balille helmikuussa

Jimppari

Onko kellään kokemusta Balilta helmikuussa? -Olemme lähdössä Balille helmikuussa ja hieman mietityttää kun sadekausi on "parhaimmillaan"

6

1578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me ollaan

      lähdössä helmikuussa Balille. Ei kai tuo sadekausi ole pelkkää vesisadetta, ellei nyt huono tuuri käy. Aurinko siellä paistaa ja illalla päästää vesivaipan alas..

    • balilla helmikuussa

      Vuosi sitten oltiin maaliskuussa ja oli luvattu sadetta koko ajaksi mutta yhden päivän ajan satoi ja sitten tulikin oikeen kunnolla. Ei tiedä vaik törmäiltäs... Ollaan nimittäin koko helmikuu Balilla... Toivotaan että mahtavat auringon paisteet hellii meitä koko ajan:)

    • mitä tilaa

      Morjens.Mä tulen kans helmikuussa.
      Aloitan vaan lomani thaikuista ja tulen sieltä bussilla Kuala Lumpuriin.

      • tullaan

        mut kyllä me lennetään Bkksta KLriin, 50e/hlö. Ja sieltä Balille samalla hinnalla. Kerran on tullut vedettyyn Krabilta KLiin VIP bussilla, se kestää 15h kaikkien pysähdyksien kanssa. Hatista n. 10h. Ei jaksa enää, mut kyllähän siinä näkee... Muistaakseni taikuista ei saanu vaihdettua Malesian rahaa, joten kannattaa ottaa valuutta jo ennen sinne tuloa. Tosin se oli -99. En tiedä saako valuttaa nyt..


      • mitä tilaa
        tullaan kirjoitti:

        mut kyllä me lennetään Bkksta KLriin, 50e/hlö. Ja sieltä Balille samalla hinnalla. Kerran on tullut vedettyyn Krabilta KLiin VIP bussilla, se kestää 15h kaikkien pysähdyksien kanssa. Hatista n. 10h. Ei jaksa enää, mut kyllähän siinä näkee... Muistaakseni taikuista ei saanu vaihdettua Malesian rahaa, joten kannattaa ottaa valuutta jo ennen sinne tuloa. Tosin se oli -99. En tiedä saako valuttaa nyt..

        Tartteekin huomioida toi valuutta homma,mut eihää mulla oo thaikkulaakaan tullessa koskaan bhateja!
        Eiköhää niitä saa paikanpäältäkin,uskoisin???
        Ne kerää tosiaan sen porukan sinne Hat Yai:in ja sieltä isommalla bussilla sit etiä päin.
        Nyt mulla on aikaa je eihää tuo 20e oo paljon p...kaan siitä reissusta.

        Balille meen töllistelemään maisemia ja sukeltelemaan,eli taitaa se Amed olla se oikea paikka,mitä olen näitä juttuja lukenut?

        Hiukan pitää tietyst katsoa minne majoittuu,kun yksin matkustaa,mutta kyll se myös rikastuttaa elämää tosi paljon.
        Hyvää reissua vaan kaikille!!


      • saa aina
        mitä tilaa kirjoitti:

        Tartteekin huomioida toi valuutta homma,mut eihää mulla oo thaikkulaakaan tullessa koskaan bhateja!
        Eiköhää niitä saa paikanpäältäkin,uskoisin???
        Ne kerää tosiaan sen porukan sinne Hat Yai:in ja sieltä isommalla bussilla sit etiä päin.
        Nyt mulla on aikaa je eihää tuo 20e oo paljon p...kaan siitä reissusta.

        Balille meen töllistelemään maisemia ja sukeltelemaan,eli taitaa se Amed olla se oikea paikka,mitä olen näitä juttuja lukenut?

        Hiukan pitää tietyst katsoa minne majoittuu,kun yksin matkustaa,mutta kyll se myös rikastuttaa elämää tosi paljon.
        Hyvää reissua vaan kaikille!!

        oman maan valuttaa, mutta -99 ei ainakaan phuketista saanut Malesian valuttaa...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe