Terveydenhuoltoalalle tarvitsen harjoitteluihin työkengät. Osaiskos joku suositella hyviä ja mistä?
Sairaalaan työkengät
6
1009
Vastaukset
- tosin...
omani löysin cittarista ja tarjouksesta vieläpä.
- kengät
http://www.promena.fi/promena_kenkakuvasto.htm
Suorastaan taivaalliset :) kolme vuotta olen käyttänyt em. kenkiä.- tepastella
crokseilla, ja siis aidoilla, ei jäljitelmillä.. ja väirvahtoehtoja löytyy ellei halua niitä tavallisia valkoisia..
- alkuper
tepastella kirjoitti:
crokseilla, ja siis aidoilla, ei jäljitelmillä.. ja väirvahtoehtoja löytyy ellei halua niitä tavallisia valkoisia..
crocseista olen kuullut, että jotkut sairaalat kieltäisi ne ja jotain hämminkiä sähkön kanssa olisi...
- mitä Ruotsissa
alkuper kirjoitti:
crocseista olen kuullut, että jotkut sairaalat kieltäisi ne ja jotain hämminkiä sähkön kanssa olisi...
tutkitaan, sieltähän se tuli tieto että näkkileipäkin on vaarallista :) Meillä ainakin on crocksit sallittu eikä kieltopuheista ole tietoakaan ja jos kielletään niin ne on hyvät lomakengät, testattu on.
- kyse
mitä Ruotsissa kirjoitti:
tutkitaan, sieltähän se tuli tieto että näkkileipäkin on vaarallista :) Meillä ainakin on crocksit sallittu eikä kieltopuheista ole tietoakaan ja jos kielletään niin ne on hyvät lomakengät, testattu on.
työ- eikä lomakengistä. Ei ole Birkenstockin voittanutta! Alkuun tuntuu, että kävelisi paljain jaloin savimaalla, mutta kun jalkapohjaa kunnolla tukeviin työsandaaleihin tottuu, ei huoli muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667