webasto on uusi tuttavuus,tuli auton vaihdon mukana.kojetaulun kello/ajastin-kytkimessä on liekkikuvake mm.eikös sen pitäis lähteä puhaltaan lämmintä suoraan annetun ajan puitteissa?webastosta kuuluu vain huminaa mutta ilmaa ei tuu sisälle.onko se voinut karstoittua ettei se syty vai riippuuko auton lämppärin asennot siihen?
webasto
iiip
2
437
Vastaukset
- Mate
En tiedä onko toimintaperiaatteita muitakin mutta itse olen törmännyt värkkiin joka ensisijaisesti lämmittää moottorin jäähdytysnestettä. Systeemiin kuuluu kiertovesipumppu joka kierrättää lämmitettyä nestettä moottorissa ja vasta kun riittävä lämpötila on saavutettu, käynnistetään lämmittimen puhallin.
Täältä voisi löytyä tietoa.
http://www.kaha.fi/kahaweb/category.php?cid=111
Tämä löytyi Googlesta tekstillä
webaston käyttöohje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974387
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h454346- 1454303
- 1462914
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292348- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202108- 401779
- 731360
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261175