OIsko kellään tietoa, miten olisi järkevintä matkustaa yhden parivuotiaan lapsen kanssa Gironan lentokentältä Barcelonan kentälle? Lento Gironassa on n. 17.15 lauantaina ja Barcelonan kentällä pitäisi olla samana päivänä viimeistään n. klo 23.
Vinkkejä?
Gironan kentältä Barcelonan kentälle
6
1221
Vastaukset
- kentälle
Barcelonassa on monta kenttää ja Girona on yksi niistä.
- alkup.
Eli siis Gironasta Barcelonan pääkentälle (ymmärrät varmaan mitä tarkoitan), saattaa sillä olla ihan oma nimensäkin, mutta en tiedä.
- eu01
Tässä sinulle bussiaikataulut Geronan kentältä Barcelona Nord rautatieasemalle: http://www.sagales.com/data/files/229_Barcelona-Girona_aeroport_(cast-cat-Ingl)_2007-07-14.pdf
Sieltä sitten joko heti El Prat lentoasemalle junalla (suunta Bcn Sants asemalle päin, perille vie Línea C1), tai jos matkatavaroita ei ole liikaa, niin ehdit viettää vähän aikaa keskustassa ja jostain pääset C1 junaan (lähdöt puolen tunnin välein klo 22:25 asti). Monesta paikasta on sinne kentälle myös bussiyhteydet: http://www.aena.es/csee/Satellite?cid=1045569607503&pagename=subHome&SMO=1&SiteName=BCN&p=1045569607347&c=Page&MO=1&Language=EN_GB - moikkaadsasads
tuohon toisen kommenttiin viisastelen, että Barcelonassa on siis vain YKSI lentokenttä, eli El Prat...
Gironan lentokenttä on kaupungissa nimeltä Girona :)
Ja Reus sama juttu...
Ok, asiaan...
Kyllä pääset siinä ajassa perille. Ryanairilla on joitakin omia busseja Barcelonan keskustaan Gironan kentältä, mutta se on vähän kallis.
Varmasti Gironasta on ajaa busseja kentältä rautatie asemalle..
Junia on helppo käyttää... muistaakseni barcelonan junat lähti raiteelta kaksi. .jos on epäselvää, sieltä löytyy infohemmo, joka osaa hyvää englantia ja antaa aikataulut käteen... lipun hinta on 5.75-6.25 euroa aikuiselta... junat mukavia ja matka kestää vähän yli tunnin.
Itse jäin pois barcelonan satns asemalle, eli pääruatatieasemalla... kun pääset junasta ulos, sieltä löytyy automaatteja joka paikasta, josta voi ostaa junalipun lentokentälle. 2,5 euroa...junia menee puolen tunnin välein ja laituri oli muistaakseni 11-13. . .kysy info pukuisilta ihmisiltä. . ne osaa neuvoa englanniksi.
Itse lähdin myöhään Gironan keskustasta ja ehdein hyvin kentälle...
mutta tietenkin kannattaa tehdä suunnitelma ensin paperille ja kattoa tietoa netistä- matkailija100
Hyvä huomata tosiaan, että Barcelonassa on vain yksi kenttä.
- alkup.
Vähentää vähän matkustusstressiä, kun tietää, että kyllähän sieltä Gironasta pääsee ilmeisesti ihan hyvin Barcelonaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688