Mahtaako kenelläkään olla arvausta, tai jopa tietoa, saako SASsi marraskuun puoleen väliin mennessä Tampere-Kööpenhamina aamulennoille DASHin tilalle uuden koneen? Arvasitte aivan oikein arvon palstalaiset, itselläni on oma lehmä ojassa. Kööpenhaminasta lähtee jatkolento, eikä ole aikaa kiertää esimerkiksi Tukholman kautta. Olisiko jo järkevintä varata tässä vaiheessa Kööpenhaminasta hotelli edelliseksi yöksi ja lentää esimerkiksi Helsingistä Finskulla? Jatkolento taasen lähtee sellaiseen aikaan, ettei Finskun ensimmäiselläkään suoralla lennolla ehdi tuohon Köpiksen jatkolentoon.
Tampere-Köpis marraskuussa
4
374
Vastaukset
- Anna heidän hoitaa
Olet ostanut SAS:lta matkan TMP-CPH-XXX, anna heidän hoitaa uudelleenreitityksesi. Toki kannattaa olla hommassa aloitteellinen ja ottaa heihin mahdollisimman aikaiseen yhteyttä.
- Alkuperäinen323
Jatkolento Köpiksesta ei ole SASsilta, eikä edes ole samalla lipulla, ja vaikka SASsi hoitaisi minut kööpenhaminaan, en usko että millään ajoissa.
- veivaamista
Minusta on aika erikoista, miten SAS (konserni) on välpännyt näitä Turun ja Tampereen reittejä jatkuvasti. Lakkautetaan ja avataan. Välillä lentää Blue1 ja välillä SAS. Itselläni meni jo vuosia sitten usko "vakioyhteyteen" Turun ja Köpiksen välille, josta minulle olisi paljon hyötyä. Piti siirtyä takaisin vanhaan systeemiin (joka on itseasiassa toiminut erittäin luotettavasti.
- Tampereella
Kyllä ainakin Tampereella SAS ja Blue1 palvelevat liikematkustajia (ja miksei myös vapaa-ajan matkustajia) erittäin hyvin. Meidän firmamme käyttää lähes pelkästään SAS:n lentoja ajan säästämiseksi ja itse asiassa juuri tällä viikolla kolleegoitani reititettiin uudelleen, mutta uusi yhetys oli lähes yhtä sujuva kuin alkuperäinenkin. SAS hoitaa Tampereella hommansa todella hyvin. Uskon, että Dashilla lennettävälle aamulennolle löytyy korvaaja melko pian. Tampereella Dashin hyllyttäminen koskee ainoastaan yhtä meno-paluu -lentoa Kööpenhaminaan. Iltapäivälento on eri konetyypillä ja Tukholmaan lentää Blue1:n Avrot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892