Vanhempiamme näyttää usein kiinnostavan omien lastensa seurustelu ja tuleva kumppani eli aviopuoliso. Olin vaimoni kanssa jo jonkin aika seurustellut. Kerran Anja ennätti piipahtaa äitini sairasvuoteen vierelläkin. Sitten tuli minun vuoroni käväistä äitiä tervehtimässä. Siinä keskustelujeni lomassa emo tiedusteli, "Oletko käynyt Anjaa tervehtimässä?", johon silloin täytyi vastata kielteisesti, koska en ollut käynyt. Ei siitä silti sen enempää keskusteltu. Tämä kuvio kuitenkin toistui kaikkilaan kolme kertaa eli sama kysymys ja sama vastaus minulta, kiireitä kun tuntui olevan. Kun äitini sai minulta kolmaannen kerran kielteisen vastauksen, niin siihen hän ykskantaan totesi "poeka sinä". Jälleen ei yhtään enempää keskusteltu asiasta. Kaksi sanaa riittivät hänen osaltaan. Anjasta tuli minulle kumppani ja lastemme äiti ja hyvä tulikin. Semmoinen oli minun savolainen äitini.
Neuvot lyhyesti
Osafo
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192602Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262524Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592013Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua331973Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3711481- 601103
- 2591039
- 541037
- 146943
- 45928