että tänään olisi päivä jolloin määrätietoisesti tekisimme ainakin yhden ihmisen onnelliseksi. Hyvän mielen jakaminen on helppoa. Niinkuin kiukku lisää kiukkua lähipiiriissämme ja jopa tuntemattomissa ihmisissä. Miten olet tänään saanut toisen ihmisen iloiseksi!?
Toivon
12
500
Vastaukset
- mukaan
keskiviikkopäivä on ihmisillä se huonotuulisuuden päivä.
- tässä mieleen
eräs nainen kun meni kauppaan ja halusi ostaa tuommosesta tankomakkarasta pätkän, myyjä kysyi "tuleeko palana vai siivuina" nainen "palana tietenkin, enhän minä mikään bajatso ole"
- RosaLiiin
..on hyvä päivä laittaa hyvä kiertämään...
- enkelitrio
"anna hyvän kiertää" se taiski olla.
Aurinkoiset terveiset sul täält Turuust !
- Tulipupu
tänään pitää hymyillä ja iskeä silmää joka kolmannelle vastaantulijalle ;))
- Otto Vaan*
Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)
Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
Seniorin laitteen korjattavaksi.
Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:) - Tulipupu
Otto Vaan* kirjoitti:
Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)
Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
Seniorin laitteen korjattavaksi.
Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:)takaisin, iso hymy :)), pieni halaus (((((((Otto v)))))) ja ei siinä vielä kaikki saat kunnon muiskauksen kummallekin poskelle; smack ja smack .... ;) jaettu hyvämieli on moninkertainen hyvämieli.
..... huih, mitähän tästä seuraa ....
- namisuku
vaan Rakastelemaan MieliTiettynsä kanssa, tulis monelle Hyvä Mieli=)
- mies-v57
Satumaa,voiko nainen olla naisempi
kauneus aidompi,viisaus viisaampi.
Voiko sana hellempi,katseensa
lämpimämpi,kosketuksensa pehmneämpi.
Satumaa,olet toivon ja uskon
maa.Olet luottamuksen arvoinen,
luotettavuuden esimerkki meille kaikille.
Olet ihminen,nainen.Olet toivo,
että vielä joskus maailma on parempi.
Satumaa,voimaa päivääsi,hymyä kasvoillesi
uskoa sydämeesi.Kauneutesi on sinä
ja sinun luona.Pysy tuollaisena ja elä katltaisenasi.Olet tärkeä pisara uskon
tyynessä lammessa.Olet kaunis hetki tämän
sivun päivässä.
Satumaisena!
Tämä oli mies-57 OMA,ehkä avain? runo.- mikä mielistelijä?
et sitten masentunut eilisestä mokastasi?
Ei tuollaista nuoleskelua ole ennen luettu,tarkkana nyt ettei lipsahda.
- ibiza
on minulle helppoa... Liityin keväällä vapaehtoisryhmään joka asensi korvauksetta vanhusten hankkiman digiboxin ja antoi käyttöönopastuksen... Työhön liittyi myös jutustelua vanhusten kanssa... Projekti kesti kuukauden ja päättyi huhtikuussa... Kun pienellä paikkakunnalla avunpyyntöjä tuli edelleen puhelimeeni jatkoin itsenäisesti tätä vapaehtoistyötä... Olen projektin jälkeen tehnyt kymmeniä "keikkoja" ja saanut kokea onnellisten ihmisten vilpittömät kiitokset...
Tänään klo 17.00 on sovittu taas yksi keikka... Työ sinänsä vaatii 5-10 minuttia, mutta jutteluineen ja kahvitteluineen 1-2 tuntia... Eli päivä kohdaltani on "pulkassa"....hyvää jakavaa ja hyvään pyrkivää ihmistä löytyi. Vain yksi pieni kateellinen kirjoitus...mitenkä häntä ilahduttaisimme, jotta hänkin yhtyisi iloisen mielen jakajiin!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812