KÄykääpäs katsomassa kuinka sairaita suomalaisia ihmisiä kusetetaan-osoite selkäsivut. Ihan täyttä roskaa sivutolkulla. Varoitan ihmisiä ottamasta näitä juttuja todesta. Hyvin taidokkaasti tehty-.Itse kanssa helvetin kipeenä menny lankaan ja käynyt "korjaamassa" itseäni turhaan. Pirun vaarallista hommaa kaikenlisäksi.
Selkäsivut
50
3995
Vastaukset
- avun saanut
Itse sain vuoskymmeniä vaivanneen selkäni terveeksi "hoidetun" selkäsivujen ansiosta.
Minulla oli Si-nivel lukittuneena virheasentoon ja näinollen koko ranka kiertynyt ja skolioosissa.
Mulla on kaikesta mustaa valkosella ja lekureiden leimat papereissa.- avun saanut
Kävin Turussa koulutettu kiropraktikko / fysioterapeutti Kimmon Heinosella.
Nyt on koko ranka kondiksessa ja kivut poissa, eikä yhtään lihasjumittumia.
Toki liikun, voimistelen ja venyttelen säännöllisesti eli pidän huolta itsestäni. - been there
Kyllä mutta korjaaja olikin teidän tapauksessa fysiatri-nyt puhun jäsenkorjaajista hoidettu -parantunut. :)
- been there
been there kirjoitti:
Kyllä mutta korjaaja olikin teidän tapauksessa fysiatri-nyt puhun jäsenkorjaajista hoidettu -parantunut. :)
koulutettu joka tapauksessa:)
- todisteet.....................
tänne näkyviin, ettet tyhjää jauha.
- hoidettu
been there kirjoitti:
Mulla on myös fysiatrin diagnoosi. Mutta miksi Suomessa on vain yksi fysiatri, jolta ongelmaan saa apua. Ja pian ei ole ainoatakaan, kun tuo fysiatri jää eläkkeelle...
hoidettu -parantunut ei ole jäsenkorjaaja. - asgasgasgagas
been there kirjoitti:
gasgasgasgagasgasdgda
- Selkäsivut
tekee vain hallaa Suomalaiselle kansaparannus tiedoille/taidoille.
- HALVAANTUA
Kyllä täytyy olla ammattitaitoinen ihminen näissä hommissa. Eipä ollut kauaakaan kun muistaakseni ohjelma 45-minuuttia joku tälläinen kansanpanrantaja olikin niksautellut niin hyvin, että tänä päivänä potilas on jaloista halvaantunut. Sai tilata "hoitaja, ihmeparantaja niksauttelija" ampulanssin paikalle. Kaikki on tietysti yksilöllistä, mutta vaikeitakin tapauksia mahtuu joukkoon ja sairaita jotka viimekädessä kääntyvät tälläisten epämääräisten hoitajien käsiteltävästi.
- taas on
paskapuhetta, ammattiryhmästä.
Kysymyksessä oli kiropraktikko. - hoidettu
Ja siinä unohtui yksi asia: Se halvaantunut ei halunnut nostaa syytettä sitä niksauttajaa vastaan. Mietipä miksi ei halunnut?
Jopa maailmanmestaruusmitaleita on voitettu kyseisen osaajan ansiosta.
Suomesta löytyy useita kymmeniä yhä ammatissa toimivia lääkäreitä, jotka on halvaannuttanut tai jopa tappanut potilaansa. Sellaista sattuu aina joskus... riskinsä se on ajotien ylityksessäkin suojatietä pitkin vihreän valon palaessa jalankulkijalle: Siinä on moni jalankulkija kuollut. - hoidettu
taas on kirjoitti:
paskapuhetta, ammattiryhmästä.
Kysymyksessä oli kiropraktikko.Kyseessä oli kiropraktikko-ammattinimikettä käyttänyt itseoppinut osaaja. "Kiropraktikolla" ja "koulutetulla kiropraktikolla" on eronsa.
Usein nuo koulutetut ei paljoa osaa, se on huomattu... - Olis voinut tulla
kenelle tahansa. Ko. tapauksessa potilas EI ollut esittänyt mitään aikaisempaa hoitohistoriaansa/vaivoja. Vaan tyyliin hypänny hoitopöydälle makaamaan. Jos ei ongelmistaan kerro, tuskinpa kukaan läpi näkee...
Ko. tapauksessa oli potilaalla luupiikki, mikä halkaisi verisuonen. Samaa kiertoliikemanipulaatiota käyttävät valtaosa OMT:sta tai osteoapaateista. Ja keneltäkään et saa verisuonta takasin kuntoon, ei edes KELAlta. - jo ei
hoidettu kirjoitti:
Kyseessä oli kiropraktikko-ammattinimikettä käyttänyt itseoppinut osaaja. "Kiropraktikolla" ja "koulutetulla kiropraktikolla" on eronsa.
Usein nuo koulutetut ei paljoa osaa, se on huomattu...kaikki ole itseoppineita muut kuin sinä ja holma.
Ja senkin huonosti. - hoidettu
Olis voinut tulla kirjoitti:
kenelle tahansa. Ko. tapauksessa potilas EI ollut esittänyt mitään aikaisempaa hoitohistoriaansa/vaivoja. Vaan tyyliin hypänny hoitopöydälle makaamaan. Jos ei ongelmistaan kerro, tuskinpa kukaan läpi näkee...
Ko. tapauksessa oli potilaalla luupiikki, mikä halkaisi verisuonen. Samaa kiertoliikemanipulaatiota käyttävät valtaosa OMT:sta tai osteoapaateista. Ja keneltäkään et saa verisuonta takasin kuntoon, ei edes KELAlta."potilas EI ollut esittänyt mitään aikaisempaa hoitohistoriaansa/vaivoja."
Miksi olisi pitänyt, kun oli jo monta kertaa aiemminkin samalla hoitajalla käynyt? Ja niskaa oli ennenkin manipuloitu ilman ongelmia.
Potilas MOT-ohjelmassa:
"Mä olin sen luona käyny monta kertaa jo aikasemmin ja kaikki sukulaiset oli käyneet eikä ollu mitään semmosta tapahtunut.”
Mistä se luupiikki oli yhtäkkiä tullut? - asgasgasgagasgasg
agasgasgagasdgag
- hoidettu
jo ei kirjoitti:
kaikki ole itseoppineita muut kuin sinä ja holma.
Ja senkin huonosti.Minä olen oppini kerännyt monesta eri lähteestä. Nehän on ihan selkeitä dokumentteja. Eräs hyvä lähde on tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=Eu9JaM9S0Ak
Sain juuri postissa hänen kirjoittaman kirjansa, ja siellä kerrotaan että SI-nivelen virheasento on lähes aina selkävaivojen syynä.
http://www.sidysfunction.com/booksdvdsresearch.html
Holma on myös ollut mestarin opissa & oppipoikana ja anatomian koulutuksissa. - nopeinta
hoidettu kirjoitti:
Minä olen oppini kerännyt monesta eri lähteestä. Nehän on ihan selkeitä dokumentteja. Eräs hyvä lähde on tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=Eu9JaM9S0Ak
Sain juuri postissa hänen kirjoittaman kirjansa, ja siellä kerrotaan että SI-nivelen virheasento on lähes aina selkävaivojen syynä.
http://www.sidysfunction.com/booksdvdsresearch.html
Holma on myös ollut mestarin opissa & oppipoikana ja anatomian koulutuksissa.toimintaa, eilen vielä oli itseoppinut,
tänään on koulutettu, mutta kouluttaja, on kadonnut lapin tuntureihin, kouluttajan nimeä ei kukaan ole kunnolla muistanut, eikä koulutuspaikkakuntaa.
Elämä on, viinanhuuruista. - kuollakin
Mielenkiintoista havaita, että tätä yhtä tapausta, ei virallisella puolella, muistellaan ja käsitellään jatkuvasti.
Sen sijaa virallisen puolen hoidot ja tapahtumat jäävät vähemmälle huomiolle.
Miksi?
Vähemmän puhutaan niistä yli kolmestasadasta (300) henkilöstä, jotka virallisenkin tilaston mukaan kuolevat tulehduskipulääkkeiden vaikutuksiin.
Ei myöskään niistä yli kahdestasadasta (200) jotka joutuvat tekemään itsemurhan, koska eivät enää jaksa, eivätkä kestä sietämättömiä kipujaan ja tuskaansa, ja joille ei mitään parempaa ole tiedossakaan, vaikka kaikki nämä ns. viralliset tiedot on käytetty.
Tämä siis Suomessa, vuoden aikana.
Kuolleiden lukumäärä taitaa nousta samoihin lukemiin kuin tieliikenteessäkin, joista tapahtumista kerrotaan näkyvästi, samoin kuin näille "harhapoluille" eksyneiden negatiivisista tapahtumistakin.
Onko outoa jos joku tällainen jo toivonsa menettänyt yksilö "harhautuu" viimein tältä "valtatieltä" hieman "sivupoluillekin" parempaa ja kivuttomampaa olotilaa etsimään? - hoidettu
nopeinta kirjoitti:
toimintaa, eilen vielä oli itseoppinut,
tänään on koulutettu, mutta kouluttaja, on kadonnut lapin tuntureihin, kouluttajan nimeä ei kukaan ole kunnolla muistanut, eikä koulutuspaikkakuntaa.
Elämä on, viinanhuuruista.Itseoppiminen on sitä, että menee itse mestarin luo katsomaan ja oppimaan. Harvassa ovat itseoppineet, jotka ovat itse keksineet oppinsa. Sellaisiakin toki on.
Eli on itseoppineita ja sitten on "virallisen" kouolutuksen saaneita. Itseoppimista voi myös olla yksityisopettajan opissa oleminen, josta ei siis saa koulutuksesta kertovaa titteliä.
Kuten kiropraktikko Holmström on useita vuosia ollut koulutetun kiropraktikon opissa ja tehnyt yhdessä käytänön töitäkin. Silti hän on tavallaan "itseoppinut" vaikka on ollut oppipoikana ja tuo mestari on hänelle myöntänyt osaavan kiropraktikon arvon, mutta ei siis virallisesti koulutetun...
Näin ainakin itse ymmärrän termin "itseoppinut". Voihan olla, että olen sen oppinut väärin. Eihän sitä mulle olekaan kukaan opettanut vaan olen sen itse oppinut monen muun asian ohella.. ;)
Kouluttajan nimen olen hyvin muistanut ja se on ollut sivuillakin yli kaksi vuotta... - akateemisen
hoidettu kirjoitti:
Itseoppiminen on sitä, että menee itse mestarin luo katsomaan ja oppimaan. Harvassa ovat itseoppineet, jotka ovat itse keksineet oppinsa. Sellaisiakin toki on.
Eli on itseoppineita ja sitten on "virallisen" kouolutuksen saaneita. Itseoppimista voi myös olla yksityisopettajan opissa oleminen, josta ei siis saa koulutuksesta kertovaa titteliä.
Kuten kiropraktikko Holmström on useita vuosia ollut koulutetun kiropraktikon opissa ja tehnyt yhdessä käytänön töitäkin. Silti hän on tavallaan "itseoppinut" vaikka on ollut oppipoikana ja tuo mestari on hänelle myöntänyt osaavan kiropraktikon arvon, mutta ei siis virallisesti koulutetun...
Näin ainakin itse ymmärrän termin "itseoppinut". Voihan olla, että olen sen oppinut väärin. Eihän sitä mulle olekaan kukaan opettanut vaan olen sen itse oppinut monen muun asian ohella.. ;)
Kouluttajan nimen olen hyvin muistanut ja se on ollut sivuillakin yli kaksi vuotta...tutkinnon suorittaneekin itseoppineita, eilen sanoit että itseoppineita on vähän maailmassa.
Et kai ala väittämään että suurinosa on ostaneet itselleen humpuukipaperit. - takia
hoidettu kirjoitti:
Itseoppiminen on sitä, että menee itse mestarin luo katsomaan ja oppimaan. Harvassa ovat itseoppineet, jotka ovat itse keksineet oppinsa. Sellaisiakin toki on.
Kouluttajan nimen olen hyvin muistanut ja se on ollut sivuillakin yli kaksi vuotta...Kuka koulutti Holmaa, kuinka kauan ja missä.
Tieto esille, muuten hoidetun, selkäsivujen, ja holman uskottavuus on mennyt, jos on koskaan ollutkaan. - hoidettu
akateemisen kirjoitti:
tutkinnon suorittaneekin itseoppineita, eilen sanoit että itseoppineita on vähän maailmassa.
Et kai ala väittämään että suurinosa on ostaneet itselleen humpuukipaperit."Siis nyt ovat akateemisen tutkinnon suorittaneekin itseoppineita"
Miten niin? Jos heille on akateeminen titteli myönnetty, niin sittenhän he ovat koulutettuja vaikka olisivat oppineet asiansa ihan ilman opettajien opettamistakin.
Akateemisessa maailmassa korostetaan juuri tuota itseopiskelun taitoa. Kyllä mäkin suurimman osan taidoistani olen itse oppinut kirjoista lukemalla tai kokeilemalla. Harva tieto tai taito on suoraan opettajalta opittua. Monesti opettaja vain opasti mistä tieto löytyy.
"eilen sanoit että itseoppineita on vähän maailmassa."
Samaa mieltä olen yhä. Millä perusteella kuvittelit mun muuttaneen mieltäni? Itseoppineita ammattilaisia ei monia ole, mutta moni on itse oppinut ja käynyt sitten jonkin kokeen ja saanut tittelin. Silloin itseopineesta tulee koulutettu.
"Et kai ala väittämään että suurinosa on ostaneet itselleen humpuukipaperit. "
En toki ala. Mistä moisen keksit? Tosin ostettujakin titteleitä on olemassa... - hoidettu
takia kirjoitti:
Kuka koulutti Holmaa, kuinka kauan ja missä.
Tieto esille, muuten hoidetun, selkäsivujen, ja holman uskottavuus on mennyt, jos on koskaan ollutkaan.Jos se sinulle on niin tärkeätä, niin selvitetään. Mutta en pidä kiirettä, koska itse tiedän jo tarpeeksi. Toisaalta saatan saada kaipaamasi tiedot ens sunnuntaina... Yksi tiedon lähdehän on hän:
http://kansanparantaja.blogspot.com/2007_05_01_archive.html
Mutta miksi koulutusaika on tärkeätä? Jokuhan voi oppia saman asian hyvinkin eri ajassa. Tohtori Pekka Himanen oppi alle 5 vuodessa tohtorin titteliin oikeuttavat asiat, joita muut opiskelee 15 vuotta, joskus paljon sen ylikin, eikä silti opi niitä yhtä hyvin... - sinäkin
hoidettu kirjoitti:
Jos se sinulle on niin tärkeätä, niin selvitetään. Mutta en pidä kiirettä, koska itse tiedän jo tarpeeksi. Toisaalta saatan saada kaipaamasi tiedot ens sunnuntaina... Yksi tiedon lähdehän on hän:
http://kansanparantaja.blogspot.com/2007_05_01_archive.html
Mutta miksi koulutusaika on tärkeätä? Jokuhan voi oppia saman asian hyvinkin eri ajassa. Tohtori Pekka Himanen oppi alle 5 vuodessa tohtorin titteliin oikeuttavat asiat, joita muut opiskelee 15 vuotta, joskus paljon sen ylikin, eikä silti opi niitä yhtä hyvin...olet kännissä, linkistä ei löytynyt mitään holman koulutukseen viittaavaa.
- hoidettu
sinäkin kirjoitti:
olet kännissä, linkistä ei löytynyt mitään holman koulutukseen viittaavaa.
Olihan siellä. Linkin takaa löytyy henkilö, joka on yksi Holman oppien lähde. Eli kaikki siellä viittaa asiaan, josta et mitään näytä ymmärtävän.
- helvetin.,-¨'
hoidettu kirjoitti:
Olihan siellä. Linkin takaa löytyy henkilö, joka on yksi Holman oppien lähde. Eli kaikki siellä viittaa asiaan, josta et mitään näytä ymmärtävän.
riitelypalsta tämä on????ettekö osaa kommentoita asiallisesti,samoin kipupalsta myös.
hoidettu lopeta toi linkitys,jatkuvaan samoja linkkejä pyörii täällä. - hoidettu
helvetin.,-¨' kirjoitti:
riitelypalsta tämä on????ettekö osaa kommentoita asiallisesti,samoin kipupalsta myös.
hoidettu lopeta toi linkitys,jatkuvaan samoja linkkejä pyörii täällä.Linkkejähän juuri edellä pyydettiin. Miksi siitä kiukustua?
- Hoidettu leikattu selkä
Selkäsivujen ansiosta sain elämäni takasin. Nyt on selkä kondiksessa, ja elämä maistuu. Leikkauksen jälkeen oli itsemurha mielessä, kun Suomen huippukirurgin operaatio ei auttanut ollenkaan.
- kuka uskaltaa
koskea leikattuun selkään, muut kuin kirurgi.
- Leikattu selkä
kuka uskaltaa kirjoitti:
koskea leikattuun selkään, muut kuin kirurgi.
Kun siihen pitäs jo koskea ennen leikkausta, ettei sitä tarvittais ! Mitä eroa on itsestään vetäytyneellä välilevyllä tai leikatulla välilevyllä, joka sit vetäytyy takasin?
Jos ei tiedä jäsenkorjauksesta mitään, niin kannattaa käydä tutustumassa. :) - been there
Leikattu selkä kirjoitti:
Kun siihen pitäs jo koskea ennen leikkausta, ettei sitä tarvittais ! Mitä eroa on itsestään vetäytyneellä välilevyllä tai leikatulla välilevyllä, joka sit vetäytyy takasin?
Jos ei tiedä jäsenkorjauksesta mitään, niin kannattaa käydä tutustumassa. :)sekopäät lähtee koskemaan leikattuun selkään ja sun päässä on vikaa jos jäsenkorjaaja sai sun seläs kuntoon leikauksen jälkeen
- sen sanoit
been there kirjoitti:
sekopäät lähtee koskemaan leikattuun selkään ja sun päässä on vikaa jos jäsenkorjaaja sai sun seläs kuntoon leikauksen jälkeen
Se vain on niin, ettei selkäleikkaus nikamia korjaa, minkä takia ne välilevyt hajoavat. Onneksi nyt voi nostella rautaa rauhassa, ja naureskella s24-idiooteille! :)
Sieg war Heil. - manipulaatiolle
been there kirjoitti:
sekopäät lähtee koskemaan leikattuun selkään ja sun päässä on vikaa jos jäsenkorjaaja sai sun seläs kuntoon leikauksen jälkeen
kuin leikkaus.
Mutta yks hoidettu ainakin täysin surutta ja vastuuttomasti jakelee ohjeita ja neuvoja, kuinka se ja se kyllä parantaa vaivan kuin vaivan, koska MEILLÄ KAIKILLA ON SI-NIVELEN VIRHEASENTO, jota tyhmät lekurimme eivät ymmärrä. Niks naks, nivel paikoilleen vaan, ja terveitä ollaan. Ei oo väliä meneekö nivel ja nikama asioina sekaisin, sama vika se on meillä kaikilla näitten huuhaa-pönttöjen mielestä.
- toisaalta
Piruko se on nyt irti? Saatananpalvontaa kansanparantajien keskuudessa?
http://kansanparantaja.blogspot.com/- katselee
tätä maailmaa, jopa riittää tämän palstan katselu, ja kommenttisi.
Niin huomaa että plogin olettamuksessa, voi olla perääkin
- sgasgagag
asgasgagasgasgasgasgasg
- nyötätunto
valuu sanoistasi?????.ootko Alaikänen konesieppari,vai apina leipäpuusta?krrr...
- toinen toiselle
”...sairaita suomalaisia ihmisiä kusetetaan...”
Niin, väärin hoidettuja pomotetaan lääkäriltä toiselle erityisen paljon kun kukaan koskaan ei ole osannut huomioida lantioperäistä asentovirhettä, varsinaista sylttytehdasta kipujen syyksi. Ja heitä on todella paljon. Sääli.
Jossain vaiheessa on tietenkin liian myöhäistä. Sitten voikin vain tulla purkamaan tuskaa ja haukkumaan ne, jotka osasivat onnekseen hakeutua oikeaan hoitoon ajoissa. Sääli.- been there
Voipi olla mutta oikea diagnoosi annetaan ja kustannukset julkisella pienet ja vakuutukset olemassa jos hoitovirheitä tapahtuu-ja koulutetut ammattilaiset eivät tee työtä kännissä eikä krapulassa.
- Hyvän hoidon
been there kirjoitti:
Voipi olla mutta oikea diagnoosi annetaan ja kustannukset julkisella pienet ja vakuutukset olemassa jos hoitovirheitä tapahtuu-ja koulutetut ammattilaiset eivät tee työtä kännissä eikä krapulassa.
ja oikean diagnoosin kertalaakista saaneena olen erittäin tyytyväinen julkiseen terveydenhuoltoon ja sen tarjoamaan kunnolliseen ammattitaitoon!!!
Ja mist v***st on lähtösin toi että JOKA AINUT VAIVA
SELITTYY SI-nivelen virheasennolla?!?
Kyllä se varmaan syy on monella, mutta ei kaikilla, joten vois loppua jo senkinasian jauhanta.
Selkäsivuilla muuten on tosi sairasta kansaa keskustelufoorumissa. Yhtävalitusta ja kilpahuudantaa siitä, kuka on kipein ja kärsivin.
On tässä muillakin ihan vakavia selkäjutskia, mutta niin vaan liikutaan ja pidetään myös ITSE omasta kunnosta huoli.
En tiä onko noi huuhaa-parantajat kännissä tai krapulassa (kun en yksinkertaisesti niitten vastaaotoille mene!) mutta muuten sulla oli hyvä kirjoitus. - Nyt itteki
Hyvän hoidon kirjoitti:
ja oikean diagnoosin kertalaakista saaneena olen erittäin tyytyväinen julkiseen terveydenhuoltoon ja sen tarjoamaan kunnolliseen ammattitaitoon!!!
Kyllä se varmaan syy on monella, mutta ei kaikilla, joten vois loppua jo senkinasian jauhanta.
Selkäsivuilla muuten on tosi sairasta kansaa keskustelufoorumissa. Yhtävalitusta ja kilpahuudantaa siitä, kuka on kipein ja kärsivin.
On tässä muillakin ihan vakavia selkäjutskia, mutta niin vaan liikutaan ja pidetään myös ITSE omasta kunnosta huoli.
En tiä onko noi huuhaa-parantajat kännissä tai krapulassa (kun en yksinkertaisesti niitten vastaaotoille mene!) mutta muuten sulla oli hyvä kirjoitus.Aattelepa ite. Rakenna talo kaltevalle tasolle, miten seinille käy?
Own brains - Kuoleman oma
Hyvän hoidon kirjoitti:
En tiä onko noi huuhaa-parantajat kännissä tai krapulassa (kun en yksinkertaisesti niitten vastaaotoille mene!) mutta muuten sulla oli hyvä kirjoitus.Kyllä ehdottomasti sairain paikka/foorumi, missä ikinä olen käynyt. Pikkupojat vittuilee muille, erottamatta mopoa ja fillaria toisistaan. Kyl jos pällitohtorille laitettas randomilla tänkin foorumin valittajia ja mustamaalaajia, niin kyl varmaan vika on TODELLAKIN muualla kuin SI-nivelessä.
- Rakennusosasto on
Nyt itteki kirjoitti:
Aattelepa ite. Rakenna talo kaltevalle tasolle, miten seinille käy?
Own brainsmuualla.
No ei vaan, on mulla aivot, jotka ei kässää, että kaikki selkä- ja pikkasen muutkin vaivat selittyy yhden nivelen virheasennosta. Sorry vaan.
Ei mun vika ainakaan. Hyvää hoitoa olen saanut, ja ihan asiallisessa aikataulussa. Ei arvailuja. Ei niksautuksia (halleluja!).
Btw, englannin kielen sana brain (aivot) on yksikkömuotoinen. Ei brains,vaan brain, ellei sulla sitten ole kaksia tai useampia aivoja. - Sua sit
Rakennusosasto on kirjoitti:
muualla.
No ei vaan, on mulla aivot, jotka ei kässää, että kaikki selkä- ja pikkasen muutkin vaivat selittyy yhden nivelen virheasennosta. Sorry vaan.
Ei mun vika ainakaan. Hyvää hoitoa olen saanut, ja ihan asiallisessa aikataulussa. Ei arvailuja. Ei niksautuksia (halleluja!).
Btw, englannin kielen sana brain (aivot) on yksikkömuotoinen. Ei brains,vaan brain, ellei sulla sitten ole kaksia tai useampia aivoja.Vaivas ja kuka hoiti? Muistatko nyt ihan varmasti sen, että on tehty LÄÄKETIETEEN tutkimuksia, joissa ALKUSYY on LANTIOSSA (ristiluun/si-nivelten virheasennossa).
Mua ei yksittäiset pullistumat kiinnosta, koska niitä korjaamalla SYY pullistumiin jne. ei poistu. - Lei-kat-tu
Kuoleman oma kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti sairain paikka/foorumi, missä ikinä olen käynyt. Pikkupojat vittuilee muille, erottamatta mopoa ja fillaria toisistaan. Kyl jos pällitohtorille laitettas randomilla tänkin foorumin valittajia ja mustamaalaajia, niin kyl varmaan vika on TODELLAKIN muualla kuin SI-nivelessä.
Vaasassa v88 välilevyntyrä, alapää halvaantui ennen leikkausta, toivuin kuitenkin työkykyiseksi mutta jatkuvaa särkyä koko ajan. Loukkasin jälleen selkäni kaatuessani jäätiköllä, jolloin häntäluu murtui ja se leikattiin, Forssassa v98 jatkuvaa särkyä yötä päivää vuoteen 2004, kunnes jäin sairauslomalle ja pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle. Nyt selkäni on ollut oireeton 2 vuotta, enkä ole voimistellut pätkääkään, sillä se kiellettiin ehdottomasti, kävely ja tanssiminen on hyvästä.
- been there
Kuoleman oma kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti sairain paikka/foorumi, missä ikinä olen käynyt. Pikkupojat vittuilee muille, erottamatta mopoa ja fillaria toisistaan. Kyl jos pällitohtorille laitettas randomilla tänkin foorumin valittajia ja mustamaalaajia, niin kyl varmaan vika on TODELLAKIN muualla kuin SI-nivelessä.
Kyllä kipufoorumi vie voiton-käy katsastamassa.
- Töihin
Lei-kat-tu kirjoitti:
Vaasassa v88 välilevyntyrä, alapää halvaantui ennen leikkausta, toivuin kuitenkin työkykyiseksi mutta jatkuvaa särkyä koko ajan. Loukkasin jälleen selkäni kaatuessani jäätiköllä, jolloin häntäluu murtui ja se leikattiin, Forssassa v98 jatkuvaa särkyä yötä päivää vuoteen 2004, kunnes jäin sairauslomalle ja pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle. Nyt selkäni on ollut oireeton 2 vuotta, enkä ole voimistellut pätkääkään, sillä se kiellettiin ehdottomasti, kävely ja tanssiminen on hyvästä.
Jos selkä on jo pari vuotta ollut oireeton, eikö olisi aika mennä töihin, jottei muiden tarvitsisi maksaa toimeentuloasia vaan voisit sen itse ansaita?
- mutta ei mulla
Sua sit kirjoitti:
Vaivas ja kuka hoiti? Muistatko nyt ihan varmasti sen, että on tehty LÄÄKETIETEEN tutkimuksia, joissa ALKUSYY on LANTIOSSA (ristiluun/si-nivelten virheasennossa).
Mua ei yksittäiset pullistumat kiinnosta, koska niitä korjaamalla SYY pullistumiin jne. ei poistu.mitään pullistumaa ole.
Tiedän kyllä, että SI-nivel tiedetään lääketieteessäkin, ja monesti se onkin syynä vaivoihin. Minulla se ei ole sairauteni syy.
Tiedän kaikki lääketieteelliset tutkimukset mitä mulle on tehty, ja joiden perusteella mua on hoidettu ja hoidetaan.
Nämä ei ole leikin asioita.
Taitamattomissa (ehkä krapulaisissa?) käsissä mulla(kin) voisi olla kohtalokkaat hetket.
Sen takia pistää vihaksi, kun vakavilla selkäongelmilla leikitään ihan kuin joillain puupalikoilla. Yksi syy, yksi hoito kaikissa vaivoissa?
Toisekseen, jokaisella meistä on olemassa OMA valinnanvapaus! Muhun ei vaikuta jonkun hoidetun tai kumppaneiden positiiviset kokemukset huuhaasta sen jälkeen, kun heitä on 10 vuotta väärin hoidettu terkkareissa ja sairaaloissa (väärin heidän omasta mielestään). - Hoidot
Kuinka hoidot ovat tehonneet? Ovatko viat ja vaivat muisto vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751