Pikaylläri

Ykä Pillari

Olin yksissä työpaikan bileissä jutellut ihanan Paulan kanssa seksiongelmistani vaimoni kanssa. Tänä aamuna Paula tuli kysmään miten homma on edennyt. Sanoin suoraan ettei hyvin mene. Paula katsoi tiukasti silmiin, kertoi että hän haluaisi hirveästi naida kanssani ja kysyi voisimmeko poiketa johonkin hieman sekstailemaan. Minulla ei ollut mitään tällaista touhua vastaan. Päin vastoin!
Paula oli jo varalta varannut meille pienen neukkarin, johon menimme siten että Paula ensin ja minä kohta perässä. Onneksi kukaan ei ilmeisesti kiinnittänyt erityisempää huomiota meihin, vaikkei meillä periaatteessa yhteisiä työhommia olekaan. Näpsäytimme huoneen oven varalta lukkoon ja Paula pyysi minua avaamaan housuni ja istumaan tuolille. Kaluni ei ollut jännityksestä johtuen missään juhlakunnossa aluksi mutta meinasin tulla hulluksi heti kun lämmin suu imaisi kyrvän ihan nieluun asti. Tosi taitava suihinottaja ja minulle hyvin harvinainen tilanne!
Paula käsitteli minut täyteen panokuntoon alle minuutissa ja havaitsin hänen olevan aivan litimärkä kun kokeilin pikkuhousujen tilannetta hyvin lyhyen hameen alla. Sileät reidet ja sääret olivat syksyisestä ilmasta huolimatta paljaat.
Hoikka ihanan Paula huomasi tuolin, jossa ei ollut käsinojia, laski sen ihan alaasentoon ja pyysi minua siirtymään siihen. Hämmästyksekseni Paula riisui keimaillen kaikki vaatteensa pois, otti vielä muutaman seisokkini varmistavan imaisun samalla puristellen kiveksiäni melko rajusti ja tuli ylleni. Vahvat reidet alkoivat pumpata ylös alas ja muhkeat tissit heiluivat naamaani kosketellen. Puristelin peppua ja kerättyäni pillunmehuja sormiini pyörittelin keskisormeani peppureiällä. Paula alkoi voihkia hiljaa ja kuiskasi että voisin laittaa sormen peppuun vasta kun hän antaa luvan. Minusta alkoi tuntua etten kestä tilannetta ja tiukan pillun liikettä varrellani enää minuuttiakaan. Kerroin tästä Paulalle, joka alkoi hieman tutista, sanoi nyt sormi peppuun ja laukesi sylissäni tukahduttaen ilmeisen onnistuneesti pienen ulvaisun.
Minäpä en saanutkaan vaan jäin siihen rajoille kalu aivan rautakankena Paulan sisällä. Paula nousi hitaasti pois sylistä ja aloitti hirmuisen munani varren runkkaamisen ja terskan nuoleskelun. Kuulin viereisestä neukkarista pomoni naurua ja tajusin taas hurjan tilanteen, joka vain kiihotti minua enkä voinut mitään selkärangastani lähtevälle suurelle purkaukselle. Paula nieli kaiken ja kehui lastin makua yllättävän tuoreeksi.
Hetken vielä munaani paijattuaan Paula kysyi sopisiko minulle tehdä sama toistekin tai tulisinko ehkä toisinaan sulostuttamaan hänen muutoin yksinäiseksi käyneitä poikamiestyttöiltojaan. Katselin näppärästi pukeutuvaa jumalaista naista ja lupasin harkita erittäin vakavasti jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Sovimme että poistumme huoneesta erikseen. Minä lähdin ensin. Astuttuani käytävälle kolleegani Jarkko tuli vastaan, iski silmää ja kysyi ovelasti hymyillen että tekikö hyvää.

0

12428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1615
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        16
        1459
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1358
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        32
        1340
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        41
        1283
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1228
      7. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        8
        1126
      8. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1116
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1104
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1092
      Aihe