Miten päästä eroon pihassa riehuvista myyristä?
Multakasoja ilmestyy nurmelle kiihtyvällä vauhdilla ja v****us sen myötä)
Miten myyristä eroon?
3
830
Vastaukset
- proselli
Laita metallitankoon huonolaakerinen proselli pyörimään. Kyllä myyrät lähtevät ainakin naapuritontille. Otimme kaksi kissaa ja he hoitivat sekä omat että naarurin myyrät. Pissasivat reikään.
Yksi keino on pitää nurmikko lyhyenä.- hajuaisti,
eivätkä tykkää esimerkiksi valkosipulin hajusta. Olen kaivellut kokonaisia valkosipuleita maahan, ja kun joku että kalanperkeet auttaa myös, kaivoin niitäkin syvälle maahaan ja pari kiloa silakkaa sinne sun tänne.
Myyriä ei ole enää näkynyt !! sanoi mummu kun kissalla pöytää pyyhki, eli keinot ovat monet :) - Kypsä olo
hajuaisti, kirjoitti:
eivätkä tykkää esimerkiksi valkosipulin hajusta. Olen kaivellut kokonaisia valkosipuleita maahan, ja kun joku että kalanperkeet auttaa myös, kaivoin niitäkin syvälle maahaan ja pari kiloa silakkaa sinne sun tänne.
Myyriä ei ole enää näkynyt !! sanoi mummu kun kissalla pöytää pyyhki, eli keinot ovat monet :)Olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot, valkosipulista kaloihin / tuhkasta pakokaasuihin jne... Myyrät sen kuin juhlii ja kasoja syntyy heti kun kelit on plussalla. Kiva vielä kun ollaan taloa myymässä, niin piha on kuin emmendal juusto. Olen ihan vittuuntunut ja ylikypsä. Ainut keino kai laskea bensiiniä reikiin muutama kymmenen litraa ja räjäyttää puoli pihaa ilmaan. Enkä usko senkään auttavan. Jospa löytyisi joku eläinrakas talon ostaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830