Ja anteeksi nyt vaan kaikki Viikkarin ystävät, mutta (aikuisten) oikeesti vastaus kyllä vähän naurattaa..

Siis suora lainaus "Usein kysyttyä" palstalta,kysyttiin siis mitä hyötyä on klubikortista.

Vastaus kuuluu:"Klubikortti muistuttaa asiakasnumerosta, jota tarvitset varausta tehdessäsi. Klubikortilla todistat olevasi VikingClubin jäsen lippuja lunastaessasi ja lähtöselvityksessä. Tarvitset klubikorttia myös käyttäessäsi etuja laivalla ja maissa, esitä korttisi ostotapahtuman yhteydessä."

Eli pitäkää viikkarilaiset kortti ihmeessä esillä kun matkaa varaatte, muistatte asiakasnumeron. Ja lähtöselvityksessä todistatte että olette klubin jäseniä.. Mitäkö etua siitä on? No ei siinä vaiheessa yhtikäs mitään, vai onko?

"Tarvitsette klubikorttia myös käyttäessäsi etuja laivalla.." No nehän saan minäkin heti sille ainoalle risteilylle kun vaan ilmoitan haluavani tuon kortin, ei siis uskollisuutta palkita. Ja kun ostat, saat kortilla alennusta; mutta niinhän kaikki laivalla olevat, tuskin kukaan on jättänyt klubiin liittymättä. Mikä etu se silloin on?

ClubOnessa sentään kertyy ostoksista myöhemmin hyödynnettäviä pisteitä, Viikkarilla ei mitään.

Herkästi mainitaan että Tallinkilla ne "ansaitut" pisteet on jossain muodossa maksettu. Mitä luulette, te Viking Linen suosijat, onko nuo ns. "klubietuudet" varustamon jaloutta ja täysin firman piikkiin menevää hyväntekeväisyyttä suomalaisia kohtaan?

• peilinkääntöpuoleen,
        käydä Vikingin kirjoitti:

sivuilla tarkistamassa mitä hyötyä Vikingclubin kortista oikein on. Ja anteeksi nyt vaan kaikki Viikkarin ystävät, mutta (aikuisten) oikeesti vastaus kyllä vähän naurattaa..

Siis suora lainaus "Usein kysyttyä" palstalta,kysyttiin siis mitä hyötyä on klubikortista.

Vastaus kuuluu:"Klubikortti muistuttaa asiakasnumerosta, jota tarvitset varausta tehdessäsi. Klubikortilla todistat olevasi VikingClubin jäsen lippuja lunastaessasi ja lähtöselvityksessä. Tarvitset klubikorttia myös käyttäessäsi etuja laivalla ja maissa, esitä korttisi ostotapahtuman yhteydessä."

Eli pitäkää viikkarilaiset kortti ihmeessä esillä kun matkaa varaatte, muistatte asiakasnumeron. Ja lähtöselvityksessä todistatte että olette klubin jäseniä.. Mitäkö etua siitä on? No ei siinä vaiheessa yhtikäs mitään, vai onko?

"Tarvitsette klubikorttia myös käyttäessäsi etuja laivalla.." No nehän saan minäkin heti sille ainoalle risteilylle kun vaan ilmoitan haluavani tuon kortin, ei siis uskollisuutta palkita. Ja kun ostat, saat kortilla alennusta; mutta niinhän kaikki laivalla olevat, tuskin kukaan on jättänyt klubiin liittymättä. Mikä etu se silloin on?

ClubOnessa sentään kertyy ostoksista myöhemmin hyödynnettäviä pisteitä, Viikkarilla ei mitään.

Herkästi mainitaan että Tallinkilla ne "ansaitut" pisteet on jossain muodossa maksettu. Mitä luulette, te Viking Linen suosijat, onko nuo ns. "klubietuudet" varustamon jaloutta ja täysin firman piikkiin menevää hyväntekeväisyyttä suomalaisia kohtaan?

ei se ihan noin yksinkertaisesti mene.
        Sinulta puuttuu ajattelukyky, unohdat muutaman tärkeän seikan joka tekee vl-kortista asiakasystävällisemmän.
        Olet kultaisten pisteidesi sokeuttama.

• ottamatta selvää

asioista, tutustu uudelleen, äläkä tule sanomaan ettei mitään. koska siinä tapauksessa ymmärryksesi on pahasti vajaata, sen olemme sinulta jo kuulleet useaan kertaan.

• siis kuitenkaan
        ottamatta selvää kirjoitti:

asioista, tutustu uudelleen, äläkä tule sanomaan ettei mitään. koska siinä tapauksessa ymmärryksesi on pahasti vajaata, sen olemme sinulta jo kuulleet useaan kertaan.

tulla esille mitään Vikingclubikortin hyötypuolista, kertokaa nyt ihmeessä löytyykö niitä.

• paljonko joutuu

käyttämään euroja saadakseen tuon club one kortin kaikki edut käyttöönsä.
        Vai saako nuo kaikki`edut käyttöönsä heti?

Helpompaa vertailla noita "etuja" keskenään silloin.

• nykyään,
        paljonko joutuu kirjoitti:

käyttämään euroja saadakseen tuon club one kortin kaikki edut käyttöönsä.
        Vai saako nuo kaikki`edut käyttöönsä heti?

Helpompaa vertailla noita "etuja" keskenään silloin.

silloin aikoinaan kun itse liityin piti pisteitä kerätä ensin jotta koko klubiin edes pääsi.

Sitten kortin saatuaan saa aina listahinnoista alennusta -tämä nyt uutena Tallinkin myötä, ennen vanhaan tipahteli n. kolmen kk:n välein tarjouksia tyyliin "5 pistettä 5 euroa, tarjous voimassa pari kuukautta eteenpäin"

Risteily ja rahankäyttö kerryttää pistemäärää, näin hopeatasolaisena (eli siis 1-3 risteilyä/vuosi) aika säännöllisesti joka kolmas risteily maksetaan pisteillä. Näissä on sitten eroja onko pronssi/hopea/kulta -tasolla, TallinkSilja palkitsee asiakasuskollisuudesta. En nyt lähde jauhamaan näitä "maksat kyllä ne jossain muodossa"-juttuja, ninhän se menee joka paikassa missä kanta-asiakas -systeemi on olemassa.

Laivalla sitten on vaihtelevia tarjouksia kortinhaltijoille, käytän aina ne tarkasti hyödykseni etenkin tax freessa. Myös kanta-asiakashintainen drinksu tulee maisteltua. Joskus olen jotain alennusta saanut maissakin yhteistyökumppaneilta.

Eduksi en kyllä laskisi asnron helppoa löytymistä kortista, siis sitä mitä Vikingin sivuilla mainitaan ensimmäisenä (pakko nyt kirjoittaa se taas, on se niin hauska..).

Onhan se 10e iso raha, joillekin periaatekysymys, aikoinaan maksoin s-etukortista 200mk, Finnairin plus-kortin saaminen muovisena vaatii sekin huomattavasti TallinkSiljaa enemmän. Mutta onhan se hyötykin tosin jotain muuta kuin...:)

• esim. palkinnoksi

risteilyn sviitissä?
        Vastaappa nyt uudelleen tuohon, kuinka paljon joudun käyttämään euroja saadakseni kaikki edut käyttööni.
        Vai sisältyvätkö tarvittavat pisteet tuohon 10 euroon?

Olen saanut sellaisen kuvan että joutuu aika paljon enemmän käyttämään saadakseen noita etuja.

En siis kysynyt mitä tuo pelkkä kortti maksaa!

• viestiketju

Siis,mikä on ikärakenne tänne kirjoittavilla henkilöillä?Melkein aivan sama mikä aihe,aina kehkeytyy jumalaton riita.Kasvakaa aikuisiksi!!

• Anonyymi

Loistavaa tietämysta ja osoitusta nettisivujen käytön hallinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe