Miten päästä eroon pihassa riehuvista myyristä?
Multakasoja ilmestyy nurmelle kiihtyvällä vauhdilla ja v****us sen myötä)
Miten myyristä eroon?
3
833
Vastaukset
- proselli
Laita metallitankoon huonolaakerinen proselli pyörimään. Kyllä myyrät lähtevät ainakin naapuritontille. Otimme kaksi kissaa ja he hoitivat sekä omat että naarurin myyrät. Pissasivat reikään.
Yksi keino on pitää nurmikko lyhyenä.- hajuaisti,
eivätkä tykkää esimerkiksi valkosipulin hajusta. Olen kaivellut kokonaisia valkosipuleita maahan, ja kun joku että kalanperkeet auttaa myös, kaivoin niitäkin syvälle maahaan ja pari kiloa silakkaa sinne sun tänne.
Myyriä ei ole enää näkynyt !! sanoi mummu kun kissalla pöytää pyyhki, eli keinot ovat monet :) - Kypsä olo
hajuaisti, kirjoitti:
eivätkä tykkää esimerkiksi valkosipulin hajusta. Olen kaivellut kokonaisia valkosipuleita maahan, ja kun joku että kalanperkeet auttaa myös, kaivoin niitäkin syvälle maahaan ja pari kiloa silakkaa sinne sun tänne.
Myyriä ei ole enää näkynyt !! sanoi mummu kun kissalla pöytää pyyhki, eli keinot ovat monet :)Olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot, valkosipulista kaloihin / tuhkasta pakokaasuihin jne... Myyrät sen kuin juhlii ja kasoja syntyy heti kun kelit on plussalla. Kiva vielä kun ollaan taloa myymässä, niin piha on kuin emmendal juusto. Olen ihan vittuuntunut ja ylikypsä. Ainut keino kai laskea bensiiniä reikiin muutama kymmenen litraa ja räjäyttää puoli pihaa ilmaan. Enkä usko senkään auttavan. Jospa löytyisi joku eläinrakas talon ostaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938