semmoista että, onko kellään kokemuksia Nikon D40:sen kanssa Ansmannin akkukahvasta? http://digitarvike.fi/products.php?p=d867a4 juurikin tästä. ja nyt ei haeta pystykuvausnappia, vaan lisää tukevuutta ja kädensijaa. jep, kokemuksia ladelkaa, tai jos vaikka olette myymässä tuota niin myykää minulle.
Nikon D40 ja ansmann akkukahva
akkukahvakyselijä
2
778
Vastaukset
- valokuvauskone
Antaahan se lisätukevuuta mutta jos on pystykuvauslaukaisin niin hyvä täytyy mennä kameran asetuksiin pystylaukaisinta varten kuvaustila ok ja nopea etäsalama itsellä on edellämainittu ja mielestäni köyhänmiehen järkkäriksi OK
- peltsi p
Itsellä on samanlainen akkukahva ja huomasi että kirkas aurringonpaiste häiritsee kahvan infrapunan toimintaa muuten oiva laite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339