Onkos siinä Amadeuksessa karaokea edelleen lauantai-päivisin? Olin joskus lukevinani lehdestä,että olisi...
Jos näin on,niin minkälainen väenpaljous siellä yleensä on?
Terkkuja kaikille Luumäen leideille ja larpoille :-)
Amadeus,TAAVETTI!!!
11
2597
Vastaukset
- jorailija
Me kattomaan la sinne hyvää livebändiä!
- paska ravintola
aksu521 kirjoitti:
voimme tulla laulamaan joululauluja pubiin?on joskus käyty?
...itseään täynnä oleva paikallinen " Sedu Koskinen " pyörittää paikkaa.
- ..luotaan työntävä..
paska ravintola kirjoitti:
...itseään täynnä oleva paikallinen " Sedu Koskinen " pyörittää paikkaa.
...todella sisäsiittoinen paikka mesta..
- sen sanoit
..luotaan työntävä.. kirjoitti:
...todella sisäsiittoinen paikka mesta..
sais "iso luuta" lakaista paikast pois punasilmäpaviaanit, juntit ja kylähuorat... vois jopa ehkä joskus jopa käydäkkin puhdistuksen jälkeen.
- 1. kyselijä..
sen sanoit kirjoitti:
sais "iso luuta" lakaista paikast pois punasilmäpaviaanit, juntit ja kylähuorat... vois jopa ehkä joskus jopa käydäkkin puhdistuksen jälkeen.
...on sitten kai maailma muuttunut? Muistan Luumäkeläiset "lupsakkana kansana" :-D
Vai onko se niin,että koko kylän k...päät onkin niputtautunut tähän samaan kyseiseen paikkaan? - anonymous839
aksu521 kirjoitti:
voimme tulla laulamaan joululauluja pubiin?on joskus käyty?
Tottakai voitte, eihän sitä voi kukaan estää! En ole kuullut että amadeuksesta olisi ketään täysi-ikäistä, selväpäistä ja asiallisesti käyttäytyvää ihmistä heitetty ulos. E
- verkkari kansa
On joo tosi huippu mesta!!!
- läskit.pulitukot
ei siellä oo ku läskejä miehiä toljottamassa toisia miehiä
- Löysin.aarteen.kun.pengo
Aina täytyy ihmetellä näitä vanhojen ketjujen kaivelijoita, 10 vuotta vanha ketju.
- esfgsjdg
Läskimahat tulee sietä k-markettiin haastaa riitaa. Yrittävät pikkutyttöjä pokailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848