Onko kellään sjögren ihmisillä neurologisia oireita? Jos on, niin millaisia ja miten ilmenee?
Sjögren
Marsu
3
726
Vastaukset
- Rouva Sjögren
Eli itse en oireile muutoin kuin veriarvoilla.
Pientä huimausta on joskus mutta eiköhän niitä eri oireita iän myötä vielä ehdi tulla. Ikää nyt 32 v. ja tuore diagnoosi takana. - njaapa
kyllä tämä niin moni-ilmeinen tauti on, mut kuka näistä selvän ottaa...?
- -90SS
silloin tällöin on sormien puutumispistelyä mutta on todellakin ohi menevää ja olen itse sen yhdistänyt tähän sairauteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874395Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2143493Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473086Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852839Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872559- 2042392
- 431791
- 781635
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231438Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391432