Venetarvikkeet Turun seudulla?

Kyseleväinen

Mitä venetarvikeliikettä suosittelette Turun seudulla? Olen selaillut vanhoja keskusteluja ja niiden pohjalta on hiukan hankalaa tehdä päätöstä; yleinen mielipide tuntuu olevan, että Meredinissä on paras valikoima, huonoin palvelu ja kovimmat hinnat. Miten on? Kannattaako tuolla edes käydä?

19

4658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojo

      En mä ole koskaan huonoa palvelua Meredinissä saanut. Hinnat kyllä on kovat.

      Nautikulmassa on myös ihan hyvä valikoima, mutta siellä liikkeen isäntä on ystävällinen kuin talviunilta herätetty karhu.

      Turun Lukko on hyvä paikka ja samoin Kea Marin Raisiossa. Suosittelisin käymään ensin Keassa.

      • ja lisäksi

        homma toimii esim. TLukossa niin, että jos sulla on Maritimin luettelo niin soitat vaan sinne ja tilaat tämän ja tämän tarvikkeen (jos ei myyymälästä sillä hetkellä löydy). Alennusta saa.


    • rkf

      Itse asioin nykyisin ainoastaan Meredinissä, palvelu on ehdottomasti parempaa kuin muissa liikkeissä. Valikoimasta on aina löytynyt se mitä olen etsinyt ja palvelu on asiantuntevaa. Ainoa liike mitä Turussa voi suositella. Nautikulmasta on huonoimmat kokemukset ja valikoima on huono. Muutaman kerran siellä käynyt, kertaakaan ei ole löytynyt se mitä olen etsinyt ja palvelu, sitä ei ole.

      • Ihmetyttää

        Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.

        Tuotevalikoima on kyllä hyvä.

        Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...


      • ei hyvä
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.

        Tuotevalikoima on kyllä hyvä.

        Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...

        Meredinissä on paljon tuotteita, mutta auta armias jos vahingossa ostat viallisen tuotteen, niin palauttaminen tai vaihtaminen ei onnistu sitten millään. On automaattisesti ostajan vika jos tuote on viallinen. Ainakin jos omistaja Wiljanen on tiskin takana.
        Pelastuslautan huolto ei myöskään toimi kunnolla, ovat niin kiireisiä, hyvä jos saavat huollettua ennen purjehduskauden alkua.


      • laatu ja hinnat

        Meredinin valikoimista löytyy samaa laatua kuin halpa liikkeistä ja kovempaan hintaan. Pensaletkun ostaneena menin tähän kusetukseen. Letku vuosi liitoksistaan ja mukana oli ruostuvia osia. Palvelu on todellakin ylimielistä. En käytä enää kyseistä liikettä kuin pakosta. Nautikulman talviunilta herätetty karhukin on parempi.


      • Jepjep...
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Saahan siellä joskus hyvääkin palvelua. Harmi vaan, että väki tuntuu firmassa vaihtuvan tuhkatiheään. Eikö henkilökuntaa osata pitää tyytyväisenä vai missä vika... Omistajia ei voi kovin palvelualtteiksi kehua, heistä olen saanut lähinnä ylimielisen kuvan.

        Tuotevalikoima on kyllä hyvä.

        Nautikulmasta sen verran, että on siinä palveluhaluttomuudessa puolensakin; kerrankin saa rauhassa katsella tuotteita itse...

        Olen huomannut saman. Ulkopuolisista työntekijöistä Seesto taitaa olla ainoa, joka on ollut vuosia. Kieltämättä jatkuva vaihtuvuus antaa paikasta vähän omituisen kuvan, itse ainakin kiinnitän asiaan huomiota.


      • rkf
        Jepjep... kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Ulkopuolisista työntekijöistä Seesto taitaa olla ainoa, joka on ollut vuosia. Kieltämättä jatkuva vaihtuvuus antaa paikasta vähän omituisen kuvan, itse ainakin kiinnitän asiaan huomiota.

        Taitaa olla ihan normaalia millä tahansa vähittäiskaupan sektorilla, väki vaihtuu usein. Ei varmastikaan työ missä vuosia/ vuosikymmeniä kukaan viihtyy...


    • On hyvä

      Mielestäni Meredinin palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. Valikoima veneilijälle hyvä.

      Kaikissa venetarvikeliikkeissä on riistohinnat.

      • lissu

        raision marine sähkössä on palvelua ja hinnt kohtuulliset ainoa huono puoli on että monet tuotteet on tilaus tavaraa tosin ne ovat toistaiseksi ainakin tulleet aik ripeästi.


    • parhaat

      ovat lukko ja bm tarvikemyynti.Molemmat hyvässä paikassa ja palvelu pelaa.Meredin ja Nautikulma ovat mielestäni aivan väärässä paikassa keskustassa, jossa on vaikea saada parkkipaikkaa, lisäksi näillä se palvelu ei ihan parasta ole.

    • paras liike

      Ehdottomasti paras liike turun seudulla on Captains Shop. Palvelua ja kohtuullisia hintoja. Perustarvikkeet löytyvät myös Biltemasta. Samaa tavaraa kuin veneliikkeissä mutta halvemmalla.

    • hintaista tarviketta

      löytyy BMstä. Lisäksi on minulle sopivassa paikassa matkalla veneelle.Noi keskustan liikkeet kierrän kaukaa

      • Mikä ja missä on BM?


      • Enderlein
        Flatus.Vetus kirjoitti:

        Mikä ja missä on BM?

        www.balticmarine.fi


      • että saadaan

        uusia vaihtoehtoja.


      • koo3
        että saadaan kirjoitti:

        uusia vaihtoehtoja.

        Turun Merivaruste Oy

        wwww.merivaruste.fi


      • Turun Verivalmiste
        koo3 kirjoitti:

        Turun Merivaruste Oy

        wwww.merivaruste.fi

        Maksettu mainos?


    • meri våra

      Edulliiimmat venetarvikkeiden hankintapaikat Turun seudulla on

      1. Biltema
      2. Motonet
      3. Tarjoustalo
      4. Hong kong

      Muita edullisia :

      Bauhaus
      Prisma
      Citymarket
      Talouspörssi
      Puuilo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe