Eli mikä näistä Metallican vanhoista levyistä kannattaisi ostaa mieluiten?
Kill 'Em All
Ride The Lightning
Master Of Puppets
...And Justice For All
Minulla on Metallicalta vasta The Black Album ja Load. Ajattelin ostaa nyt vähän vanhempaa tuotantoa.
Mikä näistä kannattaisi ostaa?
12
1057
Vastaukset
- enttia
Kaikki tietenkin, mutta aloita nyt vaikka Puppetsista.
Suosittelisin sinua hankkimaan kaikki nämä neljä ensimmäistä Metallica-albumia, koska ainakin itse pidän niitä bändin parhaina levyinä. Tuo Metallican neljäs albumi "...And Justice For All" on jakanut fanien mielipiteitä melko lailla, sillä toisten mielestä kyseinen levy on bändin parhaimmistoa, kun taas joidenkin mielestä tuo levy on Metallican heikompia levyjä. Itse olen aina pitänyt tuosta albumista ja pidän sitä ehkä bändin kaikkein parhaana levynä.
"Minulla on Metallicalta vasta The Black Album ja Load. Ajattelin ostaa nyt vähän vanhempaa tuotantoa."
Nämä molemmat ovat myös mielestäni hyviä Metallican levyjä, mutta nämä vanhemmat levyt ovat selvästi raskaampaa Metallicaa, kun nämä bändin uudemmat tuotokset. Tuo Black Album on myös sellainen levy, joka on jakanut bändin fanien mielipiteet melko kahtia. Varsinkin tuoreemmat Metallica-fanit pitävät tuota albumia aivan loistavana, kun taas vanhempien fanien mielestä tuo levy oli oikeastaan bändin ensimmäinen askel kaupallisempaan suuntaan. Itselläni tämä Black Album oli ensimmäinen Metallican levy ja diggasin siitä ihan hirveästi, myöhemmin tosin aloin digata enemmän tästä bändin vanhemmasta tuotannosta.- Mop tai Rtl
Ehkäpä Master of Puppets.Tai Ride the Lightning.Vaikka kaikkihan noi levyt rokkaa!
- Trapped under ice
Nuo kaikki saa halvalla tänä päivänä, joten osta kaikki. Siinä näkyy bändin kehitys hyvin ja saat parhaat levyt myös. Osta kaikki kerralla.
- tilt
näistä neljästä jättäisi pois?
- Samaa mieltä
blackmetal68 kirjoitti:
...And Justice For All! ja osta myöhemmin.
Samaa mieltä
- lepaea
load on täysin kuraa. kantrivaikutteista paskaa. kill 'em allista justicee metallica oli vielä loistava bändi, mutta '90-luvusta lähtien kuoppasvat thrash-metalin ja alkovat soittaa löysää paskaa.
- tilt
SINUN mielipiteesi! En minäkään pidä esim. Reloadista tai Garage Incistä, enkä varsinkaan St. Angerista, mutta Black Album ja Load ovat mielestäni vielä hyviä levyjä. Levyjen hyvyyteen vaikuttaa kyllä myös se, että nuo ovat 2 ekaa albumia, jotka olen Metallicalta ostanut.
- metallifukinca
Haista kuule paska!! Kaikki Metallican levyt ovat mahtavia minulla on kaikki Metallican levyt.Mikä joitain ihmisiä vaivaa kunnon Metallica fanit pitävät kaikesta bändin tuotannosta!!!!st.anger on loistava! ja siitä Vanhempaan kaikki levyt on mahtavia!!!
- puppetsi
puppetsiiiih...!
- acillateM
Osta ekana Kill Em All, loistava levy.
Jätä ...And Justice For All. Hyvä levy, mutta basso ei kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279