Mikä olisi hyvä ruoka tiineelle koiralle?? sanokaa joku koiraruokamerkki? vai olisiko itse tehty ruoka parempaa? Mutta mitä siihen itse tehtyyn ruokaan pitäisi sitten laittaa??
tiineen koiran ruokinta
5
876
Vastaukset
- terristi
koira söi ennen tiineyttä?
Paras keino on yleensä antaa alkutiineyden aikana nartulle samaa ruokaa kuin normaalistikin, viiden kantoviikon aikana narttu kannattaa siirtää saman ruuan penturuokaan (jos nappularuuasta kysymys) ja jatkaa penturuualla vielä pari viikkoa synnytyksen jälkeenkin.
Jos ruoka on alunalkaenkin ollut hyvää, miksi sitä vaihtamaan tiineyden takia. Onko koirasi siis nyt tiineenä? Muistithan madotukset hoitaa myös.- **mammuska**
no se on syönyt pääasiassa marketti kuivaruokia..mitä milloinkin , et taitaa olla liian heikkolaatuista ruokaa tiineelle koiralle?? Madotukset on kunnossa ja koira ei ole vielä tiineenä..mutta piakkoin on. onko hauhau kuivaruoka tarpeeksi hyvälaatuista?
- terristi
**mammuska** kirjoitti:
no se on syönyt pääasiassa marketti kuivaruokia..mitä milloinkin , et taitaa olla liian heikkolaatuista ruokaa tiineelle koiralle?? Madotukset on kunnossa ja koira ei ole vielä tiineenä..mutta piakkoin on. onko hauhau kuivaruoka tarpeeksi hyvälaatuista?
ruuasta on varmasti erilaisia mielipiteitä, joku tykkää syöttää ja joku toinen ei. Ei se minun mielestäni sitä laadukkainta ole mutta ihan ok ruokaa jos koiralle antaa muita lisukkeita tuon nappulan lisäksi, mm. raakaa lihaa, kalaa, kasviksia, broileria, sisäelimiä jne.
- **mammuska**
terristi kirjoitti:
ruuasta on varmasti erilaisia mielipiteitä, joku tykkää syöttää ja joku toinen ei. Ei se minun mielestäni sitä laadukkainta ole mutta ihan ok ruokaa jos koiralle antaa muita lisukkeita tuon nappulan lisäksi, mm. raakaa lihaa, kalaa, kasviksia, broileria, sisäelimiä jne.
asia selvä. kiitos vastauksesta :)
- Tupu_L
ihan kuule menemään vaikka eläinkauppaan ja kysymään sieltä. Ja ostamaan ruoan sieltä! Markettien ruoat jättäisin ihan omaan arvoonsa ihan kaikkien koirien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999