Turkulainen neva tours

millainen palvelu?

Ollaan luokan kanssa suunnittelemassa 3-4päivän retkeä Pietariin. Turun neva toursin hinnat tuntuvat ihan kohtuullisilta mutta osa meistä on kuullut kautta rantain negatiivistä palautetta heidän palveluistaan. esim matkanjohtajana toimiva naishenkilö ei oikein sovellu asiakaspalveluun jne. Emme haluaisi antaa huhujenpilata matkaamme mutta opiskelijoina heidän hintansa sopisivat meidän kukkarollemme. Haluaisimme kuulla muiden heidän palveluita käyttävien matkustjien mielipiteitä ja jos on jotain mikä kannattaa selvittää heidän kanssaan erityisen selvästi ym. Positiivisia ja negatiivisia kokemuksia!
Kiitos jo etukäteen!

21

7680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marax

Kokemukseni ovat muutaman vuoden takaa, eikä ainakaan minulla ole valittamista. Turun Neva Tours taitaa olla kaikkein kokenein Venäjän matkojen järjestäjä tällä hetkellä, joten tuskin he pulaan siellä helposti joutuvat.

Et kertonut minkä ikäisiä opiskelijanne ovat, mutta teidän ei välttämättä tarvitse olla matkanjärjestäjän kanssa tekemisissä muuta kuin meno- ja paluumatkojen ajan.

Jos asutte hotelli Moskovassa, niin sieltä käsin kaupungille pääsee helposti itsenäisestikin. Hotelli on pääkatu Nevskin varrella (päässä) ja hotellin vieressä on metroasema.

• paljon venäjällä matkustanut

Haminasta löytyy myös erittäin hyvin Venäjää
        ja ennen kaikkea Pietaria tunteva matkanjärjestäjä ja kaiken lisäksi luotettävä.
        JaPi-matkat Oy kannattaa tutustua heidän
        räätälöityihin matkoihin.

• Entinen asiakas

Piti mennä 02.04.-05.04.2010 Pietariin päöäsiäiseksi. Siellä oli tarkoitus juhlia samalla myös 03.04.2010 naisystäväni syntymäpäiviä.

Aikomukseksi jäi, koska vaikka matka oli varattu ajoissa, ja maksettukin,
        02.04.2010 matkatoisto Neva Toursin charter busiia ei ollenkaan tullut.

Näin Turun Neva Tours pilasi patsi minun pääsiäiseni, myös naisystäväi syntymäpäivät.

Bussin piti lähteä Pietariin Karhulan linja-autoasemalla perjantaina 02.04 klo9.00.

Tulin Karhulan linja-autoasemalle taksilla, ja olin siellä kyseisenä päivänä klo 8.55 eli ajoissa.

Värjöttelin ja odottelin puolitoista tuntia ja olin jo matkalla takaisin kotiin, kun matkatoimistion omistaja Raimo soittaa minulle Vaalimaalta ja valehtelee minulle vielä päin naamaa, että Neva Tousrin bussi oli Kahulan linja-autoasemalla ja lähti sieltä Pietaria kohti kahta minuuttia vaille yhdeksän.

Jos näin niin miksi ei sitten tasan yhdeksältä kuten piti?

Mutta se ei todellakaan pitänyt paikkaansa.

Sen voi tidistaa sekä taksikuski, jonka kyydissä sinne tulin, että myös kaikki ne taksikuskit,
        jotka seurasivat tilannetta viereisen Karhulan taksiaseman ikkunasta.

Törkeää kieroilua ja luihuilua vielä sen jälkeenkin, kun ensin jätetään maksanut pois kyydistä.

En enää koskaan, eli enää ikänä käytä matkatoimisto Turun Neva Toursin palveluja.

Niihin ei voi luotaa!

Turun Neva Toursilta en enää osta edes vuosiviisumiani Venäjälle.

Kiitti mulle riitti!

Dasvidania Turun Neva Tours ! Eta ja nje hatsu i vi Finlandia eta nje harasho!

• Nevatoururnee
        Entinen asiakas kirjoitti:

Piti mennä 02.04.-05.04.2010 Pietariin päöäsiäiseksi. Siellä oli tarkoitus juhlia samalla myös 03.04.2010 naisystäväni syntymäpäiviä.

Näin Turun Neva Tours pilasi patsi minun pääsiäiseni, myös naisystäväi syntymäpäivät.

Bussin piti lähteä Pietariin Karhulan linja-autoasemalla perjantaina 02.04 klo9.00.

Tulin Karhulan linja-autoasemalle taksilla, ja olin siellä kyseisenä päivänä klo 8.55 eli ajoissa.

Värjöttelin ja odottelin puolitoista tuntia ja olin jo matkalla takaisin kotiin, kun matkatoimistion omistaja Raimo soittaa minulle Vaalimaalta ja valehtelee minulle vielä päin naamaa, että Neva Tousrin bussi oli Kahulan linja-autoasemalla ja lähti sieltä Pietaria kohti kahta minuuttia vaille yhdeksän.

Sen voi tidistaa sekä taksikuski, jonka kyydissä sinne tulin, että myös kaikki ne taksikuskit,

Törkeää kieroilua ja luihuilua vielä sen jälkeenkin, kun ensin jätetään maksanut pois kyydistä.

En enää koskaan, eli enää ikänä käytä matkatoimisto Turun Neva Toursin palveluja.

Niihin ei voi luotaa!

Kiitti mulle riitti!

Miksei se Raimo sitten voinut soittaa paria minsaa vaille yhdeksää sieltä Karhulan asemalta vaan Vaalimaan tullista=== jos sinun kertomus pitää paikkaansa niin kuka enää käyttää tämäm firman palveluja!!!!!

• Z Zane
        Entinen asiakas kirjoitti:

Niihin ei voi luotaa!

Kiitti mulle riitti!

Miksi jätit noinkin tärkeän reissuun lähtemisen noin tipalle? Meinasitko matkusta venäjälle minuuttiaikataulun mukaisesti? Ettei taas ne lähtökännit vaikuttaneet? Miten muut matkustajat, esim. turusta ja helsingistä ehtivät mukaan?

• Turust

Turun Neva Tours on ihan osaava.

Löytyy Turun alueella muitakin rutinoituneita ja edullisia idän suunnan matkanjärjestäjiä. Ainakin paimiolainen Vistamatkat ja kaarinalainen Kaarinan Turistibussit.

• lyylisisko

Vistamatkoja voi lämpimästi suositella!

Heidän aloitteestaan alkoi Viipurin torin rauhoittanut boikottikin.

• lyylisisko

Kolme kertaa olen ollut eikä minulla ole valittamista.

Julia-emäntä on tietenkin jonkun mielestä liian "venäläinen", mutta sehän johtuu siitä, että hän on venäläinen...!
      Isäntä on vähän "rekkakuskimainen" ja sehän sopii meikäläiselle, joka inhoaa teennäistä pokkurointia.

Paikallistuntemusta on ja jos tarvitsee opastusta perillä, sitä kyllä järjestetään.

Voin mainiosti suositella firman reissuja.

Ainahan valittajia löytyy ja mieltymyseroja.
      Porukka on ollut minun osallistuessani enimmäkseen vähän iäkkäämpää sakkia.

Moskovahotelli on ihan ok (itse tykkään pienemmistä paikoista kyllä enemmän).
      Aamiaisruuat myös ok, vaikka sali on suuri ja meluisa. Hotellin muita palveluita en ole testannut.
      Souvenier-ostokset kannatta tehdä muualla kuin siellä, on meinaa tyyristä.

Toivotan teille antoisaa matkaa!
      Muistakaa kunnon vedenpitävät jalkineet tähän vuodenaikaan!

• Tanechka

, mutta jos opiskelijoita olette ja hulvakkaampikin meininki kiehtoo, niin tsekatkaa kuitenki ekaksi myös yhteistyötä tekevät http://www.zerkalo.info/ ja http://www.aikamatkat.fi . Mukavaa matkaa lähdittepä sitten kenen tahansa kyydillä :)

• V Petere!

Aikamatkojen palvelu on erinomaista ja paikallistuntemusta on riittävästi. Palvelu pelaa englanniksi, suomeksi ja venäjäksi. On myös uusi matkanjärjestäjä http://www.russianexpert.fi/ ja siellä tuntuvat järjestävän juuri sellaisia matkoja kuin porukka halajaa. Eipä ole Turun Neva Toursinkaan matkoissa valittamista.

Opiskelijaporukalla kuitenkin suosittelisin Aikamatkoja!

• paljon venäjällä matkustanut

Turun neva tours on hyvä matkan järjestäjä,
      joskus sattuu kohdalle että matkanjohtaja ei
      osaa tehtäväänsä. Tällöin on saattanut olla
      heilläkin ostettu palvelu. Normaalisti heilläkin
      osataan asiat. Mutta muistuttaisin myös matkalle
      lähtijöitä, että ottakaa tarkkaan selvää mitä
      annettu hinta sisältää ettei tule yllätyksiä.
      Monasti hinta on ns. perushinta, sitten kun on
      hyväksyntä tarjoukselle olemassa, tuleekin lisämaksuja siitä ja siitä ja siitä.
      Venäjälle on paljon hyviä matkanjärjestäjiä,
      netistä löytyy useita kannattaa kysellä vaikka vähän kaumpaakin.

• paljon mutta

Okei, täytyypä meidän miettiä myös noita muita joita olette ehdottaneet.
      Meistä vain osa oli kuullut sen suuntaista juttuja että siellä työntekijöitä ei arvosteta ja yhden tutun tuttu oli peräti ollu viisumia hakiessa toditamassa isompaa riitaa toimistolla.
      Onko siellä sitten niin huonoa kohtelua/palvelua että uskaltaako sieltä tilata mitään, ovatko työntekijät siellä todella niin huonoja tms?
      Ettei ole pelkoa matkan pilalle menemisestä?
      kun emme haluaisi negatiivista ilmapiiriä matkalle mukaan.
      Kiitoksia vielä kerran

• ja on positiivinen ilmapiiri

Kyllä tosiaan Aikamatkoilla on positiivinen ilmapiiri. Matkustajat ovat heillä yleensäkin nuoria ja matkanjohtaja kuljettaa kera pietarilaisen oppaan matkustajat Pietarin yön mukaviin viihdepaikkoihin.

Neva Toursin matkustajat ovat yleensä hieman iäkkäämpiä ja siksi ehkä opiskelijaporukalla voi tulla äiti mieleen. Ja sehän ei ole tarkoitus...

Olen ollut molemmilla matkoilla ja kyllä molemmilla palvelutaso on kiitettävä. Pitää vain miettiä haluaako katsella Pietaria massaturistin (lue: vodkaturistin) silmin päivällä vai haluaako nähdä turvallisesti Pietarin yöelämää.....

Kotiin palatessa mukavampi olo varmasti olisi Turuu Nevan kyydissä, mutta jo kuukauden kuluttua, kun kaikesta peetarihölinästä alkaa selvitä, Aikamatkat tuntuu jättäneen huomattavasti kutkuttavampia muistoja...

• ollut mukana

Kerran olen ollut Turun Nevatoursin matkalla Pietarissa. Kaikki meni suunnitelmien mukaan, kaikki toimi OK. Suunnitteilla on jo seuraavakin matka Nevatoursin kyydillä.

• huhut huhuina

Asiakaspalveluun soveltuminen ja soveltumattomuus ovat aina vähän makuasioita. Itse olen ollut mukana opiskelijaporukoissa Neva Toursin matkoilla ja bussi on kulkenut ajallaan ja majoitus on hoitunut sovitulla tavalla ja olemme aina päässeet turvallisesti sinne ja takaisin. Ko. nainen on "venäläinen persoonallisuus" ja jos ei häntä kestä, kannattaa miettiä, onko syytä lähteä ollenkaan Venäjälle.

• diesell

on joka jähtöön olevia on. itsekkiin mukaana olleena nautin matkasta koko rahan edestä!

• HeBa
        diesell kirjoitti:

on joka jähtöön olevia on. itsekkiin mukaana olleena nautin matkasta koko rahan edestä!

Itse Olen lähdössä joulukuussa pietariin Tilausliikenne A.Kainulaisen kyydissä koska lähtee jyväskylästä

• pietari 08

turun neva toursin palvelut todella alaarvoisia eteenkin matkanjohtajan osalta samoin samoin sovitut ajat eivät pidä paikkaansa. huonoa palvelua

• dididi

vähän myöhässä?

• Kannaksen kiertäjä

Nevatoursilla ainaskin VISA jutut on hanskassa, jo vuosia olen ollut asiakkaana ja homma toimii sutjakkaasti.
      Terveisiä vaan Turkkuseen... matkoilla en ole käynyt vaan kurvaillut omalla koslalla kohti idän ihmeitä. Bussilla olen käynyt kaksi kertaa joskus 1994 ja sen jälkeen 250 kertaa omalla Pitskussa ja etempänä.

• Nietsu voo

ei jälleenkään savua ilman tulta, nähtäväksi jääpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe