Toivon

satumaa

että tänään olisi päivä jolloin määrätietoisesti tekisimme ainakin yhden ihmisen onnelliseksi. Hyvän mielen jakaminen on helppoa. Niinkuin kiukku lisää kiukkua lähipiiriissämme ja jopa tuntemattomissa ihmisissä. Miten olet tänään saanut toisen ihmisen iloiseksi!?

12

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan

      keskiviikkopäivä on ihmisillä se huonotuulisuuden päivä.

    • tässä mieleen

      eräs nainen kun meni kauppaan ja halusi ostaa tuommosesta tankomakkarasta pätkän, myyjä kysyi "tuleeko palana vai siivuina" nainen "palana tietenkin, enhän minä mikään bajatso ole"

    • RosaLiiin

      ..on hyvä päivä laittaa hyvä kiertämään...

      • enkelitrio

        "anna hyvän kiertää" se taiski olla.
        Aurinkoiset terveiset sul täält Turuust !


    • Tulipupu

      tänään pitää hymyillä ja iskeä silmää joka kolmannelle vastaantulijalle ;))

      • Otto Vaan*

        Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)

        Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
        Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
        Seniorin laitteen korjattavaksi.

        Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
        toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
        Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
        niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:)


      • Tulipupu
        Otto Vaan* kirjoitti:

        Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)

        Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
        Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
        Seniorin laitteen korjattavaksi.

        Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
        toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
        Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
        niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:)

        takaisin, iso hymy :)), pieni halaus (((((((Otto v)))))) ja ei siinä vielä kaikki saat kunnon muiskauksen kummallekin poskelle; smack ja smack .... ;) jaettu hyvämieli on moninkertainen hyvämieli.

        ..... huih, mitähän tästä seuraa ....


    • namisuku

      vaan Rakastelemaan MieliTiettynsä kanssa, tulis monelle Hyvä Mieli=)

    • mies-v57

      Satumaa,voiko nainen olla naisempi
      kauneus aidompi,viisaus viisaampi.
      Voiko sana hellempi,katseensa
      lämpimämpi,kosketuksensa pehmneämpi.

      Satumaa,olet toivon ja uskon
      maa.Olet luottamuksen arvoinen,
      luotettavuuden esimerkki meille kaikille.
      Olet ihminen,nainen.Olet toivo,
      että vielä joskus maailma on parempi.

      Satumaa,voimaa päivääsi,hymyä kasvoillesi
      uskoa sydämeesi.Kauneutesi on sinä
      ja sinun luona.Pysy tuollaisena ja elä katltaisenasi.Olet tärkeä pisara uskon
      tyynessä lammessa.Olet kaunis hetki tämän
      sivun päivässä.
      Satumaisena!

      Tämä oli mies-57 OMA,ehkä avain? runo.

      • mikä mielistelijä?

        et sitten masentunut eilisestä mokastasi?
        Ei tuollaista nuoleskelua ole ennen luettu,tarkkana nyt ettei lipsahda.


    • ibiza

      on minulle helppoa... Liityin keväällä vapaehtoisryhmään joka asensi korvauksetta vanhusten hankkiman digiboxin ja antoi käyttöönopastuksen... Työhön liittyi myös jutustelua vanhusten kanssa... Projekti kesti kuukauden ja päättyi huhtikuussa... Kun pienellä paikkakunnalla avunpyyntöjä tuli edelleen puhelimeeni jatkoin itsenäisesti tätä vapaehtoistyötä... Olen projektin jälkeen tehnyt kymmeniä "keikkoja" ja saanut kokea onnellisten ihmisten vilpittömät kiitokset...

      Tänään klo 17.00 on sovittu taas yksi keikka... Työ sinänsä vaatii 5-10 minuttia, mutta jutteluineen ja kahvitteluineen 1-2 tuntia... Eli päivä kohdaltani on "pulkassa"....

      • hyvää jakavaa ja hyvään pyrkivää ihmistä löytyi. Vain yksi pieni kateellinen kirjoitus...mitenkä häntä ilahduttaisimme, jotta hänkin yhtyisi iloisen mielen jakajiin!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe