Moi!
Olemme ajatelleet laittaa tumman laminaatin lattiaan uuteen asuntoomme. Moni on nyt kuitenkin sanonut, että ei kannata, koska siinä näkyy kaikki lika, pöly ym. roskat todella selvästi ja lattiaa saa olla päivittäin pesemässä/pyyhkimässä. Mitä mieltä olette, tumman lattian omaavat?!
Kiitos!
Tumma lattia
8
2001
Vastaukset
- mutta kova siivota
Kyllä se on niin että tummassa näkyy pöly herkästi, joten sitä joutuu imuroimaan useammin kuin vaaleaa lattiaa. Mutta tummat lattiat ovat komean näköiset.
- tumma lautalattia
Todella kaunis. Antaa huoneelle jämäkkyyttä.
huonoja puolia:
Pöly todella näkyy heti ja
"hävittää" matoista värit eli ihan kaiken väriset matot ei oikein istu tummaan lattiaan. Itse kannoin mattoja selkä vääränä "sovitettavaksi".
Kaikesta tästä huolimatta valitsisin edelleen suht tumman lattian. - kkkkkkkkkkkkkk
... ihan samalla tavalla kun hilse mustassa paidassa.
Mutta jos tykkää ja pyyhkäseen nihkeällä ( vie muutaman minuutin) aina pari kertaa viikossa, niin hyvin toimii.
Ei se lattia mitään PESUA tai IMUROINTIA useinkaan tartte, huitaisee vaan nihkeällä, tai sellasella "sähköistyvällä" liinalla, ihan sieltä täältä missä pölyä näkyy.- koirankarvoille..
Kyllä paras vaihtoehto on pölynimuri, jos käyttää pölyäviä mattoja ja muita tekstiilejä, tai jos taloudessa on kissoja tai koiria, joista lähtee karvaa.
- varmaan on,
koirankarvoille.. kirjoitti:
Kyllä paras vaihtoehto on pölynimuri, jos käyttää pölyäviä mattoja ja muita tekstiilejä, tai jos taloudessa on kissoja tai koiria, joista lähtee karvaa.
mutta normaalisti mikrokuitumoppi on tehokas ja näppärä.
- jopa keittiössä
varmaan on, kirjoitti:
mutta normaalisti mikrokuitumoppi on tehokas ja näppärä.
ja kyllähän siinä vaalea pöly näkyy ja auringovalon osuessa muukin, mutta keittiössä meillä on rikkaimuri jota heilutetaan kerran päivässä niin esim. pöllynneet jauhot häipyvät helposti. Muuten riittää normaali kerran viikossa imurointi kahden aikuisen taloudessa riittää. Mattojen valinta on todellakin vähän vaikeaa, mattojen pitää järjestäen olla lattiaa vaaleampia tai sitten aivan pikimustia. Ruskeat, harmaat ja beiget ovat usein hiukan hoopon näköisiä kun kontrastia ei tule oleenkaan, meillä on nyt luonnonvalkoiset matot. Räväkkään sisutukseen käy tietysti myös punaiset tai oranssit.
- stoori
meitä varoitettiin kans , mutta laitettiin tumma pähkinä. auringonvalon osuessa lattiaan pölyt näkyy , jos likainen lattia. muilla joku ankea koivuparketti tai laminaatti. itse olisin halunnut vielä tummemman , mutta morsian laitto hanttiin. olen tosi tyytyväinen! minuutin homma pyyhkästä öljyrätillä.
- niiltä
joilla on jo tumma lattia. Mutta minä aion laittaa tulevaan talooni wengen värisen lattian, ja siinä ihan taatusti tulee pöly näkymään, eläinperhe vielä ollaan niin siivoamiselta ei kai voi välttyä muutenkaan ;) Hankimme muutama viikko sitten mustanruskeat kirjahyllyt, ja viimeistään 2 viikon välein on pölyt pyyhittävä tai alkaa haittaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078