voiko tulla

kauris ja leijona

miten kauris nainen ja leijona mies tulee toimeen? tai siis voiko siitä koskaan tulla mitään pitkää ja "syvällistä" suhdetta?

5

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cold as ice(n)

      Mä hermostuin leijonamieheen jo ennen kuin alettiin edes kunnolla seurustelemaan. Mä olen itse rauhallinen luonne ja tykkään pitää matalaa profiilia. Joten periaatteessa on ihan jees, jos mies on sitten puolestaan hieman räiskyvämpi persoona. Mutta tän leijonamiehen dramaattisuus meni överiksi ja mä kyllästyin siihen. Hän oli hirmu puhelias, mutta yleensä sieltä suusta ei tullut mitään kovin järkevää. Hän oli levoton ja äkkipikainen, vähän semmoinen kiukutteleva pikkulapsi.

      Muutaman kerran harrastettiin ihan hyvää seksiä, mutta sitten molemmat tajuttiin, että eihän meillä ole juuri mitään yhteistä. Lähdettiin omille teillemme ihan sulassa sovussa. Nyt oon tapaillut parin kuukauden ajan härkämiestä ja kyllä kemiat kohtaavat ihan eri tavalla kuin mitä leijonamiehen kanssa.

    • aika sujuvasti

      Ja vieläkin ollaan ihan asiallisissa väleissä. Meillä ongelma oli siinä, että aloitimme seurustelun kakaroina (minä 16, mies 18) ja sitten kolmekymppisinä olimmekin jo aika toisenlaisia ihmisiä kuin suhteen alussa.

      Sain kuulla haukkuja siitä, että olen liian konservatiivinen ja poroporvarillinen, mutta nyt tuo leijona on minua perinteisemmässäkin elämässä tiukasti kiinni.

      Sanoisin, että toimii, jos on kyse aikuisista ihmisistä. Tai siis näin oman suhteeni koin.

    • Poppa-mies

      Kauris ei ainakaan hylkää jos sen saa kerran syttymään.Kauris pyrkii aina pitkään ja kestävään suhteeseen ja on hyvin uskollinen.Rakkautta ja hellyyttä paljon,niin homma toimii upeasti.Mulla 22v.suhdetta jo takana eikä ole tarvinnut vilkuilla muita eikä valittaa.

    • just me85

      Ei tule helpolla toimimaan :( kauris on yleensä suhteessa se joka panostaa siihen. ja leijonakin on aluksi, mutta sitten kääntää hälläväliä vaihteen päälle, ja saman asian kuullut monilta :/ yrittäähän aina voi, eikä pidä yleistää :)

      • kaurisäiti

        Yhdessä ollaan oltu. Olemme vieläkin yhtä rakastuneita kuin alussa, mutta emme ole välttyneet elämän kolhuilta. Leijona kaipaa huomiota ehkä liiaksikin ulkopuolisilta, mutta kauriin pelatessa oikein korttinsa saa hän loppupeleissä olla aurinkokuninkaansa vaimo, lasten äiti ja rakastajatar... Tunteet ovat erittäin voimakkaita kahden erityyppisen "johtavan" merkin välillä. Kauriin on oltava myös itsekäs ettei leijona jyrää kuin norsu posliinikaupassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe