Ilmastointi Hotellissa

TMHH

Moi, Sardiniasta löytyi mukavannäköinen kohde, Stintino Garden Paradise Hotelli. Harmi kun siellä ei ole ilmastointia edes lisämaksusta. Sitä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi ettei viitsisi asua ilman ilmastointia, vai onko kokemusta pärjääkö ilman sitä?

5

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmastointia, milloin?

Ilman ei pärjää heinä- elokuussa, muulloin kylläkin.

• TNHH

Kiertäisin kyllä kaukaa sellaiset hotellit, joissa ei ole ilmastointia. En ole aikoihin asunut ilman ilmastointia, kuten et sinäkään. Itse asiassa olen täällä teho-osastolla; täällä on täsmällisen tasainen ilman lämpötila ja kosteus. Sitä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi, ettei viitsi syödä eikä ulostaa itse, täällä kaikki toimii letkuilla. Suosittelen!

• kuinka on voinut?

kuinka ennen vanhaan matkusteltiin kun ei ollut ilmastointia? Jos joku kertoo tuon minulle? Huonosti hoidettu ilmastointi on terveysriski ja lyön vaikka vetoa että näin tuollakin on.

• se on sitä nykyaikaa

Ennen matkusteltiin, koska oltiin kiinnostuneita muista maista ja kulttuureista. Haluttiin nähdä ja kokea maailmaa. Nyt tärkeintä on, että on hyvä hotelli, ilmastointi, hyvät palvelut, yöelämää. Luepa vain tätä palstaa vähän enemmän: hotellin taso ja muut joutavuudet kiinnostavat, ei mikään muu.

• öfverst af G
        se on sitä nykyaikaa kirjoitti:

Ennen matkusteltiin, koska oltiin kiinnostuneita muista maista ja kulttuureista. Haluttiin nähdä ja kokea maailmaa. Nyt tärkeintä on, että on hyvä hotelli, ilmastointi, hyvät palvelut, yöelämää. Luepa vain tätä palstaa vähän enemmän: hotellin taso ja muut joutavuudet kiinnostavat, ei mikään muu.

Ennen mentiin hevosella tai vaunuilla. Ja purjelaivoilla. Se oli oikeaa matkantekoa.

Helsinki-Rooma kesti viisi viikkoa. Se oli oikeaa matkantekoa se!

Nykyään lennetään ja halutaan olla heti perillä! Todella pinnallista! Moukkamaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1848
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1812
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      355
      1586
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1217
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1174
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1024
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      999
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      81
      955
    Aihe