Jotkut meediot aistivat pahan paikoissa joissa niitä on, niin olikos se niin, että demonien aura on kylmä, eli sellanen että niinkun palelee, vai miten demonin auran meediot aistivat?. Meedioitakin on eri tasoisia taidoiltaan, joten minä laitan ne meediot sivuesille, jotka eivät demoneja kykene aistimaan, koska heistä tiedä vaikka teeskentelisivät vaan, jos on jotain suukopua ollu jonkuu kans, tai sit itte demonien puolella ja tahtoo varjella demoneita, paljastamatta, että niitä on ja kuten on sanottu. Saatanalle on eduksi se, että mahdollisimman moni ei hänestä tiedä, siis ne, jotka ei kaveeraa sen kanssa varmaan joo niitä tarkottaa.
Ja sit osa meedioistahan on näitä valemeedioita, joten ei ihme, että kaikki heistä ei usko demoneihin ja sit kun ne on viäl eri tasoisia nää oikeat.
Se on vähän kooomista, kun nämä valemeediot menee jonku vanhuksen luo ja sit et te voitte maksaa minulle tästä, mut ei o pakko!
Mistä meedio erottaa Demonin ihmis sieluista
22
1135
Vastaukset
- Aritta
Siitä kun demoneita ei ole.
- ---------------------------...
Demoni puhuu nytkin päässäsi halusit tai et.
- Meediotkaan
eivät aina välttämättä huomaa, että henki valehtelee heille. On olemassa kyky tietää, milloin on tekemisissä luotettavien ja milloin ei luotettavien henkien kanssa ja tässä haluan korostaa sitä, että jos sitä kykyä ei ole niin ei se meediokaan kykene näkemään milloin on tekemisissä demonin, vaiko ei kanssa. Se on nimittäin kyky muiden joukossa, että osaa erottaa pahat henget hyvistä jne, ei sitä ilmatteeks kukaan meediokaan saa.
- Aritta
---------------------------... kirjoitti:
Demoni puhuu nytkin päässäsi halusit tai et.
sinulla mitään järkevää sanottavaa vai eikö? Ei oikein siltä vaikuta.
- Aritta
Meediotkaan kirjoitti:
eivät aina välttämättä huomaa, että henki valehtelee heille. On olemassa kyky tietää, milloin on tekemisissä luotettavien ja milloin ei luotettavien henkien kanssa ja tässä haluan korostaa sitä, että jos sitä kykyä ei ole niin ei se meediokaan kykene näkemään milloin on tekemisissä demonin, vaiko ei kanssa. Se on nimittäin kyky muiden joukossa, että osaa erottaa pahat henget hyvistä jne, ei sitä ilmatteeks kukaan meediokaan saa.
Huokaus.
- I WANT TO BELIEVE
Aritta kirjoitti:
Huokaus.
Koska olen saanut käsityksen kirjoituksistasi, että sinulla ei ole minkäänlasia kokemuksia ja et tiedä mistä puhut. Eikä sillä ole mitään väliä jos olisikin. Kuitenkin minua ärsyttää se, että sinulla on jonkinlainen avautumisen tarve siitä, ettei esimerkiksi demoneja (eikä mitään "piruja") ole olemassa. Se on sinun asiasi, kun et usko. Mutta muutkin saavat uskoa mihin tahansa, ilman että sinä tulet pätemään meille, että olisemme muka väärässä ja sinä olet oikeassa.
Suosittelisin sinua jättämään tämän palstan ja siirtymään takaisin syöpä -palstalle, jos et kunnioita muiden mielipiteitä. - Aritta
I WANT TO BELIEVE kirjoitti:
Koska olen saanut käsityksen kirjoituksistasi, että sinulla ei ole minkäänlasia kokemuksia ja et tiedä mistä puhut. Eikä sillä ole mitään väliä jos olisikin. Kuitenkin minua ärsyttää se, että sinulla on jonkinlainen avautumisen tarve siitä, ettei esimerkiksi demoneja (eikä mitään "piruja") ole olemassa. Se on sinun asiasi, kun et usko. Mutta muutkin saavat uskoa mihin tahansa, ilman että sinä tulet pätemään meille, että olisemme muka väärässä ja sinä olet oikeassa.
Suosittelisin sinua jättämään tämän palstan ja siirtymään takaisin syöpä -palstalle, jos et kunnioita muiden mielipiteitä.minulla on yhtä suuri oikeus kirjoittaa täällä niinkuin minä ajattelen. Muutkin kirjoittavat niinkuin he ajattelevat. Kunnioitan kaikkien järkevästi kirjoittavien tekstejä mutta en sellaisten jotka ivaavat jokaikistä viestiäni niin kuin eräät tekevät.
Syöpäpalstalla en ole edes käynytkään. Mitä minä siellä tekisin?
Kyllä minä tiedän mistä puhun. Ja avautumisen tarvetta minulla ei ole. Mutta se tarve on että haluaisin kertoa ettei mitään pimeyden valtoja ole olemassa. Ne ovat mielikuvitusten ja pelkojen tuotteita. Ja osa niistä on astraalimaailman näkyjä. Ne eivät ole vaarallisia muille kuin niille jotka uskovat niihin. Siis eikö olisi mukavaa tietää että mitään pahaa ei ole olemassa? - I WANT TO BELIEVE
Aritta kirjoitti:
minulla on yhtä suuri oikeus kirjoittaa täällä niinkuin minä ajattelen. Muutkin kirjoittavat niinkuin he ajattelevat. Kunnioitan kaikkien järkevästi kirjoittavien tekstejä mutta en sellaisten jotka ivaavat jokaikistä viestiäni niin kuin eräät tekevät.
Syöpäpalstalla en ole edes käynytkään. Mitä minä siellä tekisin?
Kyllä minä tiedän mistä puhun. Ja avautumisen tarvetta minulla ei ole. Mutta se tarve on että haluaisin kertoa ettei mitään pimeyden valtoja ole olemassa. Ne ovat mielikuvitusten ja pelkojen tuotteita. Ja osa niistä on astraalimaailman näkyjä. Ne eivät ole vaarallisia muille kuin niille jotka uskovat niihin. Siis eikö olisi mukavaa tietää että mitään pahaa ei ole olemassa?Et ole sen erikoisempi ihminen kuin kukaan meistä. Ymmärrän, että nuoret haluavat olla kaikesta eri mieltä ja tyrmätä muiden mielipiteet. Kuitenkin täytyy tietää kirjoittaessa tänne, että me saamme uskoa ihan mihin tahansa ILMAN että sinä tulet arvostelemaan meitä ja meidän ajatuksia.
Ymmärrän kuitenkin mahdollisen katkeruutesi, sillä sinuakin ollaan arvosteltu täällä uskomuksiesi perusteella.
Itse uskon näihin "pimeisiin valtoihin". En kuitenkaan pelkää niitä ja eikä kokemukseni ole pelkojen tuotteita. Se on kuitenkin ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat uskomuksestani.
Sinun teoriasi on niin kauan uskomusta, kunnes teet aiheestasi tutkimuksen ja ihmiset hyväksyvät sen tieteeksi. Suomeksi sanottuna; olet yhtä oikeassa kuin mekin, joten sinun on mielestäni edes turha koittaa käännyttää täällä ihmisiä toiseen ajatukseen. - Aritta
Et ole sen erikoisempi ihminen kuin kukaan meistä. Ymmärrän, että nuoret haluavat olla kaikesta eri mieltä ja tyrmätä muiden mielipiteet. Kuitenkin täytyy tietää kirjoittaessa tänne, että me saamme uskoa ihan mihin tahansa ILMAN että sinä tulet arvostelemaan meitä ja meidän ajatuksia.
Ymmärrän kuitenkin mahdollisen katkeruutesi, sillä sinuakin ollaan arvosteltu täällä uskomuksiesi perusteella.
Itse uskon näihin "pimeisiin valtoihin". En kuitenkaan pelkää niitä ja eikä kokemukseni ole pelkojen tuotteita. Se on kuitenkin ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat uskomuksestani.
Sinun teoriasi on niin kauan uskomusta, kunnes teet aiheestasi tutkimuksen ja ihmiset hyväksyvät sen tieteeksi. Suomeksi sanottuna; olet yhtä oikeassa kuin mekin, joten sinun on mielestäni edes turha koittaa käännyttää täällä ihmisiä toiseen ajatukseen.näiden ajatusten kanssa. Enkä ole niitä itse keksinyt. Nämä ajatukset ovat kypsyneet vuosien myötä. En ole nuori iältäni jos nyt luulet niin. Aikaisemmin uskoin saatanaan mutta silloin olin ollut uskossa ja minulla oli ne opetukset muistissa.
Sitten tapahtui kaikenlaista elämässäni joka pani ajattelemaan kuoleman jälkeistä elämää ja myös saatanan olemassaoloa. Aloin oikein ottaa selvää asioista niinkuin niistä nyt voi ottaa selvää kun ei niitä voi tieteellisesti todistaa kuitenkaan. Ja monen mutkan kautta olen tullut tähän "tietoisuuteen".
En ole katkera näille jotka "vainoavat" minua mutta hieman ihmettelen mikä siinä on että ne jotka uskovat demoneihin saavat kirjoittaa tänne mutta minä joka en usko en saa olla vastapainona ja tulla erilaisine ajatuksineni tänne. Melkein voisi uskoa että saatana itse on järjestelemässä sitä kuka saa ja kuka ei saa kirjoittaa. :-) Mutta silloinhan demoneihin uskovien teoriat kaatuisivat.
Muutenkin olen vähän ihmetellyt miksi demonit yleensä näyttäytyvät esim uskossa oleville tai niille joita ei paljon tarvitse ravistaa että he tulisivat uskoon. Saatana siis tekee hallaa itselleen näyttäytymällä ihmisille jotka samantien tulevat uskoon.
No, oikeastaan se ei ole mikään ihme asia. Näillä ihmisillä on se usko johon kuuluu myös tämä pelko jota ei kukaan näytä tiedostavan. Se pelko kuuluu siis itse uskoon, ei välttämättä ihmiseen. Ja se pelko saa aikaan esim demoninäkyjä.
Ja sitten vielä, en ole missään tapauksessa erikoisempi kuin kukaan muukaan. Enkä arvostele ketään muuta. Sitäpaitsi olen itsekin suunnitellut täältä häipymistä taas vähäksi aikaa koska täällä on erittäin negatiivista energiaa jota en halua itseeni. Haluan kuitenkin keskustella jotkut asiat loppuun. Sen myönnän että oli vikatikki hyökätä juuri tähän keskusteluun.
Saatananusko on suuri ja tiukasti kiinni ihmisissä, kiitos kirkon ja pappien. Se on kuitenkin häipymässä vihdoinkin niinkuin moni muu harhausko. Usko vain. Tai et. Se on ihan sama. - I WANT TO BELIEVE
Aritta kirjoitti:
näiden ajatusten kanssa. Enkä ole niitä itse keksinyt. Nämä ajatukset ovat kypsyneet vuosien myötä. En ole nuori iältäni jos nyt luulet niin. Aikaisemmin uskoin saatanaan mutta silloin olin ollut uskossa ja minulla oli ne opetukset muistissa.
Sitten tapahtui kaikenlaista elämässäni joka pani ajattelemaan kuoleman jälkeistä elämää ja myös saatanan olemassaoloa. Aloin oikein ottaa selvää asioista niinkuin niistä nyt voi ottaa selvää kun ei niitä voi tieteellisesti todistaa kuitenkaan. Ja monen mutkan kautta olen tullut tähän "tietoisuuteen".
En ole katkera näille jotka "vainoavat" minua mutta hieman ihmettelen mikä siinä on että ne jotka uskovat demoneihin saavat kirjoittaa tänne mutta minä joka en usko en saa olla vastapainona ja tulla erilaisine ajatuksineni tänne. Melkein voisi uskoa että saatana itse on järjestelemässä sitä kuka saa ja kuka ei saa kirjoittaa. :-) Mutta silloinhan demoneihin uskovien teoriat kaatuisivat.
Muutenkin olen vähän ihmetellyt miksi demonit yleensä näyttäytyvät esim uskossa oleville tai niille joita ei paljon tarvitse ravistaa että he tulisivat uskoon. Saatana siis tekee hallaa itselleen näyttäytymällä ihmisille jotka samantien tulevat uskoon.
No, oikeastaan se ei ole mikään ihme asia. Näillä ihmisillä on se usko johon kuuluu myös tämä pelko jota ei kukaan näytä tiedostavan. Se pelko kuuluu siis itse uskoon, ei välttämättä ihmiseen. Ja se pelko saa aikaan esim demoninäkyjä.
Ja sitten vielä, en ole missään tapauksessa erikoisempi kuin kukaan muukaan. Enkä arvostele ketään muuta. Sitäpaitsi olen itsekin suunnitellut täältä häipymistä taas vähäksi aikaa koska täällä on erittäin negatiivista energiaa jota en halua itseeni. Haluan kuitenkin keskustella jotkut asiat loppuun. Sen myönnän että oli vikatikki hyökätä juuri tähän keskusteluun.
Saatananusko on suuri ja tiukasti kiinni ihmisissä, kiitos kirkon ja pappien. Se on kuitenkin häipymässä vihdoinkin niinkuin moni muu harhausko. Usko vain. Tai et. Se on ihan sama.Minun mielestäni sinulla on oikein hyviä kantoja. Olen kuitenkin eri kannalla "pahojen" suhteen, mutta se ei tarkoita sitä että en pitäisi sinusta kirjoittajana. Minua on vain viimeaikoina ärsyttänyt juuri tuo, että mielestäsi tyrmäät kaiken muun kuin omat teoriasi. Sekään ei tarkoita sitä, että aliarvioisin sinut, mitä monet (ikävä kyllä) täällä nähtävästi tekevät. Kuitenkin on sanottava, että on törkeetä vastata esimerkiksi "Huokaus.", kun eräällä oli jotain kerrottavaa. Mielestäni tuo on myös mielipiteiden tyrmäämistä, vai onko?
Onhan toki täällä näitä skeptikkoja, jotka arvostelevat, haukkuvat jne. Mutta missä niitä ei olisi?
Ja vähän itsestäni. Minä en ole uskovainen. Minua ei edes ole kastettu, koska vanhempani halusivat että saisin itse päättää uskostani. Olen itse saanut erilaisia kokemuksia, joiden takia uskon myös "pahaan". En kuitenkaan pelkää sitä, koska se on heikko. Mielestäni sen tarkoituksena on vain antaa kokemuksia meille. Eihän ihminen opi kaikkia asioita ennenkuin se on kokenut jotain. - Aritta
Minun mielestäni sinulla on oikein hyviä kantoja. Olen kuitenkin eri kannalla "pahojen" suhteen, mutta se ei tarkoita sitä että en pitäisi sinusta kirjoittajana. Minua on vain viimeaikoina ärsyttänyt juuri tuo, että mielestäsi tyrmäät kaiken muun kuin omat teoriasi. Sekään ei tarkoita sitä, että aliarvioisin sinut, mitä monet (ikävä kyllä) täällä nähtävästi tekevät. Kuitenkin on sanottava, että on törkeetä vastata esimerkiksi "Huokaus.", kun eräällä oli jotain kerrottavaa. Mielestäni tuo on myös mielipiteiden tyrmäämistä, vai onko?
Onhan toki täällä näitä skeptikkoja, jotka arvostelevat, haukkuvat jne. Mutta missä niitä ei olisi?
Ja vähän itsestäni. Minä en ole uskovainen. Minua ei edes ole kastettu, koska vanhempani halusivat että saisin itse päättää uskostani. Olen itse saanut erilaisia kokemuksia, joiden takia uskon myös "pahaan". En kuitenkaan pelkää sitä, koska se on heikko. Mielestäni sen tarkoituksena on vain antaa kokemuksia meille. Eihän ihminen opi kaikkia asioita ennenkuin se on kokenut jotain.että meidän on koettava paha ja hyvä. Se mitä minä olen yrittänyt jankuttaa on että se paha ei ole saatanasta. Mutta sille sama tietenkin koska ihmiset uskovat miten haluavat.
Olen myös samaa mieltä että kirjoittamani "Huokaus" voi tuntua ylimieliseltä. (Olen ollut hyvässä opissa täällä.) Mutta alkoi vain ottaa kalloon kun taas ilmestyi samanlainen demoniviesti. Eihän sen minua tietenkään pitäisi liikuttaa, eihän minun tarvitse niitä lukea. Kunhan nyt protestoin vain.
Minä uskon että paha on ihmisten ajatusten ja pelkojen luomaa joskus materiaksi syntynyttä energiaa. Ns pahoja energioita on myös astraalimaailmassa josta ne voivat tulla jonkun näkökenttään. Ne eivät ole sellaisia jotka itse ajattelisivat ja toimisivat ajatustensa myötä. Ne vain ovat. Ihminen itse ja hänen ajatuksensa aktivoi energian. Ja tietenkin kun jotain sellaista energiaa kohtaa se tuntuu todelliselta ja turhaahan on sellaisen ihmisen kanssa väitellä joka on sellaista kohdannut. - I WANT TO BELIEVE
Aritta kirjoitti:
että meidän on koettava paha ja hyvä. Se mitä minä olen yrittänyt jankuttaa on että se paha ei ole saatanasta. Mutta sille sama tietenkin koska ihmiset uskovat miten haluavat.
Olen myös samaa mieltä että kirjoittamani "Huokaus" voi tuntua ylimieliseltä. (Olen ollut hyvässä opissa täällä.) Mutta alkoi vain ottaa kalloon kun taas ilmestyi samanlainen demoniviesti. Eihän sen minua tietenkään pitäisi liikuttaa, eihän minun tarvitse niitä lukea. Kunhan nyt protestoin vain.
Minä uskon että paha on ihmisten ajatusten ja pelkojen luomaa joskus materiaksi syntynyttä energiaa. Ns pahoja energioita on myös astraalimaailmassa josta ne voivat tulla jonkun näkökenttään. Ne eivät ole sellaisia jotka itse ajattelisivat ja toimisivat ajatustensa myötä. Ne vain ovat. Ihminen itse ja hänen ajatuksensa aktivoi energian. Ja tietenkin kun jotain sellaista energiaa kohtaa se tuntuu todelliselta ja turhaahan on sellaisen ihmisen kanssa väitellä joka on sellaista kohdannut.Olen myös itse sillä kannalla että ihminen voi itse luoda pahat energiat, mutta myös astraalimaailman. Mielestäni ei ole kuitenkaan mitään "pahan" kuningasta, kuten että Saatana olisi jotenkin pahan ruhtinas.
Mielestäni sinulla on hyvä kannanotto "pahan" olemassaoloon, vaikka olenkin ajatukseni poikkeaa hieman. :) - Aritta
Olen myös itse sillä kannalla että ihminen voi itse luoda pahat energiat, mutta myös astraalimaailman. Mielestäni ei ole kuitenkaan mitään "pahan" kuningasta, kuten että Saatana olisi jotenkin pahan ruhtinas.
Mielestäni sinulla on hyvä kannanotto "pahan" olemassaoloon, vaikka olenkin ajatukseni poikkeaa hieman. :)kaikki voi ajatella samalla tavalla ennenkuin asiat todistetaan. Ja näitä asioitahan ei ihan heti todisteta. :-)
- tästä
Suosittelisin sinua jättämään tämän palstan ja siirtymään takaisin syöpä -palstalle, jos et kunnioita muiden mielipiteitä.oon samaa mieltä!! kaikki saa uskoo siihen mihin haluu!! SÄ ET VAAN NIIN TAJUU KAIKKEE!!!-------
RAUHAA!!
- Lupon
He ovat tekemisissä Saatanan kanssa.
Täysjärkiset pysyvät heistä kaukana.- kertoa mulle
tästä hyvien ja pahojen henkien erottamisen armolahjasta?voisiko joku nyt kertoa mistä muusta sen tietää ,kuin siitä että joku tulee naakikioskin jonossa vetämään turpaan?vai onko se vaan muka kännissä?onko ne iloiset känniveikot hyvien henkien vallassa ,jotka vain nauraa ja laulaa?onko pahan hengen vallassa päättäjä joka lisää veroa pienituloisille ?missä on hyviä henkiä jos olemme ihmisiä?millä sen sitten erottaa?näkyykö se silmistä vai tunteeko sen luissa ja ytimissä?olenko edes jäljillä ,kun näen krapulaisen ihmisen,jota vituttaa ja väsyttää sekä masentaa sen huono olo. näen kärsimyksen.onko se kärsimyksen henki,koska se ei näy enää ihmisen silmissä kun se on raitis?kertokaa joku missä mennään...
- cyberanimus
kertoa mulle kirjoitti:
tästä hyvien ja pahojen henkien erottamisen armolahjasta?voisiko joku nyt kertoa mistä muusta sen tietää ,kuin siitä että joku tulee naakikioskin jonossa vetämään turpaan?vai onko se vaan muka kännissä?onko ne iloiset känniveikot hyvien henkien vallassa ,jotka vain nauraa ja laulaa?onko pahan hengen vallassa päättäjä joka lisää veroa pienituloisille ?missä on hyviä henkiä jos olemme ihmisiä?millä sen sitten erottaa?näkyykö se silmistä vai tunteeko sen luissa ja ytimissä?olenko edes jäljillä ,kun näen krapulaisen ihmisen,jota vituttaa ja väsyttää sekä masentaa sen huono olo. näen kärsimyksen.onko se kärsimyksen henki,koska se ei näy enää ihmisen silmissä kun se on raitis?kertokaa joku missä mennään...
Koetan tässä vastasi sinulle jotenkin, vaikka itse en ole toimunut niinkään meediona kuin enemmänkin manaajana (tosin en kristityjen tavalla).
Ensinnäkään et ole täysin hakoteillä. Yleensäkin hengen läsnäolon tuntee juuri niissä luissa ja ytimissä. Usein tulee myös sellainen olo, ettei ole yksin ja jos on yhtään taipumusta "nähdä" henkiä, niin ne saattavat vilahdella näköalueen reunoilla tai parhaimmillaan tulla ihan "näkyville" seisoskelemaan.
Se mistä sitten erottaa onko henki mummo-vainaan vaiko metsästä, taiko noista kirkasvaloisista ikävempiin möttiäisiin, on kyse yleensä tunnetilasta, mitä henki viestii ympäristöönsä ja minkälainen tuntu siitä tulee. Myös hengen hyökkäävyydestä/passiivisuudesta ja aggressiivisuudesta/rauhallisuudesta voi myös jotain päätellä.
Hengen "ulkonäkö" ei aina kerro kaikkea, on näitä tapauksia nähty, joissa pirullisen näköinen kaveri onkin ollut ihmisen suojelusenkeli ja viattoman näköinen ihan jotain muuta. Parhaiten henkien moninaisuutta kuvaa kuitenkin mielestäni kokemani henki, joka ei omannut omaa muotoa ollenkaan vaan "lainasi" muiden henkien olomuotoja, joita sen "näkijä" oli kokenut. Tämä möttiäinen oli sitä ikävää sorttia, joka tykkäsi roikuskella lähellä päihtyneitä ihmisiä ja yllyttää niitä siihen lisää.
Kärsimys itsessään ei ole henki ja harvemmin ihmiset ovat "riivattuja" leffojen kaltaisilla öngenkönkiäisillä. Näitä ikävistä hyvinkin ilkeisiin henkiin törmää yleensä roikuskelemasta tiettyjen paikkojen/ihmisten liepeillä tai hakeutumassa tälläisten paikkojen/ihmisten yhteyteen.
Niistä pahoista hengistä pystyy usein myös ilman "koulutustakin" pääsemään eroon; siivoaa kämpän/tuulettaa, putsaa itsensä ja jättää päihteet pariksi kuukaudeksi (parasta olisi se kohtuukäyttö). Lopettaa itsetuhoisen käytöksen ja koettaa ajatella positiivisesti. Valitettavasti se ei ole satua, että negatiivisuus ja päihteet houkuttavat pahoja henkiä. Se taas on ihan satua että jokainen paha henki olisi demoni/toisin päin. Henkilökohtaisesti en ole vielä törmännyt sellaiseen henkeen, joka olisi mielestäni täyttänyt demonin piirteet, mutta voihan sellainen tulla vastaan... voi sitä piru parkaa.
Aito meedio on sitoutunut tehtäväänsä, hän ei ole missään tekemisissä alalkerran porukan kanssa. Tilaisuus aletaan aina rukouksella ja viestit tulevat yleensä edellä menneiltä sukulaisilta.
Meedio istunnossa ei ole mitään pelättävää, valot palaa, kynttilät tuikki ja harmooninen musiikki on usein taustalla.
Menkää kokemaan niin muutatte mielenne
Uskikset luulevat peloittavien rofetoidensa kautta kaiken ulkopuolisen olevan pahasta, ei se niin ole: mUistakaa että myös Jeesus oli parantaja ja meedio.
Ketkäs ne olivat hänen kanssan kirkastusvuorella.- niin...
onhan kristittyjen taholta esitetty, että avaruusolennot olisivat demoneja, mutta sekään ei tee tyhjäksi sitä tosiasiaa, että on olemassa pimeitä valtoja ja olentoja ja mustaa sekä valkoista magiaa, pimeän syvin olemus. Tiedättekö miksi saatana on olemassa. Siksi että ihmiset jotka vetäytyvät uskomaan tätä pimeää puolta jumalaa voimakkaammaksi, tulevat kaikki joskus oppimaan, että eivät tee joskus uudelleen samaa virhettä, kun on niin, että ei muulla tavalla saatanan palvontaa saada pois kokonaan maan päältä kitkettyä, ei ehditä kitkeä sitä kokonaan, niin sen takia osa joutuu näkemään sen lopulta mitä selvimmin, että hekin lopulta tajuavat, että on vain yksi joka voi hallita aina ja se on jumala.
- pahasta
mutta jos olisi pelkkää hyvää, niin silloin ei olisi ongelmia koskaan ollutkaan ja kaikki olisi aina ollut hyvin ja se jos mikä on täysin epätodellista, mutta jotkut ne vaan eivät tätä tosiasiaa tajua ja siksi luulevat, ettei mitään pahaa ole. Veikkaan että Saatana on ollut joskus ihminen, joka kasvoi negatiivisten energioiden juuressa tai jotain sellaista ja jumala antoi sen toteutua, koska maapallon kohtalo oli jo tuohon aikoihin sinetöity, eli jumala tiesi jo että nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että saatana villitköön sitten osan jotka viimeisinä aikoina maan muutosten hetkellä voivat vain sitä kautta oppia että jumala on voimakkain voima kaikkeudessa ja loppuu se väärän puolen palvominen.
- Kristitty5
Jeesus sanoi tyyliin:- "joko olet puolellani, tai minua vastaan."
Kaiken kaikkiaan hän myöskin kielsi kaikenlaisen yhteyden oton henkimaailmaan spiritismi, meediot,ouja-lauta, kummitukset etc..sieltä ei kukaan hyvä persoona vastaa, tai jos vastaa niin pelaavat vain peliä tekeytymällä, toinen hyväksi ja toinen päin vastoin... - tosiaan..
Kristitty5 kirjoitti:
Jeesus sanoi tyyliin:- "joko olet puolellani, tai minua vastaan."
Kaiken kaikkiaan hän myöskin kielsi kaikenlaisen yhteyden oton henkimaailmaan spiritismi, meediot,ouja-lauta, kummitukset etc..sieltä ei kukaan hyvä persoona vastaa, tai jos vastaa niin pelaavat vain peliä tekeytymällä, toinen hyväksi ja toinen päin vastoin...spiritismissä ei ikinä olla saatu yhteyttä jumalan enkeleihin ja se jos mikä kertoo, että jeesus puhui totta ja että saatana oli olemassa jo kauan sitten. Spiritismiä tehdessä on nähty jos jonkinlaisia olentoja, kuten mustiin pukeutunut mies, sekä mustiin pukeutuneita luurankomiehiä, joilla pää on pääkallo ja jos huoneessasi on ristejä tai raamattu, siitä ei koskaan ole hyvää seurannut, miksi?
no siksi koska pahoja henkiä on todellak
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584